Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CurlyCoat schreef:Reacties zoals dat ik dom ben etc ga ik niet meer op reageren.
Ik zeg zelf ook dat ik niet zeker van mijn zaak ben of het verstandig is hem nog een kans te geven.
Hij zegt steeds naar M en L te gaan tijdens trainings tijd.
Of het vertrouwen terug komt betwijfel ik inderdaad ook.
Ik zal denk ik altijd argwanend blijven als ik bij hem blijf.
CurlyCoat schreef:Reacties zoals dat ik dom ben etc ga ik niet meer op reageren.
Ik zeg zelf ook dat ik niet zeker van mijn zaak ben of het verstandig is hem nog een kans te geven.
. En allemaal dachten we dat onze relatie anders was. Beter was. Sterker was. Allemaal dachten we dat wij wel die vriendin zouden zijn die het allemaal wel zou oplossen. Want wat weet de buitenwereld hier nu van? Wij zien toch zelf in de schittering in de ogen en de manier waarop ze ons vasthouden en ons bewierroken dat onze vriendjes echt gek van ons zijn en zo verliefd op ons zijn. Amandavd schreef:CurlyCoat schreef:Reacties zoals dat ik dom ben etc ga ik niet meer op reageren.
Sorry dat ik het zeg, maar je bent nu echt het domme gansje aan het zijn. Pak je spullen en ga weg. Kijk maar eens wat meneer doet. Ik denk dat je heel bedrogen uit komt. Als je echt waar nu nog niet ziet wat er aan de hand is dan ga je het nooit snappen. Dan zal je altijd het domme gansje zijn en meer en meer mensen zullen je uiteindelijk de rug toekeren als ze erachter komen dat je dit zelf allemaal toe laat.
Rocamor schreef:Als ze nu, op deze manier weggaat.Dan kan ik je wel voorspellen wat meneer gaat doen. Die kruipt huilend op zijn knietjes. Beloofd beterschap tot in het oneindige. Die gaat haar overladen met al zijn "charmes" om haar te doen inzien dat hij toch ook wel zo zijn goede kanten heeft.
TS valt terug in het oude vertrouwde. Haar vriend doet een tijdje of hij zijn best doet en zorgt ervoor dat hij voorlopig niet gesnapt wordt, waardoor TS en misschien ook zijn moeder nog wel eens heeeeeel heeeeeel heeeeeeel voorzichtig wat vertrouwen terugkrijgt.
En over een tijdje, als zijn aandacht wat verslapt, gebeurt precies hetzelfde.
.
.
.
. Ik had ook zo'n vriendje, liegen en bedriegen en financieel maakte hij er een zooi van en ik kon elke keer overal voor opdraaien. Dat heeft ook 2 jaar geduurd voordat ik er zo klaar mee was dat ik hem dezelfde nacht nog uit huis geflikkerd heb. (hij kwam s nachts dronken thuis en was vreemdgegaan en dat was de druppel, vooral nadat ie ook nog eens door het lint ging en vanalles kapot gemaakt heeft in huis) Toen wilde hij trouwen en zelfmoord plegen. Dat zal bij jou waarschijnlijk ook gebeuren, het proberen te chanteren enz. Blijf goed nadenken over wat de reden is en probeer er qua gevoel afstand van te nemen. Alleen dan kan je de beslissing in 1 keer nemen. Als ie blijft zeuren gewoon de boel blokkeren en zorgen dat hij geen contact op kan nemen.
t zal geen leuke tijd zijn, maar dat is het nu ook niet (denk ik) Amandavd schreef:CurlyCoat schreef:Reacties zoals dat ik dom ben etc ga ik niet meer op reageren.
Sorry dat ik het zeg, maar je bent nu echt het domme gansje aan het zijn. Pak je spullen en ga weg. Kijk maar eens wat meneer doet. Ik denk dat je heel bedrogen uit komt. Als je echt waar nu nog niet ziet wat er aan de hand is dan ga je het nooit snappen. Dan zal je altijd het domme gansje zijn en meer en meer mensen zullen je uiteindelijk de rug toekeren als ze erachter komen dat je dit zelf allemaal toe laat.
Askja schreef:Alles bij elkaar opgeteld denk ik dat je vriend dusdanig in de knoop zit met zichzelf dat hij er alleen uit gaat komen met professionele hulp.
Wil je hem ondanks alles toch helpen, dan zou je als harde voorwaarde voor het continueren van jullie relatie kunnen eisen dat hij die hulp ook daadwerkelijk in gaat schakelen. Misschien in overleg met zijn moeder? Als het haar ook tot hier zit ...
Als het allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk blijft, zou ik vertrekken en afstand nemen. Het heeft geen zin om aan een dood paard te trekken.