En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 23:10

you go girl!! je relativatiezin komt weer terug!

it takes 2 to tango.. en als dat dansen dan voor geen meter wil komt dit inderdaad ook bij 2 vandaan. dat de relatie stukloopt dat kan gebeuren.

maar de manier waarop hij dir doet is ronduit onbeschoft. en TS je bent veel meer waard dan dat. echt waar. de manier waarop is echt niet aan jou te weiten.

en wat betreft het niet hulp zoeken voor de epi is ook alles behalve een reden om de relatie te verbreken. als dat je zo hoog zitten dan ga je stampij maken zodat je partner wel naar de dokter gaat ipv weglopen naar een andere vrouw.

en het niet veel seks hebben idem dito. hij verwacht dus inderdaad dat jij klaarligt als hij er aan komt. ja doei!

nou ja zoals gezegd misschien een aantal verkeerde keuzes waardoor het zo gelopen is. (waarom werkte het niet om bij hem te wonen?).

maar dat doet er nu allemaal niet toe. heel veel sterkte voor de toekomst en je zult je vast nog regelmatig heel rot voelen. jd hebt tenslotte veel van hem gehouden en veel rijd met hem doorgebracht. maar je bent meer waard dan hem!.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 23:37

KiVa schreef:
Iedereen bedankt voor de vele steun, raad en advies. In al mijn ellende vergeet vaak dit te melden.

Voor als nog, ik heb mijn fouten gemaakt binnen onze relatie. Maar ik tref niet als enigste schuld.
Dat natrappen en mij steeds door de modder heen sleuren vind ik smerig en laag van hem. Het doet al pijn genoeg voor mij.

Ik ga even uitwaaien naar het bos....

Het is gewoon een smerige poedersuiker. Zo. Prima dat je kritisch naar jezelf kijkt maar hij doet echt heel smerig en daar walg ik van.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 07:13

TS, kan je hem niet vragen of hij de aanval wil omschrijven op papier.
Ik snap dat een arts dan niet kan doorvragen, maar ik zou er persoonlijk van gruwelen met die man nog samen Maar, weet ik veel wat.moet Gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 07:42

Of filmen? Je hebt nu weer een stressvolle periode, grote kans dat filmen lukt nu!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 08:05

Shanna schreef:
Of filmen? Je hebt nu weer een stressvolle periode, grote kans dat filmen lukt nu!

hmm.. zal toch iemand het moeten filmen... en hij ligt bij iemand anders in bed.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 08:06

Of iets aan zetten de hele nacht en dan terug kijken of ze een aanval heeft gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 10:00

Ik dacht inderdaad iets aanzetten.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 10:39

Joltsje schreef:
en het niet veel seks hebben idem dito. hij verwacht dus inderdaad dat jij klaarligt als hij er aan komt. ja doei!

en als hij dan :evaw: is het ook niet goed 8)7

Nogmaals dames, jullie baseren jullie oordeel op een eenzijdig, subjectief, selectief verhaal met een bewuste of onbewuste agenda.
Ten eerste heeft de ts daar niets aan, het conflict nog minder en verder is elke eventuele negatieve emotie bij jullie zelf negatief op basis van :?
Lieveli bv ´walgt´ :(:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 10:42

Dat hij :wave: doet is in deze niet wat hem een zak maakt. De wijze waarop echter wel.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:15

Ayasha schreef:
Dat hij :wave: doet is in deze niet wat hem een zak maakt. De wijze waarop echter wel.

...en die wijze waarop is een volstrekt subjectief plaatje, selectief geschilderd met een bewuste/onbewuste agenda.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:24

Ja ja ja, hoe je het ook draait of keert, Ts is gekwetst, geeft dat aan en hij uit geen enkele vorm van spijt. Niet over dat hij haar kwetst, niet over dat ze pijn heeft. Ik toon een willekeurige vreemde nog wel meer empathie.
Hoe je het ook draait of keert; hij heeft haar bedrogen. Hij houdt haar nu aan het lijntje. Ook in jouw boek, voor zover ik me herinner, niet bepaalt bewonderenswaardige acties.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 11:35

Afbeelding

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:04

Ayasha schreef:
Ja ja ja, hoe je het ook draait of keert, Ts is gekwetst, geeft dat aan en hij uit geen enkele vorm van spijt. Niet over dat hij haar kwetst, niet over dat ze pijn heeft. Ik toon een willekeurige vreemde nog wel meer empathie.
Hoe je het ook draait of keert; hij heeft haar bedrogen. Hij houdt haar nu aan het lijntje. Ook in jouw boek, voor zover ik me herinner, niet bepaalt bewonderenswaardige acties.

Dat weet je helemaal niet.
Dat schrijft de ts :)*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:05

Ik ga af op wat er geschreven wordt. Als dat niet kan en/of mag doek dan het hele forum maar op. :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:05

Huertecilla schreef:
Ayasha schreef:

Dat weet je helemaal niet.
Dat schrijft de ts :)*

Oja want eigenlijk is het zo dat TS hem helemaal niet heeft betrapt bij een ander, maar dat het eigk andersom is..

>;)
HC, wat doe jij eigenlijk op dit forum als je gewoonweg niet geloofd wat een ander schrijft :roll:

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:06

Nou inderdaad, dan kan heel bokt gesloten worden. :')

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:17

Celiien schreef:
HC, wat doe jij eigenlijk op dit forum als je gewoonweg niet geloofd wat een ander schrijft :roll:

Een genuanceerd standpunt mag niet gedeeld worden? Alleen lynchend meutegedrag op basis van een ongeverifieerd eenzijdig verhaal door een belanghebbende is toegestaan?

De ervaring leert dat hier op Bokt keer op keer een ´schandalig´ verhaal hysterisch aangewakkerd wordt en dan heel anders blijkt te zijn.

Een emotioneel, subjectief, eenzijdig selectief verhaal met agenda, zonder meer geloven is op zijn best naief.
Daar heeft NIEMAND wat aan. Jijzelf ook niet want het is een negatieve beeldvorming welke jouw relaties niet ten goede komt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:22

HC heeft gewoon gelijk. Wij lezen enkel het verhaal van ts en beslissen direct dat haar partner afschuwrlijk is en bedenken snode plannetjes om hem nog wxtra te straffen.
Ja, zijn gedrag is smerig, maar er is altijd nog een anderw kant aan een verhaal.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:24

Zeer zeker waar dat er altijd nog een tweede kant van het verhaal is, daar ga ik ook in mee.
Maar zoals het hier wordt gesteld hoef je nooit verhalen/reacties op bokt meer te geloven/lezen, want je leest maar een eenzijdig verhaal :) Wat doe je hier dan nog op bokt?

En HC, alsof men nu met hooivorken en bezems achter die man aangaat :') kom nou zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:27

Celiien schreef:
Zeer zeker waar dat er altijd nog een tweede kant van het verhaal is, daar ga ik ook in mee.
Maar zoals het hier wordt gesteld hoef je nooit verhalen/reacties op bokt meer te geloven/lezen, want je leest maar een eenzijdig verhaal :) Wat doe je hier dan nog op bokt?

En HC, alsof men nu met hooivorken en bezems achter die man aangaat :') kom nou zeg.

Maar waarom zou TS verzinnen dat ze haar vriend betrapt heeft bij een ander? :')
Inderdaad, als je dit soort feiten niet zo kan geloven als iemand het zegt heb je niks op een forum te zoeken :D Überhaupt niet in het echte leven als je alles in twijfel trekt wat iemand zegt en iemand niet gewoon op zijn/haar woord kan geloven...

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:29

Dat er een andere kant is is al door bokkers en ts zelf bevestigd.
Maar als haar man om welke reden dan ook het huwelijk niet meer ziet zitten moet hij dat gewoon aangeven ipv in een ander potje gaan zitten roeren.
Deze relatie was bedoeld monogaam te zijn.
Laatst bijgewerkt door Dani op 01-09-17 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aanval verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:29

bruintje123 schreef:
Dat er een andere kant is is al door bokkers en ts zelf bevestigd.
Maar als haar man om welke reden dan ook het huwelijk niet meer ziet zitten moet hij dat gewoon aangeven ipv in een ander potje gaan zitten roeren.
Deze relatie was bedoeld monogaam te zijn.

Amen.
Laatst bijgewerkt door Dani op 01-09-17 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote aangepast.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:32

Goof schreef:
Ja, zijn gedrag is smerig, maar er is altijd nog een anderw kant aan een verhaal.

Dus zelfs OF zijn gedrag ´smerig´ is, is hoogst onzeker.

@Celien; je hoeft helemaal niet ongenuanceerd achter wat voor verhaal hier ook aan te hollen.
Ja, de man in kwestie wordt hier wel degelijk veroordeeld en virtueel met spitvork, pek en veren bestormd.
Sterker nog, menigeen uit gevoelens van persoonlijk onbehagen, walging. Poeh zeg...

Doe even een stapje achteruit en realiseer je eens wat dit doet met jouw eigen beeldvorming over ´mannen´ en relaties. Dat allemaal volstrekt onevenwichtig.
Dat doe je niet alleen jezelf aan. Onbewust ook jouw partner(s).

Zie ook maar hoe er gelijk persoonlijk geworden wordt naar mij toe.
Dat alleen maar omdat ik zonder enige inhoudelijke mening over ts en verhaal wat :)* opmerk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:36

Iedereen die vreemd gaat is in mijn ontzettend fout bezig en heel ver de grens van vertrouwen en respect over gegaan. Ongeacht de reden. Er is nooit een goede of geldige reden voor vreemdgaan. Voor mannen niet, maar ook voor vrouwen niet.

Heb dan de ballen om op z'n minst je relatie eerst te beëindigen voor je naar je nieuwe vlam gaat als je het niet meer ziet zitten.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 12:39

Huertecilla schreef:
Dus zelfs OF zijn gedrag ´smerig´ is, is hoogst onzeker.

@Celien; je hoeft helemaal niet ongenuanceerd achter wat voor verhaal hier ook aan te hollen.
Ja, de man in kwestie wordt hier wel degelijk veroordeeld en virtueel met spitvork, pek en veren bestormd.
Sterker nog, menigeen uit gevoelens van persoonlijk onbehagen, walging. Poeh zeg...

Doe even een stapje achteruit en realiseer je eens wat dit doet met jouw eigen beeldvorming over ´mannen´ en relaties. Dat allemaal volstrekt onevenwichtig.
Dat doe je niet alleen jezelf aan. Onbewust ook jouw partner(s).

Zie ook maar hoe er gelijk persoonlijk geworden wordt naar mij toe.
Dat alleen maar omdat ik zonder enige inhoudelijke mening over ts en verhaal wat :)* opmerk.

HC, dit bericht doet me echt niks hoor.. want tegen 100 vreemdgaan-verhalen staan ook 100-'goede' verhalen.
Maar geloof me, de eerste die bij mij vreemd gaat (en geloof me HC, ik maak heel duidelijk dat ik dat niet accepteer en dat het dan gelijk de deur uit is bij mij.. ik doe niet aan 'open' relaties') die zoekt het maar verder uit. Ik vind het namelijk een van de ergste vormen van misbruik van vertrouwen. Of je nou dronken was of niet, of het 'gewoon niet kon weerstaan' of je hebt het thuis zo slecht, Wees een vent en bespreek het thuis dat het niet lekker gaat, probeer er aan te werken of ga desnoods uit elkaar.
Niet van twee walletjes eten.