[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:12

Wat heeft iedereen gave outfits! Op iedereen persoonlijk reageren wordt een beetje teveel haha.

Over de schoenen ik heb maar 7 paar waarvan alleen maar nikes en adidas haha. Ik kan niet op hakken etc lopen.

Mijn outfit van vandaag :
Blauw jurkje van de Sting
Afbeelding

Geen goede foto doordat ik nu op vakantie in spanje ben met de camper dus geen grote spiegel in de camper heb haha.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 21:48

Beetje gekke "selfie" maar soit. Gestreept truitje, leren (taille)rok en Nikes van de herenafdeling :))
Afbeelding

Flying_Angel

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:30

Super leuk Plien!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:36

Kennen jullie dat plezierige moment wanneer je letterlijk al 2 maanden op zoek bent naar de perfecte nieuwe schoenen, en wanneer je je geld dan uiteindelijk uit wanhoop maar ergens anders aan uit hebt gegeven, je spontaan drie paar vindt? :+

*gaat geërgerd op de bank ijs zitten eten*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-05-17 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:36

Jester_ schreef:
Ik wou zo de deur uit maar toch verruild voor een paar sandalen. Ik ben net 14 kilo kwijt maar vind zulke strakke jurkjes toch altijd nog wel een dingetje :o

[ [url=m/o4MalC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het staat je anders heel goed! :)

Nou van de hakken van gister heb ik, zoals ik al verwachtte, mega veel spijt :') Heb echt gigantische blaren op m'n voeten |(

Afbeelding
Dit was m'n outfit vandaag, lekker simpel aangezien ik moest werken en toch de hele dag in m'n Jumbo pakje liep

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 23:01

Afbeelding

Wat een leuk topic! Ik meld me ook maar even, dit was mijn outfit vandaag na de hele ochtend eerst in kamerjas te hebben gelopen maar wat simpels aangetrokken :x ja de rits is open, die vond het nodig vanmiddag kapot te gaan :(

Arianne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 23:09

Afbeelding

Roos venusvrouwtje. Zal ik goed zichtbaar zijn
's-nachts tijdens de roparun? :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 23:23

Resistance schreef:
Kennen jullie dat plezierige moment wanneer je letterlijk al 2 maanden op zoek bent naar de perfecte nieuwe schoenen, en wanneer je je geld dan uiteindelijk uit wanhoop maar ergens anders aan uit hebt gegeven, je spontaan drie paar vindt? :+

*gaat geërgerd op de bank ijs zitten eten*

Dit was ik 2 dagen geleden :')
Ik zocht de zonnen bril... uit nijd maar een shirtje en paar schoenen gekocht. En na het bestellen kijk ik op de whekamp en tada daar is de zonnenbril.
Uit boosheid een zak sojabonen gegeten.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 23:59

Aroha schreef:
Ik denk dat het nu even niet gaat om gezond of ongezond maar over het feit dat het geen zin heeft jezelf omlaag te halen.

Ik ben wel onzeker over sommige delen van mijn lichaam dus ik kan mij inbeelden dat sommige meiden zich onzeker gaan voelen bij het zien van de goede figuurtjes hier. Maar ik ben inmiddels wel al zo ver dat ik mij daar niet door uit het veld laat slaan. Ik kan mijzelf ook gewoon leuk kleden zonder een perfect zandloper figuurtje! En zoals dat artikel laat zien kan iemand met een maatje meer ook prima in leuke jurkjes voor de dag komen! :)

Je kunt dit topic juist zien als een inspiratie bron!

(Ik zal later ook nog eens een outfitfoto posten. Ik zit nu in mijn chillpak dus dat is niet heel flatteus :')).

Dat klopt zeker! Ik vind het ook heel knap van je dat je je niet uit het veld laat slaan en fijn in je eigen lichaam zit.
Maar ik vind dat er tegenwoordig twee kampen zijn wat betreft overgewicht, of het kamp: ik gruwel ervan, of het kamp: zelfs als je 230 kilo weegt ben je prachtig en een powervrouw. En dat vind ik een beetje jammer, waarom bestaat het kamp ''iemand met overgewicht is niet lelijker dan een ander, maar het is niet erg als hij/zij op een fijne manier ondersteund wordt om een beetje gezonder te leven.''

Wederom: ik gun iedereen het zelfvertrouwen, en hoop dat iedereen, 40 of 170 kilo, gelukkig is. Zoals eerder gezegd kan ik het echt wel waarderen dat een meisje uit het artikel zich goed durft te kleden, dat gun ik haar. Maar het is niet dat ik ''oeh en aahh'' ga roepen, omdat ik het toch wel wat ongezond vind.

Maar, eigenlijk is mijn punt (kamp :') ) niet echt van toepassing in dit topic. Heb nog niemand voorbij zien komen waarvan ik bovenstaande gedachte dacht.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 00:00

Plien91, aaaaaahhh ik ben jaloers! Ik had ook zo'n rok maar ben er uit gescheurd. _O-

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 00:30

borstnoot: Voor de duidelijkheid, ik heb zelf een maatje 36/38. Ik ben onzeker over andere dingen dan mijn gewicht :). Ik denk verder ook dat de discussie niet relevant is voor dit topic. (Maar zeker, ik ben het met je eens dat het wel gezond moet blijven, zowel qua ondergewicht of overgewicht, maar ik denk dat veel mensen er zo in staan!).

ontopic:
Arianne_94, hilarisch :'). Die valt wel op ja.
Corelli, verkopen ze dat shirtje nog steeds bij de Hema? Ik zoek al forever naar een fijn ruimvallend wit shirt! (Overigens ook naar 1 die niet doorschijnend is, maar ook dat heb ik nog niet gevonden).

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 07:03

Aroha schreef:
borstnoot: Voor de duidelijkheid, ik heb zelf een maatje 36/38. Ik ben onzeker over andere dingen dan mijn gewicht :). Ik denk verder ook dat de discussie niet relevant is voor dit topic. (Maar zeker, ik ben het met je eens dat het wel gezond moet blijven, zowel qua ondergewicht of overgewicht, maar ik denk dat veel mensen er zo in staan!).

ontopic:
Arianne_94, hilarisch :'). Die valt wel op ja.
Corelli, verkopen ze dat shirtje nog steeds bij de Hema? Ik zoek al forever naar een fijn ruimvallend wit shirt! (Overigens ook naar 1 die niet doorschijnend is, maar ook dat heb ik nog niet gevonden).

Bij de h&m zag ik ze hangen :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 07:28

Afbeelding

Hm, hm en Puma schoenen.

Die shapingjeans zijn trouwens leven.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 07:30

Ja die van de hema is recent daar gekocht! €10 :)

Plien, hele leuke outfit! Shirtje van costes? Komt me bekend voor. En die nikes zijn awesome! Die hebben ze vast niet in maat 38 :\

Joanne1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 07:42

Leuk topic en hele leuke outfits komen voorbij!!

Vond het lastig om de rok goed op de foto te krijgen haha maar hier iig mijn school outfit voor vandaag :D

Afbeelding

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 07:50

Oeeh die rok Joanne! :D Heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 07:56

Er komen echt leuke outfits voorbij! Bij sommige mensen vraag ik me af of ze mij ook niet even kunnen leren shoppen.. :')

Afbeelding

Niet zo spannend, maar moet vandaag weer naar revalidatiecentrum dus daar moet toch sportkleding aan en eenmaal thuis kan ik niks meer dus dan gaat m'n pyama aan :+

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 07:57

Hele gave rok! Zoiets staat mij helaas niet..

Ik zal jullie vandaag mijn outfit besparen, werk thuis en over het algemeen in een outfit die het daglicht niet kan verdragen ;) En vanmiddag dan m'n paardenkloffie.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 08:06

Zelfde shirtje als gisteren, maar nu met broek en sleehakken :)

Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 08:34

Super leuke rok Joanne! Waarvandaan?

annemerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 08:48

Wat een leuk topic om inspiratie op te doen!
Hele gave sleehakken Corelli!

Bij deze mijn outfit voor vandaag. Simpel shirtje, witte broek en Nikes
Afbeelding

Closu Up van de mouw
Afbeelding

Joanne1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 09:01

Tanya schreef:
Super leuke rok Joanne! Waarvandaan?

Dankjewel! Vorige week bij de h&m gehaald :)

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 09:04

Wat een enorme leuke outfits komen hier voorbij zeg, ik ga volgen !
Wat een schoenen ook := Zal straks voor de grap eens kijken op hoeveel ik kom.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 09:06

Super leuke outfits!

Ik heb heel rebels jeans aan naar kantoor vandaag :D :=
Afbeelding

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 09:30

Corelli schreef:
Ja die van de hema is recent daar gekocht! €10 :)

Plien, hele leuke outfit! Shirtje van costes? Komt me bekend voor. En die nikes zijn awesome! Die hebben ze vast niet in maat 38 :\

Thanks! Shirtje is al een wat ouder model van Only geloof ik. Nikes gingen vanaf 41 maar misschien hebben ze ook wel een damesvariant in deze kleur!

Afbeelding
Donkerblauwe top, pantalon met krijtstreepje en m'n good old stan smith's <3