Niet een bucketlist maar een....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:13

:') Wat een dingen staan er tussen

Mijn lijstje:

- Ook niet meer zonder verdoving een gaatje uitboren
- een gastroscopie
- De Ben Nevis (hoogste berg van UK) beklimmen zonder training omdat dat volgens pap wel kan, hebben er 9 uur over gedaan om omhoog en weer naar beneden te komen. Okay het uitzicht was super en ben trots dat ik het heb gedaan maar wat een hel.. Het staat op film en ik heb nog nooit zoveel gevloekt, daarnaast kon ik de dag erna niks meer álles deed zeer.
- Werk doen waar ik geen plezier in heb
- Werken bij een baas die je als oud vuil behandeld.
- Mijn elleboog stoten in de badkamer, knock out gaan en met je hoofd op de bad rand vallen met als gevolg hersenschudding.
- Zorgen maken over wat andere over mij denken

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:14

Kentaro schreef:
:') Geweldig topic!!!

Wat ik nóóit meer ga doen, is muntgeld in m'n zak laten zitten als ik de ruimte van een MRI scanner in ga.................. %)

Wat gebeurd er dan? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 21:22

Een mri werkt met een magneet, die magneet staat altijd aan. Ook als het onderzoek nog niet gestart is dus. Een flink sterke magneet trekt alles van metaal aan. Met een beetje geluk komt iedereen er ongeschonden maar flink geschrokken vanaf wanneer het muntgeld met een rondvaart tegen de machine aan vliegt.
Met een beetje pech stond daar nog iemand tussen.

Honderdduizend keer vragen en nog vergeten sommige mensen dat ze iets meenemen naar binnen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-05-16 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Sorry dubbelpost.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-05-16 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

SETEFURII

Ladybird schreef:
Kentaro schreef:
:') Geweldig topic!!!

Wat ik nóóit meer ga doen, is muntgeld in m'n zak laten zitten als ik de ruimte van een MRI scanner in ga.................. %)

Wat gebeurd er dan? :')

Zoiets
http://www.dumpert.nl/mediabase/26451/2 ... anner.html
Ik heb ooit eens een filmpje gezien van de MRI scanner in Leuven die stuk was, dat ding zoog het metalen karretje gewoon aan.

litilaura

Re: Niet een bucketlist maar een....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:09

@ supervixen
Het ikeapingpongballen spel houdt in dat je 100 pingpongballen koopt en deze allemaal merkt met een nummertje 1t/m 100. Dan laat je 1 of 2 personen dese verstoppen door de hele ikea bijvoorbeeld in nachtkastjeslades of tussen een plant ofzo. Dan stuur je een groep mensen stuk of 20 de ikea in en geeft ze een uur de tijd om alle 100 balletjes te vinden. Succes gegarandeerd :')

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:11

litilaura schreef:
@ supervixen
Het ikeapingpongballen spel houdt in dat je 100 pingpongballen koopt en deze allemaal merkt met een nummertje 1t/m 100. Dan laat je 1 of 2 personen dese verstoppen door de hele ikea bijvoorbeeld in nachtkastjeslades of tussen een plant ofzo. Dan stuur je een groep mensen stuk of 20 de ikea in en geeft ze een uur de tijd om alle 100 balletjes te vinden. Succes gegarandeerd :')

oooohh geweldig _/-\o_ ik moet dit ook doen :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:28

its_daantjee schreef:
litilaura schreef:
@ supervixen

oooohh geweldig _/-\o_ ik moet dit ook doen :')

Whahahahaha wie heeft dit bedacht :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:34

-ziet op BM een topic verschijnen over meeting in ikea-

Omg geniaal :')

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:40

nooooooit meer clerasil op een open puistje.. jemig wat brand dat !!

nu voeld mn bovenlip ( is ook al zo'n fijne plek haha) verdoofd aan..

nooit weer dus :')

Lioren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:38

Mijn eens-maar-nooit meer-lijstje:

* Bevallen
* Heel veel Gin-tonic drinken :#
* Onder schrikdraad doorkruipen, terwijl het regent %)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:53

Tegen goede vriendinnen zeggen wat er aan de hand is (zat in een hele moeilijke periode and had steun nodig en dacht het aan mijn vriendinnen te vertellen zodat ze mij begrepen).

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:18

oh dat schrikdraad herrinert mij ook weer aan iets leukt :+

nooit meer met de waterslang tussen 2 draden schrikdraad door (wat aan staat) om ponylief water te geven. opzich is daar nog geen probleem, maar het feit dat ik zelf met mn handen ook het water aanraakte en tegelijk op het schrikdraad richtte was bij nader inzien toch niet zo'n goed plan.. :')

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:22

omg lach me kapot hier .

- nooit meer liefdesverdriet wegdrinken met tequila in de kroeg (wat ik niet eens lust) en volgens 2 dagen kotsend in je bed liggen.
- Nooit meer door het stroomdraad heen, in de waterbak van een paard vallen, met het stroomdraad onder je.... en dan ook nog even klemzitten zodat je er niet binnen 1 seconde weer uit bent.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:32

stroomdraad.. het zou vervloekt moeten worden _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:17

Nooit meer een vriendin de aan en uit knop laten bedienen van stroomdraad op net, terwijl jij volledig glad metalen draad verplaatst. Het was NIET grappig en kon mijn handen niet meer bewegen de eerste 10 seconden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:20

coldsummers schreef:
Tegen goede vriendinnen zeggen wat er aan de hand is (zat in een hele moeilijke periode and had steun nodig en dacht het aan mijn vriendinnen te vertellen zodat ze mij begrepen).

Dit inderdaad. :(

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:22

Believe schreef:
coldsummers schreef:

Dit inderdaad. :(

Ik heb op de harde manier geleerd hoe 'vrienden' kunnen zijn. Dit tot meerdere malen toe omdat ik mensen meerdere kansen geef. Dat ook dus nooit meer. :')

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:26

Poeh, hoop ongelukken met stroomdraad hier! :')

Ik zal iig nooit meer dronken op de dijk fietsen en proberen achterom te kijken... :+

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:30

Jindai schreef:

Ik zal iig nooit meer dronken op de dijk fietsen en proberen achterom te kijken... :+

Ik kan al wel raden wat er is gebeurd :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:36

Nooit meer een sleepje nemen van een vriend met een quad. Die dingen zijn veel te breed -> voorwiel er tegenaan en met 30 km/u over de kop gaan

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-16 18:58

litilaura schreef:
@ supervixen

Laat ik nou 5 min van de ikea wonen... }>

Mijn collega heeft wel met een aantal mensen verstoppertje gespeeld in de idea. Maar dit is 10 keer beter!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 18:59

-Wensen niet doorvoeren omdat een ander vindt dat je te snel gaat. Of er niet geschikt voor bent.
Als jij denkt dat je het kunt, ga er voor.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 19:08

Mariekexxx schreef:
Jindai schreef:

Ik kan al wel raden wat er is gebeurd :')

Yep :')

Ben onder aan de dijk in een grote struik met prikkels terecht terechtgekomen en heb daar nog een half uur in vast gelegen, allemaal in de stromende regen. :Y)
Geen idee hoe ik het precies gedaan heb, maar heb zowel mezelf als m'n fiets los gekregen en toen weer verder naar huis gefietst. Ik zag er de volgende dag niet uit natuurlijk (van top tot teen onder de krassen) en er hing nog een heel stuk struik aan m'n fiets. :')

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 19:09

- Denken dat ik wel met mijn ogen dicht naar de manege kon fietsen, en dat daadwerkelijk proberen.