Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:jooproo schreef:
Na alles bij te lezen (sinds vanochtend), en even in de waan te zijn dat ik de knappe man was (nee hoor)... Vraag ik me toch af.. wat is er zaterdag?
Nouja... Volgens mij heb ik nog geen foto van je gezien dus... Tonen maar! Zaterdag gaan we met een clubje van dit topic uit eten in Zwolle
Sababber schreef:Wat ik ook heel leuk vond op Tinder, je afstand laag zetten en leeftijd wat breder. En dan een beetje ramptoeristen welke bekenden dat je kunt betrappen
Flessuh schreef:Sababber schreef:Wat ik ook heel leuk vond op Tinder, je afstand laag zetten en leeftijd wat breder. En dan een beetje ramptoeristen welke bekenden dat je kunt betrappen
Ik heb juist thuis afstand hoog en vanaf werk laag. Daar is het wat dichter bevolkt
overigens heb ik meestal op m'n werk wat minder tijd om te swipen. Maar ja 50 likes is wel te doen hoor.
lieveli schreef:Ailill schreef:Zoeken is een groot woord. Meer mensen op Bokt denken dat ik alleen v.d. mannen ben omdat ik een relatie heb gehad met een man. Daarvoor (en inmiddels ook na, lol) ook echt wel vrouwen gehad. Al heb ik wel echt een fase gehad, nu meer een vrouwen-fase. Heeft denk ik ook te maken met het feit dat ik geen 18 meer ben en toch wel heel graag kinderen zou willen. . . al is dit laatste vooral vanuit praktisch oogpunt een fijne toevoeging
Volgens mij hebben veel bokkers nu tranen in hun ogen van geluk
Je bent 1 van de weinige mannelijke bokkers die easy on the eyes is
Thenexttry schreef:Eerlijk bericht, respect. Ik ga nu denk ik een beetje generaliseren, excuses: Volgens mij is jouw bericht voornamelijk van toepassing op sex. Op dat gebied is er inderdaad 2 x zoveel keus, da's een feitIk ben nu heel oppervlakkig in wat ik ga zeggen, maar ik zou niet zo snel kiezen voor een Bi-sexuele Bi-schierige of wat dan ook vriend.
Heb er absoluut niets op tegen maar het idee dat mijn vriend ook naar een man zou kunnen kijken met het idee "daar zou ik het wel op kunnen" zou te veel zijn denk ik...![]()
Het lijkt mij trouwens ook erger als je getrouwd bent en je man blijkt op mannen te vallen en je daar voor te verlaten dan voor een vrouw.
Maar je bent wel leuk om te zien Aillil![]()
Nu even de rest bijlezen haha
ReadTheRulez schreef:Zo banketstaaf, me likeDanielleB schreef:Oh ik had eerst niet eens naar de datum gekeken..
Heeft hij echt voor dan gereserveerd? Ben benieuwd wat voor restaurant want die hebben een vreemde kalender hihi
Nee daar valt dus niet voor te reserveren![]()
Zij dachten zelfs dat hij hun in de zeik nam