Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:Je bent vergeten dat ze hun kinderwagen gewoon voor je auto mikken, zebrapad of niet, omdat ze willen oversteken.
Dus ja. Herkenbaar ja.
Omaatjes met rollators doen dit allemaal ook trouwens. Heeeel de dag de tijd, maar ze gaan altijd de weg op/supermarkt in/in groepsverband fietsen of wandelen als ík haast heb
LadyMadonna schreef:Maar ook al ben ik zelf een kwijlend brullend monster geweest (nu was ik best makkelijk als ik m'n moeder moet geloven) zegt toch niet dat ik de kwijlende brullende monsters van een ander leuk moet vinden? Vi d dat zo'n dooddoener... "Je bent zelf ook kind geweest". Ja? En?
GabberGill schreef:Zoals ik eerder al zei is een kind zoals je het zelf maakt.
safina schreef:Jaja, ik weet heus wel dat jullie moederhart opspeelt als ik de draak steek met stomme mensenbaby's en jullie denken aan jullie eigen lieve kindertjes....![]()
Til er allemaal niet te zwaar aan. Zelfs ik was ooit een kwijlend, jengelend mormel. En bij vlagen ben ik dat nog steeds. Vooral in het weekend na middernacht. Maar dat maakt kinderen in kinderwagens niet minder stom en irritant.
safina schreef:Jaja, ik weet heus wel dat jullie moederhart opspeelt als ik de draak steek met stomme mensenbaby's en jullie denken aan jullie eigen lieve kindertjes....![]()
Til er allemaal niet te zwaar aan. Zelfs ik was ooit een kwijlend, jengelend mormel. En bij vlagen ben ik dat nog steeds. Vooral in het weekend na middernacht. Maar dat maakt kinderen in kinderwagens niet minder stom en irritant.
IMJ schreef:safina schreef:Jaja, ik weet heus wel dat jullie moederhart opspeelt als ik de draak steek met stomme mensenbaby's en jullie denken aan jullie eigen lieve kindertjes....![]()
Ik trap je zo aan de kant als je de weg blokkeert als je kwijlend op zaterdagavond in de weg ligt
Amandavd schreef:Altijd heerlijk als je iets negatiefs zegt over kinderen er meteen iemand moet gaan lopen roepen dat je er niks negatiefs over mag zeggen.
IMJ schreef:shocker! GG! Dat lijkt me wel heul heftig!
Nee hoor, ik wilde deze en wist dat ik dit heel anders ging vinden dan de andere kinderen. En dat is ook zo. De natuur zit mooi in elkaar wat dat betreft.
spatter schreef:Ben duidelijk van de ouderwetse garde.
Er kan altijd wat gebeuren, dan kun je werkelijk je kont niet keren op een boerenerf.
Sleepte echt mijn kinderen niet mee als ik de paarden ging voeren en als ik achter op het erf kippen aan het eten geven was, stond ik er ook niet direkt naast.
Maar mijn kinderen fietste vanaf 4 jaar al op een eigen fietsje naar school en met een jaar of 8 gingen ze alleen , wel met overzet juf aan de grote weg.