Anoniem schreef:Och, stelletjes gaan uit elkaar maar onderschat ook de 'geweldige' vriendschappen die ineens ophouden niet.
Is het fraai om niet even met vriendin x te babbelen? Nee, dat verdient geen schoonheidsprijs. Maar een fiets verplaatsen, iemand voor vuil uitmaken en foto's verspreiden en spullen uit het raam mikken, zo belachelijk boos kan mijn dreumes zich niet eens gedragen.
Heeft TS op hem zitten azen terwijl X en Y nog samen waren? Ik geloof het niet toch? Daarbij was de vriendschap toch al niet geweldig aangezien ze hiervoor ook al 2 jaar niet met elkaar omgingen geloof ik.
Maar het is een jaar geleden, come on. Gedraag je naar je leeftijd in plaats van een puberale peuter. Iedereen is/was vrijgezel. Zit niks getrouwds bij en niks van eigendom bij. Als je na een jaar nog zo heftig erop reageert, moet je denk ik als eerst even naar jezelf kijken en bedenken of je er zelf niet toevallig gevoelens voor koesterde.
En voor het geval iemand het nodig vind om te insinueren dat ik geen waardevolle vriendschappen heb; die heb ik goddank wel, no worries. Met volwassen mensen, die dit soort debiele acties als spullen uit het raam niet flikken.
Ik had er zonder spijt nog een emmer koud water achteraan gegooid.. en dat meen ik serieus.
Mijn beste vriendin en ik zijn al meer dan 15 jaar met elkaar bevriend, dat zet ik niet op het spel voor een man.
Ik kan mezelf in ieder geval recht in mijn ogen aankijken.