Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:54

zillionke schreef:
Daarbij over mijn maagdenvlies; ik kon toen ik 14 was er al geen tampon instoppen wat voor mij geen heel groot probleem was omdat er ook gewoon maandverband is. Maar nu ik van mijn moeder te horen heb gekregen dat zij ook last heeft gehad van hymen en zei die vroeger ook operatief heeft later verwijderen. Ben ik daardoor even naar de huisart gegaan die zei dat ze niks raars kan constateren en me daarom naar de seksuoloog heeft doorverwezen.

Tampax tampons hebben een gladde kartonnen inbrenghuls.Een geweldige uitvinding!

_Dracarys

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 12:03

Geef mij maar gewoon Yoni, zit geen chemische rommel in en alleen biologisch katoen.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 12:09

Ik moet zeggen dat ik het vooral heel bijzonder vind hoe dit topic verloopt.. Begint bij een pubermeisje met een jongensvraag, vervolgens gaat het over te harde maagdenvliezen, daarna over huisartsen en hun bereikbaarheid en nu toch mooi over welke tampons 't fijnst zijn :=

TS nogmaals; Die jongen is over jouw grens gegaan en dat maakt hem een rotjoch, maar jij hebt iemand over jouw grens laten gaan.. Hopelijk heb je ervan geleerd :) Succes bij de Sexuoloog.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 13:03

linnnh schreef:
TS nogmaals; Die jongen is over jouw grens gegaan en dat maakt hem een rotjoch, maar jij hebt iemand over jouw grens laten gaan.. Hopelijk heb je ervan geleerd :) Succes bij de Sexuoloog.

Way to blame the victim :=

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 13:08

Foaly schreef:
linnnh schreef:

Way to blame the victim :=

Inderdaad, alsof zij het gewild had dat deze jongen did deed.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 13:39

Nee, maar ze moet wel leren hoe ze dit in het vervolg kan voorkomen. Dat is niet het slachtoffer de schuld geven, maar weerbaarder worden.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 13:43

I do not blame the victim. Voor zover je TS al slachtoffer wil noemen.

Ze wist dat hij seks wou, is er tóch gaan slapen ondanks dat iedereen hier goedbedoeld advies heeft gegeven het niet te doen.

Wat ik probeer te zeggen is dat TS niet echt weerbaar is en dat wel zou moeten worden. Ze is geen slachtoffer, ze is immers niet misbruikt/aangerand/verkracht.

Als ik bij een date seks ter sprake heb gebracht, vervolgens vraag ik of ze blijft slapen en ze komt ook echt slapen dan zou dat bij mij ook wel verwachtingen scheppen.

Deze jongen heeft toch niets gedaan waar TS slachtoffer van is geworden?

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:27

Nee inderdaad. En is gestopt toen ze zei dat het niet ging.