Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het zijn ook alleen maar Nederlanders die je het ziet kopen. Ik woon in een best drukke wijk, maar hier is het echt nog stil.
mijn kat is gelukkig redelijk chill maar die hoeft ook niet naar buiten. Ik heb echt medelijden met de dieren die wel naar buiten moeten.
Stakker. capopjekop schreef:En goedkoper. Mijn vriend is ook naar Duitsland geweest. Ik heb er zelf niks mee maar goed ieder zijn ding.
Mijn hart breekt zoals onze hond net keek. Normaal een blij ei als ze naar buiten mag.
[ [url=m/7uw9ka.jpg]Afbeelding[/url] ]
Xxjonique schreef:Dan heb ik een vraag;
Hoe zorgen jullie ervoor dat je paard niet gestresst wordt van de knallen ( in de avond en vooral om 00:00 )
Zelf heb ik het geluid iets harder aan staan, heb het licht aan in stal en zorg er voor dat ze om half 12 een dikke bult hooi hebben liggen.
Alsnog heb ik 1 op stal die alles vanuit een raam kan zien, en gespannen is in de avond.
Overdag heb ik ze gewoon buiten staan omdat ik hun dagelijkste ritme niet wil verstoren.
Wie heeft er een wonder “ middel “
• verdovingsmiddelen hoef ik niet , vindt ik vreselijke dierenmishandeling , ze krijgen er alleen maar meer stress van •
Xxjonique schreef:Dan heb ik een vraag;
Hoe zorgen jullie ervoor dat je paard niet gestresst wordt van de knallen ( in de avond en vooral om 00:00 )
Zelf heb ik het geluid iets harder aan staan, heb het licht aan in stal en zorg er voor dat ze om half 12 een dikke bult hooi hebben liggen.
Alsnog heb ik 1 op stal die alles vanuit een raam kan zien, en gespannen is in de avond.
Overdag heb ik ze gewoon buiten staan omdat ik hun dagelijkste ritme niet wil verstoren.
Wie heeft er een wonder “ middel “
• verdovingsmiddelen hoef ik niet , vindt ik vreselijke dierenmishandeling , ze krijgen er alleen maar meer stress van •
Rebecca schreef:Zag het online , Duitsland heeft beter spul ofzo
verootjoo schreef:Vorige maand al?
Het mag toch pas sinds gister? Normaal gesproken vanaf 29-12 maar nu gister al omdat zondag er tussen zit.
lieveli schreef:Mijn partner heeft de buurjongen even aangepakt maar zal niks helpen, die lül gooit rotjes naar zijn eigen honden.
Wij hebben zelf een paar vuurwerkjes maar dat steken we af op een huisdierloze plek.