Over liefde op haar moeilijkst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:10

pmarena schreef:
Brainless schreef:
Kan best... maar vreemd gaan doe je gewoonweg niet; dan ga je netjes uit elkaar.
Maar ziekte van een partner is nooit een reden om weg te gaan en al helemaal niet om vreemd te gaan.

Netjes uit elkaar gaan is ook niet echt een optie meer als iemand ziek wordt...je bent sowieso de lül eigenlijk want je wordt dan in gijzeling gehouden door de situatie.

Vandaag ben je nog gewoon 2 mensen voor wie de relatie geen wederzijdse voldoening meer geeft en denk je er over na hoe je de relatie het beste kan beëindigen...en morgen blijkt je partner ziek en ben je het haasje want je kan het dan niet meer met goed fatsoen maken om de relatie te verbreken -O-

Er kunnen zo ontzettend veel dingen spelen, feiten, emoties.... het is zo makkelijk om mensen te veroordelen maar uiteindelijk kan iedereen in een situatie glijden waarvan je voorheen dacht dat je er nooit in terecht zou komen / waarin het lastig is om "het juiste" te doen omdat geen van de opties echt als het juiste aanvoelt.

Het is een heel verschil of je al in een beroerde situatie zit en bij een openbaring van een ernstige ziekte alsnog uit elkaar gaat en als je aan het einde van iemands leven die beslissing neemt.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:12

Ik weet alleen niet in hoeverre dit nog relevant is voor het topic van TS en of er over andere onderwerpen misschien beter een nieuw discussietopic geopend kan worden zodat dit topic over de ts blijft gaan?

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:12

pmarena schreef:
musiqolog schreef:

Ja, we zijn allemaal mensen. Ja, we kunnen allemaal in zo'n situatie terechtkomen. En ja, we kunnen dan ook de verkeerde beslissing nemen. Maar dat maakt de beslissing niet minder verkeerd.

Als ik de situatie van TS zo lees, dan is er niet echt 1 goede beslissing voor alle partijen denk ik Y;(
Was het maar zo makkelijk, dat zou TS maar wat graag willen vermoed ik :j

Ook dat heb ik al gezegd: het morele dilemma is heel gemakkelijk, het hoort niet. De moeilijkheid zit hem in het weerstaan van die verleiding: als je verliefd bent op wie dan ook, voelt dat natuurlijk altijd juist...

En zeker, ik prijs mezelf gelukkig dat ik niet in zo'n situatie zit. Ik weet niet of ik nee zou kunnen zeggen tegen een getrouwde/samenwonende/lattende vrouw met wie het geweldig klikt. Maar ik weet wel dat ik dan nee zou moeten zeggen.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:13

Zij bracht haar familie in als argument, ik breng mijn familie in als tegenargument.
Brainless reageert op mijn stukje over scheiden met: "Nou.... bij ons in de familie zijn de meeste nog mijn hun eerste vrouw/man."
Wat heeft haar familie er dan in eerste instantie mee te maken dat je dat wel begrijpt?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:16

Brainless: we hebben geen idee wat de voorgeschiedenis is van de "lover" van de TS en zijn vrouw, wie weet speelt er wel vanalles op de achtergrond en zouden we als we alles wisten, het er allemaal over eens zijn dat het alleen maar zeer lovenswaardig is dat deze man ondanks alles toch nog steeds deze vrouw verzorgt.

Of misschien zou iedereen wel zeggen dat hij gek is dat hij er nog is :P

Ik kan me overigens ook best voorstellen dat een situatie zo kan zijn dat iemand al jaren trouw voor zijn aftakelende partner zorgt en die al jaren zo naar benaderd wordt door de partner, dat diegene toch de knoop doorhakt en niet tot het bittere eind er bij blijft.

Ook al kan de zieke partner er misschien weinig aan doen, als je dag-in-dag-uit op een hele nare manier benaderd wordt en stank voor dank krijgt... of misschien dat de partner zelf wel gewoon "rust" wil en de partner niet meer om zich heen wil hebben.

Weet jij (of ik) veel.... er kan zo ontzettend veel spelen!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:18

musiqolog schreef:
pmarena schreef:

Als ik de situatie van TS zo lees, dan is er niet echt 1 goede beslissing voor alle partijen denk ik Y;(
Was het maar zo makkelijk, dat zou TS maar wat graag willen vermoed ik :j

Ook dat heb ik al gezegd: het morele dilemma is heel gemakkelijk, het hoort niet. De moeilijkheid zit hem in het weerstaan van die verleiding: als je verliefd bent op wie dan ook, voelt dat natuurlijk altijd juist...

En zeker, ik prijs mezelf gelukkig dat ik niet in zo'n situatie zit. Ik weet niet of ik nee zou kunnen zeggen tegen een getrouwde/samenwonende/lattende vrouw met wie het geweldig klikt. Maar ik weet wel dat ik dan nee zou moeten zeggen.

Ja dat weet TS ook... en die man ook :j

Maarja wie bewijzen ze daar dan precies een dienst mee als ze naar elkaars aanwezigheid verlangen maar er niet aan toegeven en zich ellendig voelen daardoor...? :)
Laatst bijgewerkt door pmarena op 26-04-16 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:18

Maar Pmarena, imo staat het wel of niet zorgen voor de vrouw, totáál los van het feit dat deze man vreemd gaat.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:19

Sees schreef:
Maar Pmarena, imo staat het wel of niet zorgen voor de vrouw, totáál los van het feit dat deze man vreemd gaat.

Zeg ik iets anders dan...? Volgens mij niet hoor :)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:19

pmarena schreef:
Ja dat weet TS ook... en die man ook :j

Maarja wie bewijzen ze daar dan precies een dienst mee...? :)

Dat is nog maar de vraag. TS komt hier vragen wat ze moet doen. Die komt er dus blijkbaar niet uit...

pmarena

Re: Over liefde op haar moeilijkst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:21

Is ook niet zo raar want wij komen er allemaal niet uit :P

Ik denk zoals ik al eerder zei dat dit zo'n situatie is waarbij er niet 1 kant en klare oplossing is die voor alle partijen het beste is.

Nouja het gewoon eerlijk vertellen aan de vrouw en dat zij dan blij is dat haar man toekomst heeft, dat zou voor alle partijen dè oplossing zijn :)

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:25

Been theredone that, als man. Sort of. Maar dan omgekeerd en geen zieke partner aan de de andere kant.
Heb een einde aan de zgn. uitlaatklep-gesprekken gemaakt, di steeds persoonlijker werden, de andere partij was immers bezet. "maar had met mij zo'n vertrouwelijke band, dat heb ik met niemand", waar hij haar niets over vertelde... vertelde hij mij, zij zou er niets over weten, hij mailde mij kennelijk ook stiekem, ja dan weet je eigenlijk al genoeg.
Hoe je ook voelt, hoe netjes (nou ja, TS en de man in kwestie hoeven zich niks voor te spiegelen... die willen gewoon met elkaar naar bed, TS en de man in kwestie vinden het kennelijk van zichzelf een hoogstaand standje van moraliteit om het bij zoenen te houden, maar ook dát is simpelweg vreemdgaan) het contact na 17 afspraken "zonder meer" ook gaat, er is hier sprake van 2 mensen die méér wilen dan wat met elkaar kletsen over de onmogelijkheid van situatie (dat is een vrij bekend gegeven om het vuurtje aan te wakkeren "het mag niet").
Het is duidelijk waar meneer op af koerst.. het is gewoon een kwestie van tijd voordat TS haar moreel-ethische verweer opgeeft en toegeeft aan haar blinde verliefdheid en lustgevoelens. En meneer wéét dat ze zal gaan toegeven (TS weet dat zelf ook). Dan zit je helemaal in een rot-situatie.
Of meneer vertelt het aan zijn zieke vrouw, waarvan het me overigens al ernstig te denken geeft dat hij dat nog niet heeft gedaan, als hij serieus met TS verder wil: ofwel hij kent zijn vrouw goed genoeg om te weten dat het haar pijn zou doen (in welk geval hij het fatsoen zou moeten hebben om er ogenblikkelijk mee te kappen), ofwel hij is te laf om het te zeggen (in welk geval er voor TS niet veel goeds van zo'n man te verwachten valt).

TS zou er het best aan doen om met deze man eens en GOED gesprek te hebben, niet over gezamenlijke interesses, niet over muziek/boek keuzes, niet over alles wat ze gemeen hebben en daarbij aan te kondigen dat zij zich hier zelf heel rot bij voelt zo lang zijn vrouw hier niet van weet En er vervolgens een minimale stop van drie tot zes maanden op zetten.
Ja, op ELK contact, ook niet bellen of mailen.

Dan kan hij nadenken en voelen hoeveel TS nu eigenlijk voor hem betekent, want dat dit alleen een uitlaatklep is om een beetje te praten geloof ik voor geen meter... hij zal ongetwijfeld vrienden, familie hebben waarmee hij er ook over kan praten. En die de hele situatie, hem en zijn vrouw beter kennen dan TS doet.
Maar hij kiest en meid van 20 jaar jonger om over zijn leven en problemen te praten?
Nee, daar wil-ie gewoon mee de koffer in.

TS gaat met zo'n vent vrees ik een aanvankelijk passionele, maar al gauw verdrietige situatie tegemoet, het is gewoon een stiekemerd.

Daarop gebouwd komt niets dan ellende voort. TS ziet dat nu niet omdat zij verblind is door verliefdheid en lust.
En wellicht denkt dat dit de énige man is op haar 35+ leeftijd (of misschien tot nu toe ook wel is).

Een béétje vent zou zelf de boot afhouden tot hij "vrij" is.
En anders moet Ts hem de wacht aanzeggen, geen enkel contact tot diens vrouw is overleden, en het aan hém overlaten of hij alsnog daarna contact met haar wil zoeken.
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 26-04-16 15:36, in het totaal 2 keer bewerkt

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:27

Hij is getrouwd en dus hoort hij trouw te zijn aan zijn vrouw, moeilijker is het niet.
En als hij dat niet meer wil , moet hij scheiden.

Tenzij ze samen over een gekomen zijn dat het anders kan.

Er wordt nu vanuit gegaan dat de vrouw misschien wel een kreng is/was maar voor hetzelfde geldt heeft ze altijd trouw aan zijn zijde gestaan , heeft ze heel veel voor hem over gehad en wordt ze nu zeer l*llig bedrogen, ook fijn!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:28

pmarena schreef:
Sees schreef:

Zeg ik iets anders dan...? Volgens mij niet hoor :)

Deze post leek dat anders wel uit te dragen ;) maar misschien heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd:

pmarena schreef:
Brainless: we hebben geen idee wat de voorgeschiedenis is van de "lover" van de TS en zijn vrouw, wie weet speelt er wel vanalles op de achtergrond en zouden we als we alles wisten, het er allemaal over eens zijn dat het alleen maar zeer lovenswaardig is dat deze man ondanks alles toch nog steeds deze vrouw verzorgt.

Of misschien zou iedereen wel zeggen dat hij gek is dat hij er nog is :P

Ik kan me overigens ook best voorstellen dat een situatie zo kan zijn dat iemand al jaren trouw voor zijn aftakelende partner zorgt en die al jaren zo naar benaderd wordt door de partner, dat diegene toch de knoop doorhakt en niet tot het bittere eind er bij blijft.

Ook al kan de zieke partner er misschien weinig aan doen, als je dag-in-dag-uit op een hele nare manier benaderd wordt en stank voor dank krijgt... of misschien dat de partner zelf wel gewoon "rust" wil en de partner niet meer om zich heen wil hebben.

Weet jij (of ik) veel.... er kan zo ontzettend veel spelen!
Laatst bijgewerkt door Sees op 26-04-16 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:30

terpentijn schreef:
Been there that, als man. Sort of. Maar dan omgekeerd en geen zieke partner aan de de andere kant.
Heb een einde aan de zgn. uitlaatklep-gesprekken gemaakt, de andere partij was immers bezet. "maar had met mij zo'n vertrouwelijke band, dat heb ik met niemand", waar hij haar niets over vertelde... ja dan weet je eigenlijk al genoeg.
Hoe je ook voelt, hoe netjes (nou ja, TS en de man in kwestie hoeven zich niks voor te spiegelen... die willen gewoon met elkaar naar bed, TS en de man in kwestie vinden het kennelijk van zichzelf een hoogstaand standje van moraliteit om het bij zoenen te houden, maar ook dát is simpelweg vreemdgaan) het contact na 1 afspraken "zonder meer" ook gaat, er is hier sprake van 2 mensen die méér wilen dan wat met elkaar kletsen over de onmogelijkheid van situatie (dat is een vrij bekend gegeven om het vuurtje aan te wakkeren "het mag niet").
Het is duidelijk waar meneer op af koerst.. het is gewoon een kwestie van tijd voordat TS haar moreel-ethische verweer opgeeft en toegeeft aan haar blinde verliefdheid en lustgevoelens. En meneer wéét dat ze zaal gaan toegeven (TS weet dat zelf ook). Dan zit je helemaal in een rot-situatie.
Of meneer vertelt het aan zin zieke vrouw, waarvan het me overigens al ernstig te denken geeft dat hij dat nog niet heeft gedaan, als hij serieus met TS veder wil: ofwel hij kent zijn vrouw goed genoeg om te weten dat het haar pijn zou doen (in welk geval hij het fatsoen zou moeten hebben om er ogenblikkelijk mee te kappen), ofwel hij is te laf om het te zeggen (in welk geval er voor TS niet veel goeds van zo'n man te verwachten valt).

TS zou er het best aan doen om met deze man eens en GOED gesprek te hebben, niet over gezamenlijke interesses, niet over muziek/boek keuzes, niet over alles wat ze gemeen hebben en aan te kondigen dat zij zich hier zelf heel rot bij voelt zo lang zijn vrouw hier niet van weetEn er vervolgens een minimale stop van drie tot zes maanden op zetten.
Ja, op ELK contact, ook niet bellen of mailen.

Dan kan hij nadenken en voelen hoeveel TS nu eigenlijk voor hem betekent, want dat dit alleen een uitlaatklep is om een beetje te praten geloof ik voor geen meter... hij zal ongetwijfeld vrienden, familie hebben waarmee hij er ook over kan praten. En die hem en zijn vrouw beter kennen dan TS doet.
Maar hij kiest en meid van 20 jaar jonger om over zijn leven en problemen te praten?
Nee, daar wil-ie gewoon mee de koffer in.

TS gaat met zo'n vent vrees ik een aanvankelijk passionele, maar al gauw verdrietige situatie tegemoet, het is gewoon een stiekemerd.

Daarop gebouwd komt niets dan ellende voort. TS ziet dat nu niet omdat zij verblind is door verliefdheid en lust.
En wellicht denkt dat dit de énige man is op haar 35+ leeftijd (of misschien tot nu toe ook wel is).

Een béétje vent zou zelf de boot afhouden tot hij "vrij" is.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:33

Quellian schreef:
Wat verschrikkelijk sneu voor de zieke vrouw... word je op het laatst nog zo in de zeik genomen door 2 personen met teveel hormonen in hun lijf.

Wat een ongelooflijk platvloerse opmerking. Hier word over seks geluld maar ze hebben geen seks zoals het in de boekjes beschreven word. Is het ontrouw?? Ja. Is het moreel verwerpelijk, misschien wel.
Maar zolang de echtgenoot bij zijn vrouw blijft en voor haar zorgt dan heb ik er weinig moeite mee. Zolang wij niet alles weten, toestand vrouw enzenz kunnen we alleen ts vragen om goed na te denken over hoe ze verder wil. Is dat met hem dan zullen ze daar een weg in moeten vinden want gemakkelijk is en zal het ook niet worden als je op deze manier bij elkaar komt.
En over de mensen die hier zeggen je bent getrouwd in voor- en tegenspoed en bij ons in de familie komt dit niet voor!!!!! dan heb je of heel veel geluk als familie zijnde of over een aantal jaren zijn er neven en nichten die heel blij zijn dat ze de deur uit zijn bij hun ouders die om de haverklap de temperatuur tot het nulpunt lieten dalen.
En ook ts heeft recht op haar gevoelsleven en de liefde, dat dit in deze vorm komt is vervelend maar daarom hoeft haar liefde voor deze man niet als iets smerigs afgedaan worden, elke liefde is mooi, ook onder moeilijke omstandigheden. Moet zij de man van haar leven dan nu maar bannen terwijl hij het er waarschijnlijk nog moeilijker mee heeft?? Die warme arm en luisterend oor is zo waardevol en komt daar iets moois voor de toekomst uit voort dan is het zo.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:38

Sees, ik zie je punt niet zo, sorry Y;( Ik heb in ieder geval niet de bedoeling gehad die je dacht te lezen :)

Saskia9

Re: Over liefde op haar moeilijkst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:41

Ts, draai het eens om. Stel JIJ bent die terminaal zieke vrouw.. hoe zou jij het vinden als hij dan vreemd ging met een andere vrouw?
Dus,contact verbreken en klop maar weer aan als het voorbij is. Als het echt diep zit dan komt het goed.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:48

Moderatoropmerking:
We begrijpen dat dit een emotioneel onderwerp betreft en dat sommigen van jullie hier een sterke mening over hebben. Deze mogen jullie zeker uiten, maar let dan wel op de verwoording hiervan. Zoals jullie in de Regels kunnen lezen, is het niet de bedoeling om een topicstarter of andere gebruiker persoonlijk aan te vallen. Juist omdat dit zo'n gevoelig onderwerp betreft, was besloten dat de topicstarter dit bericht onder een schaduwaccount mocht plaatsen. Achter dit schaduwaccount zit een gewone bokker en het is, hoe haar relatie ook in elkaar zit, niet netjes én niet toegestaan om respectloze opmerkingen richting haar te plaatsen. Daarnaast wil ik ook benoemen dat zogenaamde 'popcorn' reacties of soortgelijke berichten niet toegestaan zijn. Hierbij dan ook het verzoek om de rest van het topic inhoudelijk en fatsoenlijk verder te discussiëren. Bedankt!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:48

bigone schreef:
Quellian schreef:
Wat verschrikkelijk sneu voor de zieke vrouw... word je op het laatst nog zo in de zeik genomen door 2 personen met teveel hormonen in hun lijf.

Wat een ongelooflijk platvloerse opmerking. Hier word over seks geluld maar ze hebben geen seks zoals het in de boekjes beschreven word. Is het ontrouw?? Ja. Is het moreel verwerpelijk, misschien wel.
Maar zolang de echtgenoot bij zijn vrouw blijft en voor haar zorgt dan heb ik er weinig moeite mee. Zolang wij niet alles weten, toestand vrouw enzenz kunnen we alleen ts vragen om goed na te denken over hoe ze verder wil. Is dat met hem dan zullen ze daar een weg in moeten vinden want gemakkelijk is en zal het ook niet worden als je op deze manier bij elkaar komt.
En over de mensen die hier zeggen je bent getrouwd in voor- en tegenspoed en bij ons in de familie komt dit niet voor!!!!! dan heb je of heel veel geluk als familie zijnde of over een aantal jaren zijn er neven en nichten die heel blij zijn dat ze de deur uit zijn bij hun ouders die om de haverklap de temperatuur tot het nulpunt lieten dalen.
En ook ts heeft recht op haar gevoelsleven en de liefde, dat dit in deze vorm komt is vervelend maar daarom hoeft haar liefde voor deze man niet als iets smerigs afgedaan worden, elke liefde is mooi, ook onder moeilijke omstandigheden. Moet zij de man van haar leven dan nu maar bannen terwijl hij het er waarschijnlijk nog moeilijker mee heeft?? Die warme arm en luisterend oor is zo waardevol en komt daar iets moois voor de toekomst uit voort dan is het zo.

Mooi gesproken, ik ben het hiermee eens.

Sommige reacties gaan echt te ver hier.
De driehoek van TS die verliefd is, de man die verliefd is én een zieke partner heeft waar hij van houd en tot slot de doodzieke vrouw die wéét dat ze haar man gaat achterlaten.
Deze cocktail van emoties wil niemand. Ik ga er vanuit dat geen van drieën voor zijn plezier in deze situatie is gestapt.
Als deze man door zijn gesprekken en de warmte die TS hem geeft de kracht vind om door te gaan in zijn zó verdrietige en moeilijke thuissituatie is dat toch oké? TS word hier afgeschilderd als een goedkope vrouw en die man als seksbelust. Ik denk niet dat deze situatie zo in elkaar zit. Een snelle wip had hij anders/makkelijker kunnen krijgen.

Fleur_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:49

Ik denk dat het al minstens 40x tegen TS is gezegd dat ze het moet omdraaien, ik denk dat ze dit nu onderhand wel weet

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:50

Saskia9 schreef:
Ts, draai het eens om. Stel JIJ bent die terminaal zieke vrouw.. hoe zou jij het vinden als hij dan vreemd ging met een andere vrouw?
Dus,contact verbreken en klop maar weer aan als het voorbij is. Als het echt diep zit dan komt het goed.

Dan heb ik een vraag aan jou. Vind jij het dan wél netjes als de man een dag na de begravenis van zijn vrouw bij TS op de stoep staat? :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:51

Palmera schreef:
Saskia9 schreef:

Dan heb ik een vraag aan jou. Vind jij het dan wél netjes als de man een dag na de begravenis van zijn vrouw bij TS op de stoep staat? :)

Ik geloof ook niet dat ze met 'voorbij' bedoelt, zodra de vrouw overleden is. :=

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:51

bigone schreef:

En de liefde van de man en zieke vrouw dan? Is die minder waard? Ik ga er namelijk van uit dat ook zij ooit uit liefde zijn getrouwd? Heeft die vrouw geen recht meer op onvoorwaardelijke liefde van haar man?

Pmarena, daarom zei ik al, wellicht heb ik het verkeerd geïnterpreteerd ;).

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:53

Palmera schreef:
bigone schreef:

Mooi gesproken, ik ben het hiermee eens.

Sommige reacties gaan echt te ver hier.
De driehoek van TS die verliefd is, de man die verliefd is én een zieke partner heeft waar hij van houd en tot slot de doodzieke vrouw die wéét dat ze haar man gaat achterlaten.
Deze cocktail van emoties wil niemand. Ik ga er vanuit dat geen van drieën voor zijn plezier in deze situatie is gestapt.
Als deze man door zijn gesprekken en de warmte die TS hem geeft de kracht vind om door te gaan in zijn zó verdrietige en moeilijke thuissituatie is dat toch oké? TS word hier afgeschilderd als een goedkope vrouw en die man als seksbelust. Ik denk niet dat deze situatie zo in elkaar zit. Een snelle wip had hij anders/makkelijker kunnen krijgen.

Mooi gezegd Palmera +:)+

Het is sowieso heel wat menselijker om de "poppetjes" in zo'n dilemma te bekijken als gewone mensen die goed van aard zijn maar ondanks dat is een moeilijke situatie terecht zijn gekomen, en niet voor het gemak maar als "slecht volk" weg te zetten :(:)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 15:54

Palmera schreef:
Als deze man door zijn gesprekken en de warmte die TS hem geeft de kracht vind om door te gaan in zijn zó verdrietige en moeilijke thuissituatie is dat toch oké?

Nou... mijn man had niet meer thuis hoeven komen.
Dus in mijn ogen absoluut niet oké.