Reageerden we vorig jaar op een simpele woning, stond er: 'gefeliciteerd! U bent de 167e op de wachtlijst'. Heel motiverend
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Dat kun je toch helemaal niet zeggenInflatie was er ook met de gulden. In de jaren 70 kocht je een patatje voor een kwartje. In de jaren 90 kon je met dat zelfde kwartje ook vrij weinig
) phormicola schreef:Hoe houden die kippenboeren hun bedrijven dan draaiden? Lang niet allemaal verdienen ze erbij door zelf eieren te verkopen, toch?
Ladyingreen schreef:Kant en klaar voedsel vergelijken met vers voedsel en dan het laatste als 'duur' afdoen is mijn ogen fundamenteel fout. Vers voedsel is echt niet 'duur'. Ik koop veel verse groenten en fruit en verder veel basis dingen en ben echt niet veel geld kwijt bij de supermarkt/boer. Juist als ik allemaal kant-en-klaar en ongezonde dingen koop ben ik veel geld kwijt (eiersalades, diepvriessnacks, frisdrank, toetjes).
En dat de ene groente meer kost dan de andere, tja dat komt nu eenmaal door de manier van groeien/bewerkelijkheid van de oogst/gevoeligheid voor weer/omstandigheden. Daarom eet ik ook vaker broccoli dan bloemkool, de eerste is vaak goedkoper.
Mayiva schreef:xSwanHeart schreef:Huurprijzen in de randstad. €900 euro voor een studio van 24m2, je bent toch gek als je dat betaalt?!
Jup woon in Leiden en heb hier helaas ook mee te maken. Heb nu 3 jaar ingeschreven gestaan en betaal nu 500
Wij staan bijna 7 jaar ingeschreven en staan nog steeds iedere keer 300 of hoger. Lang leve Amsterdam! Gelukkig nu relatief goedkoop (onder de toeslaggrens) een particuliere woning in Hilversum kunnen vinden. Maar die komen ook niet iedere dag voorbij...
conejo schreef:phormicola schreef:Hoe houden die kippenboeren hun bedrijven dan draaiden? Lang niet allemaal verdienen ze erbij door zelf eieren te verkopen, toch?
Hier gaan om die reden ook morgen de kippen weg en stopt mijn schoonvader helemaal met de kippen.
Hij heeft een gemengd bedrijf met kippen, varkens, koeien en dan vlees . En een pension stal. En van de laatste 2 kan hij leven en de andere 2 overheid houden.
LadyMadonna schreef:Ladyingreen schreef:Kant en klaar voedsel vergelijken met vers voedsel en dan het laatste als 'duur' afdoen is mijn ogen fundamenteel fout. Vers voedsel is echt niet 'duur'. Ik koop veel verse groenten en fruit en verder veel basis dingen en ben echt niet veel geld kwijt bij de supermarkt/boer. Juist als ik allemaal kant-en-klaar en ongezonde dingen koop ben ik veel geld kwijt (eiersalades, diepvriessnacks, frisdrank, toetjes).
En dat de ene groente meer kost dan de andere, tja dat komt nu eenmaal door de manier van groeien/bewerkelijkheid van de oogst/gevoeligheid voor weer/omstandigheden. Daarom eet ik ook vaker broccoli dan bloemkool, de eerste is vaak goedkoper.
Ik heb een periode gehad dat ik elk dubbeltje om moest draaien. Gezond, vers eten was toen best wel lastig