Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Zoe schreef:Dammie schreef:Ik zou niet gaan. Kaartje sturen om netjes af te zeggen en klaar is kees.
Vriend mag kiezen wat hij doet. Kan mij voorstellen dat hij zijn beste vriend niet wil laten zitten.
Wel een kaartje naar beide dan ook natuurlijk![]()
Woogy schreef:Hoe briljant, echt een wijvenkwestie dit. Jullie zijn geen hele hartelijke warme vriendinnen, maar je bent wel duidelijk gekwetst en jaloers dat je vriend wel de hele dag mag komen...Uit nijd niet naar het vrijgezellenfeest gaan is belachelijk. Je had niet moeten gaan, omdat de verkeerde persoon je heeft uitgenodigd...Maar verder zijn wij vrouwen de meeste logische, volwassen wezens op aarde
MarlindeRooz schreef:Woogy schreef:Hoe briljant, echt een wijvenkwestie dit. Jullie zijn geen hele hartelijke warme vriendinnen, maar je bent wel duidelijk gekwetst en jaloers dat je vriend wel de hele dag mag komen...Uit nijd niet naar het vrijgezellenfeest gaan is belachelijk. Je had niet moeten gaan, omdat de verkeerde persoon je heeft uitgenodigd...Maar verder zijn wij vrouwen de meeste logische, volwassen wezens op aarde
Wat zou de wereld saai zijn zonder vrouwen.
Amandavd schreef:Altijd leuk van die mensen die niet snappen waar een TS zich dtuk om kan maken maar dat hier wel even moeten melden.Laat het topic dan lekker links ligeen.
itsmi schreef:Amandavd schreef:Altijd leuk van die mensen die niet snappen waar een TS zich dtuk om kan maken maar dat hier wel even moeten melden.Laat het topic dan lekker links ligeen.
Want? Je mag alleen meepraten in dit topic als je er hetzelfde overdenkt als de TS en jijzelf?
Justico schreef:Ik vind het écht heul gek . Eigenlijk vind ik het gewoon gemeen. Als een bruidspaar ervoor kiest om alleeb close vrienden zonder aanhang uit te nodigen overdag, prima. Maar het is echt onfatsoenlijk om één vriendin van, niet uit te nodigen.
Ik zou er dan ook echt over gaan twijfelen of dat dan wel echte vrienden zijn.
Woogy schreef:Hoe briljant, echt een wijvenkwestie dit. Jullie zijn geen hele hartelijke warme vriendinnen, maar je bent wel duidelijk gekwetst en jaloers dat je vriend wel de hele dag mag komen...Uit nijd niet naar het vrijgezellenfeest gaan is belachelijk. Je had niet moeten gaan, omdat de verkeerde persoon je heeft uitgenodigd...Maar verder zijn wij vrouwen de meeste logische, volwassen wezens op aarde