germie schreef:Iedereenheeft een eigen smaak. Dus eigenlijk zijn er nooit blunders.
Ik heb mijn droogpak voor duiken in het roze laten maken. Heel gewaagd, maar je hebt tegenwoordig alles in het roze. Anderen roze mondstukken, automaten en slangen en vinnen enmaskers. Ik heb allerlei kleuren aan slangen, zwart masker, gele automaten en nudus een zwart met roze droogpak en roze stiksels. Het leuke is dat ik een mannenlengte heb en omdat ik allerlei kleuren heb maakthethet mooi af. Niemand heeft het pak zoals ik. Op maat gemaakt.
Qua rijjasje met gouden bies was ik de eerste. Op maat laten maken in thailand. Vol trots gedragen. Vele positieve opmerkingen en ineens had iedereen gouden biesjes. Zuiver scheerwol, donkerblauw, 2 splitjes achter. Heb het jasje nog steeds.
Als ik ooit weer start laat ik een soort frack maken denk ik. Ook weer zelf getekend en ontworpen. Mits te betalen natuurlijk. En ik moet net weer in chiangmai moeten zijn.
Er wordt ook nergens gezegd dat dat niet mag of niet goed is. Ik duik zelf in zwart/rood, van vinnen tot masker en krijg daar ook complimenten over terwijl ik rood oerlelijk vind
Waarom ik die keuze heb gemaakt, tja, stond me beter dan blauw.