Terroriserende schoonmoeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:37

linnie050 schreef:
Lieveli is dat altijd zo geweest of sinds de kleine er is?

Dat we botsen? Altijd. Verschillende milieus, verschillende verwachtingen. En dat ze nu heeft rond geblérd dat ik in verwachting ben terwijl we het stil wilden houden is voor mij reden genoeg om de deur dicht te doen.

Anoniem

Re: Terroriserende schoonmoeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:42

Ik zou daar ook woest om worden, iets door vertellen wat je zelf wilt vertellen. Bah, ik vind jouw schoonmoeder ook stom.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:00

yeentll schreef:
Ik heb inmiddels een punt gezet achter mijn relatie. Ik werd zo intens ongelukkig van geruzie altijd over zijn moeder dat ik voor mezelf heb moeten kiezen. En geloof me, wat een last viel er van mijn schouders af!

Inmiddels een eigen huisje gekocht waar ik half feb de sleutel van krijg en dan ga ik genieten van de rust zonder storende schoonmoeders :')

Wat fijn dat er zo veel van je af valt nu!
Maar lijkt me wel vervelend als je daarom je relatie moet verbreken.
Dus vind het op dat punt wel jammer dat het zo ver moest komen voor jullie.

Maar wie weet brengt 2019 iets moois zonder een vreselijke schoonmoeder ;)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:01

Amandavd schreef:
He, anders had je nog met je schoonmoeder en Patty Brard naar een exotisch eiland gekund voor een nieuw programna van TLC.

vreselijk toch
kan niet beter zijn na zo iets,
met je bakkes op tv en al je problemen lekker delen

sorry, heb er niks mee 8)7

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:02

lovelyfiefy schreef:
Amandavd schreef:
He, anders had je nog met je schoonmoeder en Patty Brard naar een exotisch eiland gekund voor een nieuw programna van TLC.

vreselijk toch
kan niet beter zijn na zo iets,
met je bakkes op tv en al je problemen lekker delen

sorry, heb er niks mee 8)7

Ik wel!
Ik houd van simpel leedvermaak, doe mij dat het hele jaar door.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:03

Joolien schreef:
Ik zou daar ook woest om worden, iets door vertellen wat je zelf wilt vertellen. Bah, ik vind jouw schoonmoeder ook stom.

Ja en heel verhaal maar het was nog best onzeker of er uberhaupt iets zat. Zegt ze: 'Ja maar als je een miskraam hebt dan weet ook iedereen het'. Nou stomme trut, dat is aan mij.

Dus ja die deur is voorlopig dicht ook al appt ze mijn partner elke dag hoe erg het haar spijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:03

lieveli schreef:
Joolien schreef:

Ja en heel verhaal maar het was nog best onzeker of er uberhaupt iets zat. Zegt ze: 'Ja maar als je een miskraam hebt dan weet ook iedereen het'. Nou stomme trut, dat is aan mij.

Dus ja die deur is voorlopig dicht ook al appt ze mijn partner elke dag hoe erg het haar spijt.

Ohhhh daar krijg ik echt overal jeuk van :n verschrikkelijk!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:06

Goof schreef:
Ik wel!
Ik houd van simpel leedvermaak, doe mij dat het hele jaar door.

ik bedoelde er aan mee doen ;)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:07

Omg I need een schoonmoeder-klaag topic :P
Haten doe ik d'r nog niet maar soms dan wil ik echt d'r nek omdraaien. :o Zo ergerlijk en bemoeial kan dat mens zijn. Alsof we kinderen van 5 zijn.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:14

Heeft quartel zich al gemeld of is die van bokt af? :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:15

Balen ts, maar soms moet je voor jezelf kiezen. Dappere keuze

Oh het grote schoonloeder topic *\o/*

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 19:15

Dit topic mag best een klets topic worden van mij hoor.

Zal straks nog even een update plaatsen over de mijne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:17

watchthesky schreef:
Heeft quartel zich al gemeld of is die van bokt af? :')

Kak, die is hier al 2 jaar niet meer geweest. Wat een hilarische verhalen had zij altijd over haar schoonloeder _O-

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:24

O lieveli.. wat schandalig. Toen wij het nieuws persoonlijk wilden vertellen duurde het weken voordat ze een keer kon. Uiteindelijk op de helft in een vd valk af gesproken. Haar enige reactie was 'leuk' en daarna moest het weer om haar gaan. Later hoorden we dat ze ook nog eens teleurgesteld was dat zij het niet als een van de eersten wist. Ja,duh!

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:25

Irene2 schreef:
O lieveli.. wat schandalig. Toen wij het nieuws persoonlijk wilden vertellen duurde het weken voordat ze een keer kon. Uiteindelijk op de helft in een vd valk af gesproken. Haar enige reactie was 'leuk' en daarna moest het weer om haar gaan. Later hoorden we dat ze ook nog eens teleurgesteld was dat zij het niet als een van de eersten wist. Ja,duh!

Wauw. Gewoon, wauw. Die mag niet oppassen, neem ik aan? :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:32

watchthesky schreef:
Irene2 schreef:

Wauw. Gewoon, wauw. Die mag niet oppassen, neem ik aan? :=

Ohhhhh wat erg!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:44

MarcoBorsato schreef:
linnie050 schreef:
Lieveli is dat altijd zo geweest of sinds de kleine er is?

Dat we botsen? Altijd. Verschillende milieus, verschillende verwachtingen. En dat ze nu heeft rond geblérd dat ik in verwachting ben terwijl we het stil wilden houden is voor mij reden genoeg om de deur dicht te doen.

Dat hadden wij met de bevallig. Uitdrukkelijk de wens doorgegeven dat wij zelf de familie na enkele dagen wouden inlichten. Nog geen paar uur na de bevalling kwamen de telefoons en berichten al. Had dat mens haar mond weer niet gehouden _-:(

Verder wil ze heel vaak Esmé niet terug geven en gaat zij haar expres aan iemand anders geven als ik er achter vraag. Op Nieuwjaar heb ik mij eens achter haar opgesteld en blijven staan tot ik haar terug kreeg. Ze kon geen kant meer uit. Ben namelijk een flink stuk groter. Ook altijd: Ik ga dat doen met Esmé en daar heb je geen inbreng in. Nou... Denk het niet hoor.

Uiteraard doe ik bijna alles verkeerd en neem ik onnodige risico’s. Maar blijkbaar heeft ze wel door dat ze echt niet goed bezig is. Voor mijn verjaardag kreeg ik een kaart met erop: Voor de allerbeste schoondochter. Zolang zij doet alsof ze het meent doe ik alsof ik geloof dat ze het meent :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:50

:')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:54

Ooooh ik zet even een stipje.
Hadden jullie het verhaal al gehoord van de schoonloeder die haar eigen zoon uit het huis zette?
Das de mijne namelijk 8-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:57

VERTEL ME ALLES!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:11

Optiwolk schreef:
Ooooh ik zet even een stipje.
Hadden jullie het verhaal al gehoord van de schoonloeder die haar eigen zoon uit het huis zette?
Das de mijne namelijk 8-)

Ochja zo ken ik er ook nog wel een :+

Of wanneer schoonma en zoon een ruzietje hebben gehad besluit schoonma hem altijd voor 2 dagen compleet te negeren. Want dat is echt volwassen om te doen. _-:(

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:13

Geweldig dit topic en sommige dingen echt zo herkenbaar!!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:43

Ik heb een schoonmoeder maar die woont op Aruba, geen last van het mensje :j

Mijn eigen moeder daarintegen :roll: die is ook niet te doen af en toe.
-Die wilde me de rug toekeren toen ik 37 weken zwanger was, ik was haar dochter niet meer. Fraai, heel fraai.
-Ook vond ze het niet kunnen dat ik niet had gevraagd hoe ze het vond oma te worden (alsof de mogelijkheid bestaat dat ze het niet leuk zou vinden..)
-Ik had met haar emoties gespeelt toen ik al wel zwanger was maar het nog niet had vertelt en we het hadden over de moeite die het kostte zwanger te raken
-bij de 20 weken echo ging ze ervan uit dat een,voor mij, vreemde er ook best bij mocht zijn omdat dat haar chauffeur was
-vraagt over alles bevestiging. Heel. Vaak.
-vond het niet leuk dat ze geen foto's op Facebook mocht zetten, want dat is toevallig wel haar manier om sociale contacten te onderhouden en dat kon ik niet van haar afnemen

Om even wat te noemen.. :Y)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:52

Ik ben schoonmoeder, drie keer en bemoei me niet aktief met hun levens. Zijn volwassen mensen en zo opgevoed dat ze hun eigen boontjes kunnen doppen. Hulp geven wanneer er om gevraagd word en andersom ook kan altijd. Ook de schoonkinderen vragen net zo gemakkelijk iets aan ons dan aan eigen ouders. Verder laten we elkaar heerlijk vrij.

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:31

Hilarisch deze verhalen. Mijn schoonmoeder is geweldig. Dit soort verhalen doen me nog maar eens realiseren hoe ik met haar bof.