Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:27

@Selka 1 doe ik ook :') Ik zeg ook bij elk stukje vlees dat ik eet zeg ik: 'sorry kip/koe/varken' (Overigens kopen we wel zo veel mogelijk bio/beterleven vlees)
Ook met make-up doe ik het. Nu heb ik eigenlijk alleen maar cruelty-free make-up, maar omdat ik echt geen cruelty-free foundation kon vinden in de goede kleur toch maar een van mac gekocht. Dus ik bied elke ochtend weer mijn excuses aan aan het konijn :j

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:55

Rocamor schreef:
Wat is er mis met: "Nee sorry, ik doneer al aan andere goede doelen. Succes nog vanmiddag en fijne dag!".

Waarom mensen die hun werk doen in de zeik nemen. Dat vind ik zo onnodig.

Ik zal nog maar even een driedubbele uitleg geven omdat het niet goed opgevat word ;)

het "Nee sorry, ik doneer al aan andere goede doelen. Succes nog vanmiddag en fijne dag" had allang al niet geholpen. Na gevolgd en constant blijven lastig gevallen worden, gaan ook wij over op drastischere maatregelen.

En dat krijg je mijn verhaal op de vorige pagina :j
Ik doe in feite niks anders als wat hun doen, dus wat is het grote probleem. Ik word op mn werk ook wel eens afgezeken als er iets niet goed gaat. Niet omdat hun buiten lopen en mensen moeten aanspreken maakt het dat ze ineens "zieliger" zijn en we meer respect voor hun moeten gaan hebben als dat hun voor ons zouden hebben.

Ik blijf altijd netjes, tot ze me blijven lastig vallen. Zo ook met telefonische reclame, ik zeg eenmaal dat ik geen interesse heb, vaak laat ik ze hun praatje nog doen en zeg het nogmaals. Als ze dan de hint nog niet begrepen hebben en doorgaan hang ik gewoon op. Als ze me dan wijzen op het bel me niet register dan wens ik ze uiteraard wel nog een fijne dag :)

Maar om terug te komen op het topic!

Dat van de rammelende eistokken herken ik ook.. en ik ben pas begin 20. Maar ook ik hou al jaren vol dat ik geen kinderen wil, en keer op keer die opmerking word je gek van...

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:20

Dat van jullie met kinderen heb ik ergens ook maar dan niet met kinderen.
Mijn moeder zit vaak grapjes te maken enzo over dat ik lesbisch zou zijn, wat ik dus absoluut niet ben. Maarja maakt je toch wel onzeker, ben laatst dus ook heel boos geworden omdat ze gewoon niet snapte dat ik het niet leuk vindt

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:34

Fish_n_Chips schreef:
savannah030x schreef:
- en schreeuw dan rare dingen tegen hem, bijv. gister nacht "IK LUST GEEN CHINEES"

En nu de ham-vraag.. lust je echt geen chinees?

Ik lust écht geen chinees. |(

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:39

Hier een paar van mijn kant:
- Ik doe best vaak alsof ik aan het bellen ben als ik een stuk alleen moet lopen ergens heen. Ik houd er van om te praten en soms heb ik het ook even nodig om al m'n gedachten op een rijtje te krijgen (heb ADD dus m'n gedachten gaan vaak nogal snel en door elkaar heen). Maar dan heb ik dus ook wel eens gehad dat ik echt gebeld werd terwijl ik aan het nep bellen was, akward :D
- Ik houd een dagboek bij.
- Soms als ik een poedersuiker dag heb en ik het gevoel heb dat ik in huilen uit kan barsten ga ik een rondje rijden in m'n auto met zielige muziek op, dan komt alles er even uit en ben ik weer oké. Zonder muziek kan ik niet huilen.
- Ik kan heel geëmotioneerd raken van liedjes. Van extreem gelukkig (dan moet ik ook echt hardop lachen) tot tranen van verdriet.
- Ik slaap met knuffels en als iemand bij mij in bed wil dan moet ie maar accepteren dat m'n knuffels er ook liggen. Als m'n bedpartner met mij wil knuffelen dan wil ik ze nog weleens even op de bank leggen :P
- Ik ben nog maagd.
- Ik houd best van lezen, maar kan dat alleen op vakantie. Ik zeg vaak wel tegen mensen dat ik lees omdat ik dan intelligenter over kom :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 00:36

Ohjee ik weet er nog een

Weten jullie die lick-it bars voor paarden? Die dingen zijn echt lekker. Ik heb denk ik ooit zo'n ding helemaal alleen opgegeten, die lag op mijn kamer en ik vergat hem telkens mee te nemen en dan nam ik een klein stukje en uiteindelijk heeft mn paard er nooit iets van gezien :+

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 01:06

Ik ga ook even nadenken!

- Ik ben hartstikke bi, en kijk ondanks mijn lieve vriend misschien toch wat 'te veel' naar meisjes
- Ik had vroeger een hamster, en daar had ik van die 'crème-achtige' snoepjes voor. Die heb ik geproefd en ik vond het stiekem echt heel lekker. Zelfde geldt voor die gedroogde stukjes banaan
- Doordat ik ooit een nachtmerrie heb gehad over een boot die omsloeg, ben ik nu bang voor diep water onder me
- Wij hebben in de voordeur een rond raampje zitten. Als het huis donker is en ik de trap op ga naar boven, durf ik niet naar dat raampje te kijken omdat ik bang ben dat er opeens een gezicht is ofzo
- Mijn vriend vind het vies als mijn hondjes in mijn bed slapen. Ik zeg soms stiekem dat ze er niet in hebben gelegen wanneer dat wel zo is :oo
- Ik kan uren op marktplaats/bokt zoeken naar paarden die ik niet kan betalen
- Of op funda, maar dan naar huizen
- Of kleding
- Of auto's :+
- Pizza's eten in stukken (driehoekjes zeg maar) vind ik saai, ik snijd het liever stukje voor stukje af. Het gaat om het proces toch? :')
- De tandarts heeft altijd de grootste moeite met me omdat ik 'zo'n kleine mond heb'. NEE HIJ KAN NIET VERDER OPEN
- Ik vind het eng een verzorgpaard te zoeken omdat ik bang ben dat mijn niveau niet hoog genoeg is
- Ik heb faalangst, dus ik durf geen wedstrijden te rijden. En als ik het al doe dan heb ik echt flink wat mentale voorbereiding nodig
- Mijn hoogste cijfer voor natuurkunde ooit was een 4
- Vroeger huilde ik om 'Slaap Kindje Slaap'
- Ik ben ook stiekem wel een facebook-stalker
- Ik lust ook écht geen Chinees

Eigenlijk is er nog veel meer, maar dat komt een andere keer :+

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 01:08

Fish_n_Chips schreef:
Maanlicht schreef:
Ik woon in de stad, en echt al-tijd word ik aangesproken door mensen van Hello Fresh of Stichting Zielige Dieren oid. Nu doe ik stug altijd alsof ik aan het bellen ben, wat tegelijkertijd super ongemakkelijk voelt. Maar ik heb er echt de energie niet voor om zo'n gesprek te moeten afkappen. Ze blijven altijd zo doorzeiken.

Als ik beltegoed over heb SMS ik wel eens naar 4333, dat is per SMS doneren. Nadeel is dat je vervolgens dan een belletje krijgt of je nóg meer wilt geven. Hallo, wees blij dat ik wat geef EN VAL ME NIET LASTIG.

Zoiets had ik dus ook! Ik had ge-smst voor het WNF, was drie euro ofzo. Werd ik een week later gebeld van: "Yo, we zagen dat je wat had gedoneerd. DONEER MEER." Althans, zo kwam het over :+

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 02:54

*Ook ik plas onder de douche
*Zing heel hard mee in de auto. Zo hard dat mensen naast mij het waarschijnlijk kunnen horen, en ik kan echt niet zingen..
* Ben stiekem best lui.
* Soms doe ik de hele dag niks in huis. Vlak voordat mijn vriend thuis komt, ga ik gauw stofzuigen,opruimen etc zodat het net lijkt dat ik een hoop gedaan heb.
* Verzin soms smoesjes wanneer ik geen zin heb om te "klussen".

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:18

laraxXxemma schreef:
Ohjee ik weet er nog een

Weten jullie die lick-it bars voor paarden? Die dingen zijn echt lekker. Ik heb denk ik ooit zo'n ding helemaal alleen opgegeten, die lag op mijn kamer en ik vergat hem telkens mee te nemen en dan nam ik een klein stukje en uiteindelijk heeft mn paard er nooit iets van gezien :+

Geweldig _O-

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:51

Heerlijk topic dit :D

Een paar dingen van mij

- In het verkeer erger ik mij kapot aan mensen die zich niet aan de regels houden, terwijl ik zelf ook regelmatig de regels aan mijn laars lap :')
- Ik mis liever de trein door te vaak te controleren dat mijn fiets op slot zit, dat ik het niet vaak genoeg gecontroleerd heb (oftewel, ik controleer mijn fietsslot altijd nogal obsessief)
- Ik kan niet uit een glas/kopje drinken zonder erin gekeken te hebben en eraan geroken
- Ik praat/denk in mezelf meestal in het Engels
- Ik zing regelmatig onder de douche
- Als iemand te luid eet/drinkt/ademt ontplof ik van binnen echt van frustratie :')

Kan er even niet op meer komen, misschien komt er nog iets in me op :P

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 18:04

Wanneer ik gedronken heb, en me weer eens schandalig gedragen heb, word ik de volgende dag altijd geconfronteerd. En dan doe ik net alsof ik het me niet meer herinner, maar dat doe ik wel *D

Ik kom altijd er onderuit wanneer ik bezig ben met iemand, maar dan met iemand anders zoen.. Op de een of andere manier heb ik ze twee weken later weer in de pocket.

Ik blijf soms wel eens ziek thuis van school, terwijl ik niet ziek ben. En dan gerust een week.

Ik heb vroeger wel eens op een paardenspel een nep account aangemaakt, omdat op mijn oude account ik met iedereen ruzie gemaakt had. :') En met dat nep account had ik toen echt 'vriendinnen' gemaakt... En dat was voor de FB/whapp tijd. Toen dat begon ben ik gestopt. :Y)

Ik drink altijd schandalig veel.. Als in met indrinken +/- twee flessen wijn en tijdens het stappen ook het nodige aantal biertjes.

Op school doe ik heel gezond met crackers en fruit, maar thuis vreet ik soms na school een zak chips.

Ik kan ontzettend agressief worden wanneer mensen te langzaam zijn in de auto.

Vroeger zat ik met de hond altijd hondenvoer te eten.

Ik ben bang voor de tandarts.

Ik ben 19 en nog nooit een vriend gehad.. Wanneer het wederzijds word is mijn 'doel' compleet en vind ik het niet meer leuk. Denk ook dat ik bindingsangst heb.. En die slettentijd van 16-jarige val ik nogal wel eens ooit in terug.

Ik heb er nog wel meer.. Maar daar kom ik nu niet op :')

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 18:32

xxSaschaa schreef:
xxSaschaa schreef:

1. Het geheimpje dat niemand weet: ongeveer 4 jaar geleden had ik bijna een relatie met een jongen en toen heb ik tijdens het uitgaan iemand gezoend. Hier is hij achter gekomen, toen was hij boos en is alles wat we hadden stuk. Hier ben ik nogsteeds niet overheen en denk nog regelmatig aan hem.

Als iemand hier trouwens tips voor heeft, hoor ik het graag... :') _/-\o_

Ik zou naar hem toe gaan (zie je hem überhaupt nog wel?) En gewoon ns n gesprekje aanknopen en dat dan richting jullie bijna relatie destijds sturen en kijken hoe hij reageert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 18:41

Oke ik heb ook nog wel een leuke: ik wiebel vaak ritmisch met mijn rechtervoet, ook als er geen muziek aanstaat. En dit heb ik zelf niet door. Tot grote ergernis van de mensen om me heen op dat moment, het schijnt nogal irritant te zijn :') Tic die ik overgehouden heb van drummen gok ik O:)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 18:51

plutolover schreef:
hier nog een geheimpje

Dat ik het niet leuk vind dat al m'n vriendinnen zwanger worden en of kinderen krijgen. En ik nu het gevoel heb dat ik straks geen vriendinnen meer heb. of dat ik straks maar na hun mag komen steeds omdat hun kinderen heb ik niet dus makkelijker na hun kan gaan.En dan hele dag met kind op pad.

.(ik heb totaal geen kinderwens, en heb echt zo iets van wat moet je met een kind)

Ik wil niemand voor de neus stoten hoor! Dat hun die wensen wel hebben vind ik prima en ik gun het ze ook zeker.

Hier ben ik ook bang voor. Vreselijke hekel aan kinderen en stiekem probeer ik al mijn vriendinnen kinderhaat aan te praten :o :+

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 19:05

Haha geweldig. Hier zijn mijn geheimpjes:
- Ben op de middelbare zeer ernstig verliefd geweest op een docent, en heel stiekem als ik die docent in de kerk zit nog steeds. Het is een vrouw en hierdoor kwam ik er ook achter dat ik bi ben.
- Stiekem hoop ik dat die vrijgezelle docent en ik ooit iets krijgen. Al acht ik de kans vrij klein.
- Ik ben dus bi.
- Ik ben een keer eerder van een weekje weg met de familie eerder naar huis gegaan onder het mom van dat ik niet zo veel dagen vrij mocht van stage. Echter was dit omdat ik met een man thuis had afgesproken voor meer dan alleen zoenen (nee niet besteld op internet, het was iemand die in een zelfde commissie zat).
- Ik heb een keer in een bui het bed gedeeld met een man die achteraf een vrouw en 2 kinderen bleek te hebben. (daarna uiteraard direct gestopt).
- Ik zei tegen de eigenaresse van mijn vorige bijrijdpaardje steeds dat ik niet kon rijden om de slechte bak, echter zei ik dat omdat ik het gewoon heel erg eng vond om op haar te stappen.
- Ik hou heel veel van wijn en zodra niemand thuis hier is, kan ik zo een fles leegdrinken.
Er zijn er vast nog meer, maar dat zal ik later delen :D

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 19:17

Silver_Fox schreef:
Mijn vriend zei een keer iets over Skype (het was een paar jaar geleden, ben vergeten wat), ik reageerde een uur later met een grap "Oh dan kan ik dus rustig zwanger worden" iets waar we dus helemaal niet mee bezig zijn, ik zei het maar voor de lol :')

Wat bleek, hij was in een grote en nogal belangrijke vergadering een presentatie aan het houden op zijn laptop. Skype is zo fijn om een popup te geven rechtsonder in het scherm van het eerste zinnetje van een chat, wat dus dood leuk op het grote scherm in de vergaderkamer verscheen plus op de schermen van mensen die remote in de meeting ingelogd waren.

Ehh, ja zo genant, had zo in een Bridget Jones film gekund :')

_/-\o_ :D

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 19:18

Jaaa ik heb ook een tik dat er altijd wel een voet of een been beweegt :D
Ik heb trouwens flessenfobie als dat bestaat. Ik vind drinken uit flessen en uberhaupt een drank uit een fles inschenken gewoon vies. Ook durf ik niet op sociale plekken alleen naar de wc ivm een keer vast gezeten te hebben en er was niemand in de buurt :(

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 19:22

Grappig om te lezen
Al zie ik geen wereldschokkende geheimen voorbij komen
Vooral genant en grappig en herkenbaar

Sinds ik mama ben huil ik bij ongeveer alles op TV
Huilende baby's, Mensen die zeggen dat ze van elkaar houden, zielige dieren, en eigenlijk bij alles wat huilt op TV huil ik mee
Gelukkig kijk ik meestal alleen TV

Ik ben lui
Doe altijd alsof mijn zoontje heel druk/vervelend/aanhankelijk (vul maar aan) is geweest en daarom niks in huis heb gedaan. (inmiddels wel mijn leven aan het beteren)

Dat is even wat me zo te binnen schiet

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 19:39

Nikass schreef:
xxSaschaa schreef:

1. Het geheimpje dat niemand weet: ongeveer 4 jaar geleden had ik bijna een relatie met een jongen en toen heb ik tijdens het uitgaan iemand gezoend. Hier is hij achter gekomen, toen was hij boos en is alles wat we hadden stuk. Hier ben ik nogsteeds niet overheen en denk nog regelmatig aan hem.

Ik zou naar hem toe gaan (zie je hem überhaupt nog wel?) En gewoon ns n gesprekje aanknopen en dat dan richting jullie bijna relatie destijds sturen en kijken hoe hij reageert.

Ja ik zie hem heel soms nog wel, vooral tijdens het uitgaan. Weet alleen niet hoe ik dan een gesprek moet beginnen met hem

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 20:08

Ik zit onder de douche als ik thuis ben. :+ Op andere plekken doe ik dat nooit, ik hou sowieso niet van op andere plekken douchen.
- Ik kan uren verspillen door naar paarden te kijken op verkoop sites.
- Ik kwam er een half jaar geleden achter hoe je 'dinsdag' correct spelt. Ik schreef altijd 'dindsdag' en 'woendsdag'. Nee, spelling is niet mijn beste kant. :')
- Ik praat engels in mijzlef met nederlands woorden er tussendoor omdat ik niet alle engelse woorden ken.
- Ik bedenk ook altijd van die gesprekken/gebeurtenissen in mijn hoofd, die nooit zullen gebeuren. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:03

Ooh ik weet nog iets! Ik heb een slakkenfobie :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:31

eefj33 schreef:

Ik ook, maar vooral naaktslakken. Ben altijd doodsbang dat ik erover uitglijd :brr:

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:47

Maanlicht schreef:
eefj33 schreef:

Ik ook, maar vooral naaktslakken. Ben altijd doodsbang dat ik erover uitglijd :brr:

Ik stapte snachts een keer uit bed en voelde wat onder mijn voet.. dit was dus een naaktslak :+

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:54

Ik heb ook nog een paar.

- ik ruik altijd aan mijn eten
- ik blaas eerst in een blikje nadat ik hem open heb gemaakt
- ik blaas altijd op het filter van mn sigaret nadat ik hem uit mn pakje heb gehaald
- ik blaas op mijn ijs, anders is het zo koud
- ik ben verslaafd aan energy
- als ik bij andere mensen boodschap #2 moet doen, ga ik heel veel lawaai maken zodat niemand me hoort
- ik word gelukkig van planten, bloemen en hun geuren :o