Van mij krijg je die handtekening wel hoor, petities kunnen tegenwoordig ook gewoon.
Wat maakt het eigenlijk uit hoe NL dat regelt voor jou? Hoe doen ze dat in Spanje?
Ook niet naar je zin?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sizzle schreef:Dan moet je je überhaupt afvragen of dat met 1 woord gedekt is.
Sizzle schreef:Wat maakt het eigenlijk uit hoe NL dat regelt voor jou?
Tivoli schreef:Ging het nou over achternamen of over HC die wel of niet wil trouwen
Huertecilla schreef:DebGizmo schreef:Ik zou willen dat al mijn kinderen mijn achternaam hadden gehad, dan was het nu niet zo'n zooitje.
Jij jouw achternaam ongeacht welke samenlevingvorm, jouw grut jouw naam ongeacht de biologische vader en tataaaaaa; alles helder overzichtelijk
DebGizmo schreef:had ik van tevoren ook niet verwacht dat de relatie niet voor altijd zou zijn.
DebGizmo schreef:vertrok naar een andere vrouw, iets waar je ook geen rekening mee houd nietwaar?
Huertecilla schreef:DebGizmo schreef:had ik van tevoren ook niet verwacht dat de relatie niet voor altijd zou zijn.
Leven is zelforganizeren op de rand van chaos.
Verandering is een zekerheid, ook mbt relaties:
http://ec.europa.eu/eurostat/statistics ... statisticsDebGizmo schreef:vertrok naar een andere vrouw, iets waar je ook geen rekening mee houd nietwaar?
Ik weet het maar wederom is de realiteit dat je dit wel als serieuze mogelijkheid zou moeten verwachten.
In de realiteit is het in het belang van het kind verstandig om huwelijk en naamstelling los te koppelen.
DebGizmo schreef:Als jij kan leven met zulke gedachten als je een relatie hebt, prima toch?Ik zou daar niet gelukkig van worden.