Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pmarena schreef:Nee dat heeft nog weinig zin nu met zo'n beginnend buikje i.p.v. een kogelronde op ploffen staande toeter
Hoop dat 'ie ook nog zo enthousiast is als hij al weken lang niet meeer fatsoenlijk geslapen heeft door een nogal arbeidsintensieve baby, hihi
Voor ons is 28/30 jong).
Financieel zou het kunnen en we hebben een eigen huis, maar we houden ook vooral van vaak op (verre) vakanties kunnen gaan, veel uit eten en veel stappen. Dat zou ik allemaal min of meer moeten opgeven als we een kindje zouden hebben.
Zelf zou ik ook graag kinderen willen voor mijn 23ste. Maar goed, je neemt geen kinderen, die krijg je. Je hebt het niet altijd voor het kiezen dus we zien wel hoe 't loopt.
01San schreef:@love12 : ik ben een stille meelezer maar wilde even kwijt dat ik het super fijn voor jullie vind dat jullie weer samen zijn!!!
_love12_ schreef:Even offtopic maar aangezien hier genoeg mama's zijn zal er vast iemand antwoord kunnen geven.
Wat werkt het beste om striae tegen te gaan voor zover dat kan? Ik las iets over amandelolie maar lees op elke site iets anders dus weet niet wat k nou het beste kan kopen...
_love12_ schreef:Even offtopic maar aangezien hier genoeg mama's zijn zal er vast iemand antwoord kunnen geven.
Wat werkt het beste om striae tegen te gaan voor zover dat kan? Ik las iets over amandelolie maar lees op elke site iets anders dus weet niet wat k nou het beste kan kopen...
vuurneon schreef:Voor de echo's moet het er toch uit? Ik kan mij de folder heugen dat ze geen navelpiercings willen ivm mogelijk beschadigen echokop. Ik zou em eruit halen, zo florisant ziet de buik er een tijd lang na de bevalling ook niet uit
ik vind het zo raar om m uit te hebben, voelt echt alsof k iets mis (heb m al bijna 5 jaar)
.Cerilene_ schreef:Bij mijn eerste zwangerschap had ik van die speciale piercings besteld, wat een ondingen. Zagen er stom uit en vielen er om de haverklap uit. Toen maar gewoon uitgelaten en na de bevalling kon ik hem met een beetje moeite zo weer doorprikken.
Verborg ook meteen mijn uitgerekte post zwangerschaps navel.
Nu in mijn tweede zwangerschap nog eerder uitgelaten en hopelijk kan ie na de bevalling weer terug.
Ik heb hem al 12 jaar, dus helemaal dichtgroeien zal niet makkelijk meer gebeuren.
Sannens schreef:_love12_ hoe gaat het nu? Ik ben benieuwd of je het allemaal goed red zo?
vriend heeft goed betaald werk nu en komen elke maand goed rond, alles wat we overhouden gaat nu naar een spaarrekening dus we hebben straks (als het goed is en we geen onverwachte kosten krijgen) een mooi spaarpotje voor haar. We wonen nu wel even tijdelijk bij mijn schoonmoeder, onze spullen staan opgeslagen bij mijn vader en moeder en gaan binnenkort naar een wat goedkopere woning. Ik heb zelf geen werk maar kan af en toe bij een kennis van mijn schoonmoeder helpen op stal met kinderfeestjes en krijg daarvoor wat betaald, het is niet veel maar toch is het lekker om bezig te zijn en vooral lekker om bij de paardjes te zijn. Ik ga een tussenjaar doen van school en heb met het UWV gebeld voor een uitkering, die is nu aangevraagd dus het is even wachten daarop.