Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Als er geen kindje staat houden we ze zelf voor mijn broertje maar die is totaal niet fanatiek (ik moest alle plaatjes in het boek plakken, was wel leuk hoor
).
djuulsie schreef:Bij onze AH staat zelfs zo'n dranghek waar ze achter moeten blijven. Vind het ook ronduit irritant.
gwennndolyn schreef:Mijn buurmeisje komt bijna elke dag aan de deur 'hebben jullie nog dino plaatjes?'
Vreselijk! Zou dit nooit goed vinden later bij mijn kinderen..
Ergste is nog dat zij normaal ook al een paar keer in de week aan de deur staan voor andere dingen, hebben ze daar thuis zelf niks ofzo!?
safina schreef:Ik kreeg laatst van die plaatjes bij de kassa. Ik zie toevallig een jochie voorbij schuiven, ik hou hem aan en vraag of hij dinoplaatjes spaart. Helemaal stralen die knul, dolblij met mijn plaatjes....
....krijgt hij vervolgens enorm op zijn flikker van het winkelpersoneel en wordt hij de winkel uitgestuurd.
Goof schreef:gwennndolyn schreef:Mijn buurmeisje komt bijna elke dag aan de deur 'hebben jullie nog dino plaatjes?'
Vreselijk! Zou dit nooit goed vinden later bij mijn kinderen..
Ergste is nog dat zij normaal ook al een paar keer in de week aan de deur staan voor andere dingen, hebben ze daar thuis zelf niks ofzo!?
Je kan ook gewoon simpelweg zeggen dat ze niets meer moet komen vragen