Stamper schreef:Jaaaa! Kan morgen mijn handschoenen ophalen!
Nogmaals thanks Awiene. Zoo stom dat ik er zelf dit keer niet aan gedacht heb!!
Yippie! Hoe bedoelde je dat trouwens van die 2+1 gratis actie want je hebt maar 1 paar toch?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Stamper schreef:Jaaaa! Kan morgen mijn handschoenen ophalen!
Nogmaals thanks Awiene. Zoo stom dat ik er zelf dit keer niet aan gedacht heb!!
Yippie! Hoe bedoelde je dat trouwens van die 2+1 gratis actie want je hebt maar 1 paar toch?
Lau schreef:Ik zoek dit tuigje van rogz,
Hij zit zo mooi bij mijn kat kan hem alleen nergens meer vinden.
[ [url=m/yxkc0A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MS6D5y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g1H5ZN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij heeft van de kleine hondjes maat L bulldog/jackrussel
Lalidan schreef:MonteKarlo schreef:Weet iemand in welke winkel deze thee verkrijgbaar is ? In de Albert Heijn hier in het dorp in ieder geval niet..
[ [url=m/zbRhQQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je de thee al gevonden? Sligro heeft hem in elk geval:
[ [url=m/Q8yGGX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan hem wel voor je halen, maar de doos is te groot om per brievenbuspost te verzenden..... word wel een beetje dure thee als hij via pakketpost gaat. Maar als je erg graag wilt, zou het een mogelijkheid zijn. Of iemand anders zoeken met een Sligro pas.
LinsxDot schreef:SavannahNx schreef:Milka Tuc! Waren eerst gewoon verkrijgbaar maar nu nergens meer in de supermarkt bij mij in het dorp. Iemand een idee?
Zie ze op ah.nl nog
[ [url=m/Qk2pQr.png]Afbeelding[/url] ]
Dewii schreef:SavannahNx schreef:Milka Tuc! Waren eerst gewoon verkrijgbaar maar nu nergens meer in de supermarkt bij mij in het dorp. Iemand een idee?
Bij de Duitse Aldi hebben ze die nog (heb het laatst nog gekocht bij een Aldi Sued in elk geval). Maar dat is misschien ver weg voor je?