Wat doe jij aan met kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UMayDream

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 00:55

Zoals al eerder werd genoemd, dit is snel omgeslagen naar een panty topic :') een panty protocol vind ik een goed plan, nu alleen nog beslissen wat dan precies het protocol is :P wat te dragen over een jurk vind ik ook lastig trouwens, ik heb dus een jurk met een open rug en vind het zonde om er dan een blazer over heen te doen - ik doe er dus niets bij behalve een omslagdoek die ik meeneem voor het geval ik het koud krijg. Soms vind ik een lang vest van dunne stof met elegante pasvorm ook wel mooi staan over een jurkje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 00:58

'Panty protocol volgens bokker ...'
En dan 5 pantyprotocols bij elkaar is denk ik een redelijke infobron voor andere bokkers :)*

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 01:18

DewiRox schreef:
[ [url=m/twt6GA.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had al dit leuke jurkje om aan te trekken tijdens de kerst, maar ik heb vorige week ook nog een ander leuk setje gekocht.

[ [url=m/gVAMKY.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb er alleen een ander shirtje bij, maar die had ik even niet bij de hand. Het shirtje is zwart, met doorschijnende mouwtjes en een grijze tekst.

Ik vind het jurkje echt leuk! Waar heb je die vandaan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 01:32

Joaltijd schreef:
'Panty protocol volgens bokker ...'
En dan 5 pantyprotocols bij elkaar is denk ik een redelijke infobron voor andere bokkers :)*

Je moet vooral dragen waar jij je lekker in voelt. Ik houd ook niet van huidkleurige panty's, ik heb standaard 40 tot 60 denier, zodat je nog wel mijn tattoos ziet. Maar 20 denier, nee, die vind ik echt te dun en te goedkoop ogen. Leuk voor een technofeestje maar niet voor chique de friemel.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 07:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 08:59

JeaDH schreef:
Kimbers schreef:
Met een open schoen een panty aan??? Ik ben geschokt, dat kan toch niet :D

Panty is altijd zichtbaar, hoe goed de kleur ook matcht. Vind het gewoon echt geen gezicht zo'n huidskleurig ding.

Panty met open teen :j

Jaa daar ben ik normaal ook enooorm op tegen! Maar het was 2 graden en ik was vergeten een panty te halen, deze had ik toevallig nog. Al hielp het maar ietsje tegen de koud :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 09:14

magda_90 schreef:
Jullie laten mij twijfelen met die pantys. :+

Ondanks dat ik al een jurkje had, vind ik deze toch mooier: https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ss-in-navy. Alleen komt ie bij mij tot over mijn schenen ipv net onder de knieën. :=
Ik twijfel nog of ik hem houdt...

Maar stel dat ik hem houdt dan zou https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... s-in-black dit niets zijn omdat zwart donkerder dan blauw is?

Nee niet die zwarte idd. Dat model heeft ook een blauwe met weinig denier aan :) die panty zou ik doen :j

Haha idd een heel panty discussie topic :D ik heb heelveel panty's. Droeg ze eerder bijna dagelijks dus heb ze in alle kleuren, soorten en maten.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 10:13

xxxmh schreef:
DewiRox schreef:
[ [url=m/twt6GA.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had al dit leuke jurkje om aan te trekken tijdens de kerst, maar ik heb vorige week ook nog een ander leuk setje gekocht.

[ [url=m/gVAMKY.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb er alleen een ander shirtje bij, maar die had ik even niet bij de hand. Het shirtje is zwart, met doorschijnende mouwtjes en een grijze tekst.

Ik vind het jurkje echt leuk! Waar heb je die vandaan?

Hij komt bij de vero moda vandaan ;)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 11:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 11:41

Ik heb een enorm mooie zwarte panty met een naad van svarovski steentjes op de achterkant.... <3 daar gaan zwarte pumps onder met een klein steentje in het gespje en er op een simpel fluwelen lbd met lange mouwen. Mijn lange haar opgestoken met daarin een zwarte speld met ook subtiel wat steentjes.
Voor een beetje kleur knalroze lippen en een knalroze armbandje.

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 12:08

Ik heb gisteren onderstaande besteld voor kerst, in principe wil ik er maar een houden.. Tenzij ze echt allebei ultratof zijn en mooi passen (wat zeker voor de jumpsuit nog wel een verrassing zal zijn :') )

Afbeelding
Afbeelding

Met een hele dunne zwarte panty en zwarte sneakers waarschijnlijk
Afbeelding

*Okee die foto's zijn een beetje groot haha

deWolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 12:20

CecileDV schreef:
Ik heb gisteren onderstaande besteld voor kerst, in principe wil ik er maar een houden.. Tenzij ze echt allebei ultratof zijn en mooi passen (wat zeker voor de jumpsuit nog wel een verrassing zal zijn :') )

[ [url=m/OyyOFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B4qleH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ARyMqt.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 waar heb je dat jurkje besteld?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 12:23

Ik ben ook geslaagd! Superblij met mn jurk, moet nog wel schoenen erbij kopen. Op de foto lijkt ie grijs maar hij is zwart met glitters dus :D Afbeelding

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 12:24

Purrrfection schreef:
CecileDV schreef:

[ [url=m/OyyOFZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B4qleH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ARyMqt.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 waar heb je dat jurkje besteld?

Beiden van H&M

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:33

verootjoo schreef:
magda_90 schreef:

Ondanks dat ik al een jurkje had, vind ik deze toch mooier: https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ss-in-navy. Alleen komt ie bij mij tot over mijn schenen ipv net onder de knieën. :=

Maar stel dat ik hem houdt dan zou https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... s-in-black dit niets zijn omdat zwart donkerder dan blauw is?

Nee niet die zwarte idd. Dat model heeft ook een blauwe met weinig denier aan :) die panty zou ik doen :j

Haha idd een heel panty discussie topic :D ik heb heelveel panty's. Droeg ze eerder bijna dagelijks dus heb ze in alle kleuren, soorten en maten.

Bedankt, ik heb er echt geen verstand van. Kun jij zo een linkje van een online shop geven wat jij zou doen?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:04

Fijn, nu weet ik niet wat ik onder mijn jurkje aan moet -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:09

magda_90 schreef:

Je kunt hem even laten vermaken, kost je hooguit een paar tientjes. Ik laat jurkjes ook vaak vermaken, zeker als ik afgevallen ben. Als je dat door een goede coupeuse laat doen zie je er niks van.

Ik laat het doen door degene die mij ook kleedt, maar die zit in Haarlem dus net even te ver weg voor jou denk ik.

Es_ther schreef:
Fijn, nu weet ik niet wat ik onder mijn jurkje aan moet -O-

Gewoon een mooie zwarte panty bij de HEMA. Of iets waar jij jezelf prettig in voelt, als heel bokt roept dat jij een huidkleurige panty aan moet maar je vindt het niks heb je er niets aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 17:22

Jaa precies! Vooral doen wat jij wilt en mooi vind, jou mening hoeft niet samen te gaan met de andere ;) Dragen wat jij wilt :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:09

Ben er nog helemaaaaaal niet uit... Ben het afgelopen jaar best aangekomen (op kont buik en heupen ;( ) waardoor ik erg twijfel over een jurkje...

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:11

Oke, panty wordt dus nog een dingetje zo te lezen. Maar ben blij dat ik meelees haha.

Voor mij wordt het dit simpele jurkje met een blazer, een panty en hakken.
Afbeelding

Kleur panty en de hakken kijk ik tegen de tijd wel naar. Ben blij dat ik iets heb gevonden wat me soort van staat. Met corrigerend ondergoed dan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:13

Met 20 of 30 denier kan je nooit de fout in gaan, jongens. :j Te donker is ook niet mooi.

Wel heb ik voor 8 euro bij de TK Maxx een prachtige blauwe panty van Tommy Hillfiger op de kop getikt! :D Was eerst 30 euro. Echt een prachtig ding. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 18:25

Ik ga 19 tm 21 december naar Brugge, dus misschien daar nog wat shoppen! :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 19:32

Resistance schreef:
Met 20 of 30 denier kan je nooit de fout in gaan, jongens. :j Te donker is ook niet mooi.

Wel heb ik voor 8 euro bij de TK Maxx een prachtige blauwe panty van Tommy Hillfiger op de kop getikt! :D Was eerst 30 euro. Echt een prachtig ding. :j

Ik als absoluutgeenjurkjesvrouw vond het egaal zwarte altijd handig met die lelijke benen. :+

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:13

Ah mijn jurk is ook binnen, en ik vind 'm leuk dus ik hou 'm! :)
Ik doe er denk ik gewoon 30 denier onder met zwarte sneakers. Helemaal prima.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 20:23

O ik wil mijn jurkje ook, maar heb nog geen bericht van H&M dus hij zal er morgen ook nog wel niet zijn. *heeft geen geduld* :')