18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Re: 18+ Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 08:23

_O- jij wint!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:48

Ik had gisteren een romantisch film moment. Ik was naar een halloween feest geweest, met horror clown make-up en al. Superleuk avond. Iemand bracht me naar de trein toe. Liep dus met me mee. Heel gezellig was het. Beetje flirten met elkaar. Eenmaal bij de trein had ik nog een paar minuten die we zo weg kletsten, maar toen moest ik toch echt wel naar binnen. Ik weet niet precies meer hoe of waarom, maar caught up in the moment zoende ik hem en hij zoende terug. Tijdens die korte vurige kus ging de fluit van de trein en dus de deuren dicht. Ik verbrak snel de kus en rende de trein in. Het moment dat ik instapte sloten de deuren. Ik had niet eens tijd gehad om hem fatsoenlijk gedag te zeggen, of om in de trein nog te zwaaien of weet ik veel wat, dus ik had na de kus geen blik op hem kunnen werpen. Al zwijmelend en met mijn hart bonkend nam ik plaats in de trein. Jeetje, dacht ik, dat was een apart moment. Tien minuten later kreeg ik een bericht van hem, en nieuwsgierig opende ik de app. Wat zou hij sturen? Wat vond hij van de kus? Maar ipv woorden kreeg ik een selfie van zijn gezicht compleet onder de clown make-up :+ :+ . Zwaar romantisch :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 16:47

Mijn (ik vermoed :+ ) inmiddels ex belde mij een keer 's avonds laat op. Of ik even naar de prachtige sterrenhemel wilde kijken. Dus dat ging ik braaf doen. Ondertussen in een vlaag van stomzinnige spiritualiteit een betoog af stekend over dat dat allemaal dode dierenbaren zijn. Afsluitend met de klapper dat 'typetjes als Hitler' daar heus niet tussen schitteren. Toch schatje? :+
En toen was het stil aan de andere kant van de lijn. Hij wilde mij alleen maar vertellen dat ik even mooi ben als al die sterren samen :') Dat had ik dus weer mooi verziekt :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:32

Hahaha ElineS

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:59

xmichxrocky schreef:
youaremystar schreef:
Je kent die scenes wel; vrouw komt in sexy lingerie binnen lopen, man springt op en trekt haar de "kleren" van het lijf.
Ik dacht; dat ga ik ook eens even doen. Nou goed, na lang zoeken een sexy setje gevonden. En die avond zou ik wel even mijn eigen filmscene schrijven.

Ik mezelf dus in mn setje gehesen, beetje make-up en een lippenstiftje op en hup gaan met die banaan. Ik kom de kamer in en zie al dat vriend(nietzo)lief aan het gamen is. Hij kijkt niet op of om! Begint nog even tegen die gast te schreeuwen die hem heeft neergeknalt. Naja ik dacht bij mezelf "hier kan ik het niet bij laten". Dus ik loop uber-sexy voor de tv langs en ga naast hem op de bank zitten. Friemel een beetje aan hem, maar nog geen reactie. Najaaaaa?!
Nadat ik 3 keer voor de tv heen gehuppelt ben ziet hij me nog steeds niet.
Ik denk; ja dikke :&/!' 3 bier voor jou. Huppa ik doe mn sexy oma japon aan.
En, 3x raden wie mij wel zag toen ik de kamer in kwam lopen. :\

mijn ouders hadden het nog leuker! :')
onze oude buurman verkocht (in de kofferbak) van die (best wel dure) lingeriesetjes. Nou hij m'n moeder overgehaald om zon ding te kopen, vond mn vader wel leuk!. Mams eindelijk gedaan, is best wel preuts. Een een mooi rode kanten lingerie setje!
's avonds dat setje aangedaan, loopt de kamer binnen. En mn vader begint me toch een partij te lachen! Hij kreeg spontaan de slappe lach :')
Moeders heeft setje uitgedaan, in de prullenbak gesodemieterd en is gaan slapen.. :')

hahahahaha en terecht! moet gewaardeerd worden toch

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:08

Weet je wat ook voor geen meter werkt? Kama sutra suggesties O:)

Denk je eindelijk goed in elkaar gepuzzeld te liggen, val je om :')
Of kom je totaal niet meer dicht genoeg bij elkaar omdat dat gewoon fysiek onmogelijk is. Uiteindelijk toch maar gesetteld voor iets simpels als 2 liggende mensen op een bed.
Was wel een grappige avond... Niet de meest sexy avond alleen

Heb nu een paar dates gehad met een Yoga instructrice. -O- Spierpijn dus de volgende dag hahaha
(verder wel hele leuke dates dus :P )

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:40

_O- Ik kan het me helemaal voorstellen. Dit been hier, die daar, die arm hier... Lig je helemaal verstrengeld, en dan zit ie er nóg niet in. :')

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 16:06

Sokje_6 schreef:
Lig je helemaal verstrengeld, en dan zit ie er nóg niet in. :')

Proest, nu kan ik m'n thee gaan opdweilen _O-

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:28

Sokje_6 schreef:
_O- Ik kan het me helemaal voorstellen. Dit been hier, die daar, die arm hier... Lig je helemaal verstrengeld, en dan zit ie er nóg niet in. :')

_O- _O-

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 15:19

Paulina schreef:
Gisteravond, gezellig samen naar boven en we beginnen wat te knuffelen. Langsaam maar zeker wordt het wat pikanter en knusser. Wanneer ik boven hem hang en geeft mijn zoontje een kreuntje in z'n slaap. Zoontje slaapt gewoon verder maar mijn melkproductie nam het zekere voor het onzekere en spoot alvast wat melk in het gezicht van mijn partner :')

ik vind dit wel de topper:-) *\o/*

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:09

Sokje_6 schreef:

Nou ja zo ongeveer ja :')

Spoiler:
Was met een vrouw dus net niet dat probleem, maar nog steeds wel te ver uit elkaar om iets gedaan te krijgen

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:19

Mijn toen-nog-vriend-nu-man doet normaal nooit aan Valentijnsdingen, hij klaagt altijd dat het commerciële onzin is. Een paar jaar geleden had hij echter een zakje met snoephartjes verstopt in mijn werktas, als verrassing. Zo lief!
Jammer voor hem had hij ze in het laptop-vak van de tas gestopt, waar ik alleen de bovenkant van zie bij het uittrekken en instoppen van de laptop. Arme jongen heeft de halve dag met spanning zitten wachten op een blij berichtje van mij... Toen heeft ie mij maar bericht of ik niet iets in m'n tas had gevonden? -O- :=

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:28

Als je partner bijna 2 meter lang is en jijzelf 1.68, en je gaat proberen het truukje staand te flikken. We hebben van alles geprobeerd, tegen de muur aan, ik in m'n hoogste hakken, éen been in de lucht.. nou de vonken spatten er vanaf _O- Vond het vooral voor hem sneu want hij wilde het zo graag, hij was super serieus, maar t ging gewoon voor geen meter.

Met zelfde vent ook éen van mijn iets minder expliciete droommomentjes in 'vervulling' laten gaan: Op het strand in Californie, met onze voeten in het water passievol zoenen bij zonsondergang. Maar de stroming was een beetje sterk. En hij is dus lang dus ik moest op mijn tenen staan. Dus ik lag al vrij snel met m'n gezicht naar beneden in het ondiepe water.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:04

Indy_Mouse_9 schreef:
Mijn toen-nog-vriend-nu-man doet normaal nooit aan Valentijnsdingen, hij klaagt altijd dat het commerciële onzin is. Een paar jaar geleden had hij echter een zakje met snoephartjes verstopt in mijn werktas, als verrassing. Zo lief!
Jammer voor hem had hij ze in het laptop-vak van de tas gestopt, waar ik alleen de bovenkant van zie bij het uittrekken en instoppen van de laptop. Arme jongen heeft de halve dag met spanning zitten wachten op een blij berichtje van mij... Toen heeft ie mij maar bericht of ik niet iets in m'n tas had gevonden? -O- :=

Dat ken ik :)) alleen dan andersom. Vriendje was jarig en ik had een hele lieve verjaardagskaart in zijn laptop tas gedaan, banaan er bij zodat hij die kaart vast en zeker zou zien. Niet dus. Ik de hele dag gewacht op een berichtje en nog gevraagd "was je banaan lekker?" 8)7 ja hoor dankje zei die nog. Kwam die thuis zat die kaart er nog in. Uiteindelijk maar pontificaal op zijn kussen gelegd.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:12

Ik weet niet wat er zo lastig is aan avontuurtjes in de douche als ik eerlijk ben :oo Het enige lastige is dat ik soms ga lopen wankelen op mijn benen... Dan moet hij me overeind houden anders zak ik in elkaar _O-
Misschien helpt het dat ik een regendouche heb. Grote sproeikop :j
Maar tegen de muur aan geduwd worden is dan weer geen pretje, ijskoud!

Ik had ook een keer een speurtocht uitgelegd voor mijn toenmalige vriend. Ik in spanning afwachten, was hij helemaal verkeerd gegaan en had uiteindelijk door hints verkeerd te interpreteren op magische wijze toch het kadootje gevonden :') Op zich ook een prestatie.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:14

Staand met hoogteverschil inderdaad, auw auw auw. Had bijna 1 gat ipv 2 :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:32

Geryon schreef:

_O- :')

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:35

Geryon schreef:

Dat is op zichzelf al een typische domper ;D

In de douche was voor ons ook echt geen optie met dat hoogsteverschil := 'de daad' zelf in ieder geval. Alles er omheen ging nog wel, maar niet echt mijn idee van een stomend avontuurtje (hij wilde de douche altijd op 10000 graden waar ik totaal niet tegen kan, en hij ging gillen als een meid als ik 'm kouder zette :+)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:28

Haha geniaal topic dit! Ik heb ook nog wel een verhaal dat de radio meerdere malen heeft gehaald :') :')

23 maart 2008: ik ging met een groep mensen uit onze stad met een bus mee om een dagje te skiën in Botrop.
Groot feest in de bus, bier, eten, je kent het wel.
Eenmaal aangekomen op bestemming moest iedereen eerst een alcoholtest doen om te kijken of ze nog wel mochten skiën.

Meer dan de helft mocht niet skiën en belandde in de blokhut. De drank vloeide rijkelijk.

Ik had een paar afdalingen gedaan met een aantal mensen en net toen wij richting de hut liepen om ook wat met iedereen te drinken zie ik dat 2 jongens door een beveiliger naar buiten worden gewerkt.

Het was onwijs gezellig en ik sta met een paar mensen te praten en ineens komen die 2 jongens aangelopen die eerder die avond eruit waren gezet. Ik spreek 1 van die jongens aan en we hadden even gepraat en ik vond hem gelijk echt heel leuk.

We stonden nog even te praten en ik keek over zijn schouder en zag de beveiliger duidelijk opzoek naar die twee. Ik vroeg hoe hij dan binnen was gekomen. "Door de nooduitgang van de keuken" Wat vond ik dat grappig op dat moment :')

Ik zie de beveiliger onze kant op komen en zeg tegen de jongen: "Kom, we gaan hier zitten en doen alsof we een verliefd stelletje zijn, dan valt het niet op"

Hij vond het gelijk een goed plan en we hebben wat afgezoend :')
Aan het einde van de avond was ik dus helemaal verliefd op die jongen van de skihut, haha. <3 We wisselden nummers uit en spraken af dat hij naast mij zou komen zitten in de bus.

Nou.

Eenmaal in de bus, zie ik de jongen niet. Ik had nog even gewacht maar k zag hem niet dus ik ben maar naast iemand anders gaan zitten.

4 uur later, 6.00 uur sochtends komen we weer aan in de stad. Ik loop de bus uit en zie zijn vriend en vraag hme waar zijn vriend waar ik het zo gezellig mee had, is gebleven.

"Geen idee zal wel een meisje mee naar huis nemen" uh oké. Ik vervolg mijn weg en fiets naar huis.
Eenmaal thuis kon ik het niet laten en stuur de jongen van de skihut een SMS of hij veilig aan was gekomen.
Met dat ik dat smsje gestuurd had, bedacht ik me dat ik hem niet eens had gezien in de bus.

Bleek dat hij verkeerd was gelopen op het parkeerterrein van Botrop ski hal en de bus zonder hem was weg gereden om 2.00 snachts. Hij pakte zijn telefoon en de batterij was leeg.
Niemand meer te bekennen en hij is gaan lopen richting een taxi centrale. In zijn beste Duits (hahah) wilde hij een taxi naar huis. Halverwege stopte de taxichauffeur op de vluchtstrook van
De snelweg en wilde natuurlijk eerst geld zien. 300 euro. De jongen wilde pinnen maar dat wilde de chauffeur niet en sloeg hem en probeerde zijn portemonnee af te pakken. De jongen vluchte de auto uit en rende de snelweg over richting een tankstation. Niemand te bekennen en is daar op de wc in slaap gevallen. Volgende dag zijn zus kunnen bellen en die heeft hem daar opgehaald.

Wat een toch wel romantische ontmoeting en avond was, eindigde in een verhaal dat die jongen van de skihut en ik nog steeds moeten aanhoren want, 8 jaar later, zijn wij alweer 8 jaar samen waarvan 3 jaar getrouwd.

Jullie begrijpen natuurlijk dat dit verhaal nooit zal worden vergeten door onze vrienden en familie :j

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:28

ahahahhaha beste verhaal ever

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:37

Aawwhh een echte love story <3

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:49

Mijn vriend komt in keer in de zoveel tijd met een idee.. Ik denk dan dat hij artikels van de flair heeft gelezen 'wilde seksdromen van de vrouw'

Samen douchen: aangezien hij ruim 30 cm groter is, krijg ik totaal niks van water, kan ik hem niet aankijken, want dan krijg ik wel water in mn gezicht.. En vervolgens eindigen we toch maar in bed :+
Samen in bad: tegenover elkaar, benen iets of wat in elkaar gestrengeld, ja dan wil je naar elkaar toe, plenst de helft van het badwater eruit.. Vervolgens glij je onderuit, en je beland in bed.....

Nog een leuke anekdote, we waren op vakantie in Frankrijk, met zijn ouders. Zij gingen gezellig uit eten, wij hadden genoeg aan een broodje, want we hadden 'niet zo'n trek' ( <<) ) Nou, we gingen samen onder de douche (toen probeerden we het nog :') ) Zijn zijn ouders opeens terug, omdat ze geen restaurant konden vinden wat open was (aangezien ze in Frankrijk niet op Hollandse tijden eten). Maar wij konden niet echt subtiel met z'n tweetjes terug naar onze kamer, we hadden namelijk zo'n typische B&B familie kamer, waar de master bedroom aan de badkamer grensde, en onze slaapkamer aan de andere kant was.. Gelukkig stonden we nog niet onder de douche, maar we waren ons snel paniekerig aan het aankleden, hij was eerder klaar (is dat bij jullie ook zo? of ligt dat aan mij?), loopt naar binnen, en zegt doodleuk 'ja, we wilden net gaan douchen' Toen moest ik nog door die slaapkamer..
We hebben die vakantie niet meer samen onder de douche gestaan :o

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 01:17

iirrssjjee schreef:
Mijn vent is n x in slaap gevallen terwijl die bij mij bezig was met zn vingers :+.

En laatst had hij n actie..... hij was druk bezig bij mij, ik had mn ondergoed nog aan. Hij dacht dat het een naadje was van mn onderbroek die in de weg zat. Dus hij pakt t tussen zn vingers, knijpt erin en wil het opzij trekken. Het was alleen niet een naadje van mn onderbroek maar, jawel, dat knobbeltje van mij..... ik heb echt gejankt van de pijn. (Net als gianti denk ik...)

_O- _O- -O- -O- :x :x :\ :\ :(:)

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 08:32

Wat een verhalen hier :') :=
Ik kan enkel zeggen: als je op je eerste date naar de film gaat, zaal 13, rij 13, stoel 13... Is waarschijnlijk not meant to be... :n

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:14