Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bruintje123 schreef:Ik kan er niets aan doen. Bij elk bericht vind ik je steeds meer jezelf voor schut zetten. Wat je zelf niet door lijkt te hebben.
bruintje123 schreef:Ik kan er niets aan doen. Bij elk bericht vind ik je steeds meer jezelf voor schut zetten. Wat je zelf niet door lijkt te hebben.
Anoniem schreef:bruintje123 schreef:Ik kan er niets aan doen. Bij elk bericht vind ik je steeds meer jezelf voor schut zetten. Wat je zelf niet door lijkt te hebben.
Als je op zo'n laag niveau gaat discussiëren valt er niets meer te zeggen.
Succes met jullie autoradiofobieën.
Nu weet ik in ieder geval waarom er voor het verkeerslicht steeds zoveel auto's blijven staan wanneer het licht op groen gaat... Omdat mensen zoals jij dan eindelijk aan het knopje van hun radio mogen draaien van zichzelf.
Vergeet niet te blijven ademen tijdens je rit.
Sorry, dit lage niveau ligt mij niet zo. Welterusten:)
Sizzle schreef:Het valt bij mij onder de kategorie: vroeger hadden we ook geen auto gordel achterin dus ik doe hem nu ook niet vast
Ojajoh schreef:chanel1985 schreef:Eigenlijk is repelsteel het voorbeeld van chauffeur waar we allemaal een hekel aan hebben. Een chauffeur met een dikke bak onder haar bak die denkt dat ze zelf beter dan iedereen kan rijden.
Hoe ze reageert geeft ze in ieder geval blijk van het arrogante gedrag van bepaalde chauffeurs in het verkeer.
Eigenlijk wel komisch om te lezen dat ze dat zelf niet doorheeft![]()
amen!!
Ik denk in de auto niet zo snel in scheldwoorden overigens. Ben eigenlijk een hele kalme bestuurder.
Maar mij valt wel op dat audi's over het algemeen asocialer rijden. De mensen met audi's die ik ken hebben ook allemaal diezelfde mentaliteit. En dat kan toeval zijn hoor. Maar opvallend is het voor mij wel. Ik ben me trouwens bewust van psychologische effecten zoals wanneer je honger hebt je overal eten ziet. Maar blijkbaar is dat dan toch een uitgebreid mankement gezien belachelijk veel mensen zo over audi's denken. Over opel en hyuandai hoor je dat niet zo snel.. 
palousa_boy schreef:Hier in Frankrijk mag dat gewoon![]()
Of het verstandig is dat ligt aan je eigen inschattingsvermogen.
Citaat:Maar het was in nl dus heb idd iets te hard gereden, in de hoop hem nog even aan te houden voor een schadeformulier..