thembi schreef:webster543 schreef:Ja dat klopt. Ik drink ook zelf geen druppel alcohol.
Maar alcohol wordt gecontroleerd geproduceerd, net als tabak. Je weet wat er in zit.
Wat er verder voor vuiligheid in die drugs zit weet niemand. Behalve de persoon die zo veel mogelijk wil verkopen uit zo min mogelijk basisbestanddeel.
Ja, en toch is er niks schadelijker voor een menselijk lichaam dan alcohol. Alcohol is een hard drug. Als je ziet hoe mensen binnen komen en er aan toe zijn na langdurig gebruik van alcohol dan schrik je. Alcoholverslaafden die in behandeling zijn krijgen ook vitamine B shots. Met drugsgebruikers hoeft dat niet. Korsakov wordt veroorzaakt door gebrek aan vitamine B na langdurig alcoholgebruik.
Inmiddels is bekend dat alcohol kankerverwekkend is , er geen veilige ondergrens is , dan kun je nog een levercirrose krijgen en ga zo maar door... Met een heroïneverslaving kun je nog 100 worden met een alcoholverslaving zeker niet
ik vraag het me af of je 100 word met heroine

Maar dat wil vooral niet zeggen dat ik het nu aanraad of zo

). Ik denk toch wel 70% van de mensen die ik ken wel eens iets neemt of genomen heeft. Pas bij mijn stage psychiatrie ben ik met de gevallen waar het mis gaat in aanraking gekomen. Die 70% zijn de slimste mensen die ik ken, best presterende mensen, die met vingers in hun neus propedeuse etc halen van enorm pittige studies.