Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
StalNollie schreef:savannah030x schreef:Het is toch niet zo moeilijk om even naar de winkel te gaan en een lange rok aanschaffen? Gelijk niet gaan vind ik echt heel vreemd. Het ks hun dag en hun stellen die eisen op hun dag, dus ik zou mij er gewoon aan houden.
als ik een geldboom zou hebben is dat inderdaad geen probleem
Ayasha schreef:savannah: Waarom zou je dingen gaan lenen en kopen voor een uitnodiging. Alias: Je mag komen maar het is optioneel.
De optie "ik kom niet" is gewoon een keuze die je maatschappelijk en ethisch verantwoord kan en mag maken.
Je moet geen dokters-attest opsturen als je besluit je af te melden.
anjali schreef:Ik heb hier wel rokken over de knie die nog nooit gedragen zijn,met de kaartjes er nog aan.Van dure Duitse postordermerken,goede kwaliteit .Maat 40 ongeveer. Ik heb ze geerfd maar draag zelf ook nooit rokken.Je mag er wel enkele gratis hebben.

Ik vind het in elk geval een combinatie die leuk past bij de sfeer die ik zou verwachten. Je gaat er geen gewaagde fashion awards mee winnen denk ik, maar het is zowel feestelijk als netjes
SUper!! AngeliqueB schreef:Mooi jurkje en met het jasje is het erg netjes! Een hemd eronder is voldoende voor je decolleté en haalt het model niet uit je jurk.