Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xmichxrocky schreef:youaremystar schreef:Je kent die scenes wel; vrouw komt in sexy lingerie binnen lopen, man springt op en trekt haar de "kleren" van het lijf.
Ik dacht; dat ga ik ook eens even doen. Nou goed, na lang zoeken een sexy setje gevonden. En die avond zou ik wel even mijn eigen filmscene schrijven.
Ik mezelf dus in mn setje gehesen, beetje make-up en een lippenstiftje op en hup gaan met die banaan. Ik kom de kamer in en zie al dat vriend(nietzo)lief aan het gamen is. Hij kijkt niet op of om! Begint nog even tegen die gast te schreeuwen die hem heeft neergeknalt. Naja ik dacht bij mezelf "hier kan ik het niet bij laten". Dus ik loop uber-sexy voor de tv langs en ga naast hem op de bank zitten. Friemel een beetje aan hem, maar nog geen reactie. Najaaaaa?!
Nadat ik 3 keer voor de tv heen gehuppelt ben ziet hij me nog steeds niet.
Ik denk; ja dikke :&/!' 3 bier voor jou. Huppa ik doe mn sexy oma japon aan.
En, 3x raden wie mij wel zag toen ik de kamer in kwam lopen.
mijn ouders hadden het nog leuker!
onze oude buurman verkocht (in de kofferbak) van die (best wel dure) lingeriesetjes. Nou hij m'n moeder overgehaald om zon ding te kopen, vond mn vader wel leuk!. Mams eindelijk gedaan, is best wel preuts. Een een mooi rode kanten lingerie setje!
's avonds dat setje aangedaan, loopt de kamer binnen. En mn vader begint me toch een partij te lachen! Hij kreeg spontaan de slappe lach![]()
Moeders heeft setje uitgedaan, in de prullenbak gesodemieterd en is gaan slapen..
Paulina schreef:Gisteravond, gezellig samen naar boven en we beginnen wat te knuffelen. Langsaam maar zeker wordt het wat pikanter en knusser. Wanneer ik boven hem hang en geeft mijn zoontje een kreuntje in z'n slaap. Zoontje slaapt gewoon verder maar mijn melkproductie nam het zekere voor het onzekere en spoot alvast wat melk in het gezicht van mijn partner
Indy_Mouse_9 schreef:Mijn toen-nog-vriend-nu-man doet normaal nooit aan Valentijnsdingen, hij klaagt altijd dat het commerciële onzin is. Een paar jaar geleden had hij echter een zakje met snoephartjes verstopt in mijn werktas, als verrassing. Zo lief!
Jammer voor hem had hij ze in het laptop-vak van de tas gestopt, waar ik alleen de bovenkant van zie bij het uittrekken en instoppen van de laptop. Arme jongen heeft de halve dag met spanning zitten wachten op een blij berichtje van mij... Toen heeft ie mij maar bericht of ik niet iets in m'n tas had gevonden?![]()
Geryon schreef:Staand met hoogteverschil inderdaad, auw auw auw. Had bijna 1 gat ipv 2
iirrssjjee schreef:Mijn vent is n x in slaap gevallen terwijl die bij mij bezig was met zn vingers.
En laatst had hij n actie..... hij was druk bezig bij mij, ik had mn ondergoed nog aan. Hij dacht dat het een naadje was van mn onderbroek die in de weg zat. Dus hij pakt t tussen zn vingers, knijpt erin en wil het opzij trekken. Het was alleen niet een naadje van mn onderbroek maar, jawel, dat knobbeltje van mij..... ik heb echt gejankt van de pijn. (Net als gianti denk ik...)