Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiVa schreef:Iedereen bedankt voor de vele steun, raad en advies. In al mijn ellende vergeet vaak dit te melden.
Voor als nog, ik heb mijn fouten gemaakt binnen onze relatie. Maar ik tref niet als enigste schuld.
Dat natrappen en mij steeds door de modder heen sleuren vind ik smerig en laag van hem. Het doet al pijn genoeg voor mij.
Ik ga even uitwaaien naar het bos....
Joltsje schreef:en het niet veel seks hebben idem dito. hij verwacht dus inderdaad dat jij klaarligt als hij er aan komt. ja doei!
Ayasha schreef:Ja ja ja, hoe je het ook draait of keert, Ts is gekwetst, geeft dat aan en hij uit geen enkele vorm van spijt. Niet over dat hij haar kwetst, niet over dat ze pijn heeft. Ik toon een willekeurige vreemde nog wel meer empathie.
Hoe je het ook draait of keert; hij heeft haar bedrogen. Hij houdt haar nu aan het lijntje. Ook in jouw boek, voor zover ik me herinner, niet bepaalt bewonderenswaardige acties.
Huertecilla schreef:Ayasha schreef:Ja ja ja, hoe je het ook draait of keert, Ts is gekwetst, geeft dat aan en hij uit geen enkele vorm van spijt. Niet over dat hij haar kwetst, niet over dat ze pijn heeft. Ik toon een willekeurige vreemde nog wel meer empathie.
Hoe je het ook draait of keert; hij heeft haar bedrogen. Hij houdt haar nu aan het lijntje. Ook in jouw boek, voor zover ik me herinner, niet bepaalt bewonderenswaardige acties.
Dat weet je helemaal niet.
Dat schrijft de ts
Celiien schreef:HC, wat doe jij eigenlijk op dit forum als je gewoonweg niet geloofd wat een ander schrijft
Celiien schreef:Zeer zeker waar dat er altijd nog een tweede kant van het verhaal is, daar ga ik ook in mee.
Maar zoals het hier wordt gesteld hoef je nooit verhalen/reacties op bokt meer te geloven/lezen, want je leest maar een eenzijdig verhaalWat doe je hier dan nog op bokt?
En HC, alsof men nu met hooivorken en bezems achter die man aangaatkom nou zeg.
bruintje123 schreef:Dat er een andere kant is is al door bokkers en ts zelf bevestigd.
Maar als haar man om welke reden dan ook het huwelijk niet meer ziet zitten moet hij dat gewoon aangeven ipv in een ander potje gaan zitten roeren.
Deze relatie was bedoeld monogaam te zijn.
Goof schreef:Ja, zijn gedrag is smerig, maar er is altijd nog een anderw kant aan een verhaal.
Huertecilla schreef:Dus zelfs OF zijn gedrag ´smerig´ is, is hoogst onzeker.
@Celien; je hoeft helemaal niet ongenuanceerd achter wat voor verhaal hier ook aan te hollen.
Ja, de man in kwestie wordt hier wel degelijk veroordeeld en virtueel met spitvork, pek en veren bestormd.
Sterker nog, menigeen uit gevoelens van persoonlijk onbehagen, walging. Poeh zeg...
Doe even een stapje achteruit en realiseer je eens wat dit doet met jouw eigen beeldvorming over ´mannen´ en relaties. Dat allemaal volstrekt onevenwichtig.
Dat doe je niet alleen jezelf aan. Onbewust ook jouw partner(s).
Zie ook maar hoe er gelijk persoonlijk geworden wordt naar mij toe.
Dat alleen maar omdat ik zonder enige inhoudelijke mening over ts en verhaal watopmerk.