Wie rijdt er in een Alfa Romeo?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimvicious

Re: Wie rijdt er in een Alfa Romeo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 14:54

oh wat zonde Mirim ! Rot vogels... ik baal ook wel dat wij geen garage hebben... is niet tegenop te poetsen..
Morgen met het monster circuit Zandvoort op ! Super veel zin in, twintig minuten vrij rijden en verder genieten van al het moois ! <3

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 15:58

Vogelpoep altijd zo snel mogelijk verwijderen, bijt in je lak en krijg je er met een beetje pech niet meer uitgepoetst!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 20:20

Ik had een jonge mito gekocht bij de officiële dealer. Wat een ellende. Was ruim 10.000 euro kwijt. In 1 maand 6x terug naar de garage. Ding viel praktisch uit elkaar. Heb m met verlies terug laten kopen. Nooit meer een alfa!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 21:14

Waarom valt dat niet onder garantie als het in een maand zoveel naar de garage gaan is? Das ook wel apart weer

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 21:07

Hola!

Ik schop dit topic even weer omhoog :))

Ik ben van plan over te stappen op diesel, rij nu een BMW 1-serie uit 2005, maar ik neig op dit moment heel erg naar een Alfa Romeo MiTo diesel. Stiekem verliefd op de Giulietta, maar die is voor nu iets te duur.

Alleen, ik hoor veel wisselende verhalen over het verbruik van de auto. Ik rij best wat kilometers, maar geen 50.000 op jaarbasis. Denk 25.000-30.000.
Autosite's beweren dat die gemiddels 1 op 29 zou moeten lopen, maar in de praktijk is dit natuurlijk altijd minder. Maar hoeveel minder? Iemand die me iets meer inzicht kan geven hierover? :)

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 12:29

prugelpiet schreef:
Hola!

Ik schop dit topic even weer omhoog :))

Ik ben van plan over te stappen op diesel, rij nu een BMW 1-serie uit 2005, maar ik neig op dit moment heel erg naar een Alfa Romeo MiTo diesel. Stiekem verliefd op de Giulietta, maar die is voor nu iets te duur.

Alleen, ik hoor veel wisselende verhalen over het verbruik van de auto. Ik rij best wat kilometers, maar geen 50.000 op jaarbasis. Denk 25.000-30.000.
Autosite's beweren dat die gemiddels 1 op 29 zou moeten lopen, maar in de praktijk is dit natuurlijk altijd minder. Maar hoeveel minder? Iemand die me iets meer inzicht kan geven hierover? :)

Heb je inmiddels al een MiTo?
Ik reed zelf vanaf januari een Giulietta 1.4 170pk benzine. Vorige week die auto verkocht en een Giulietta 2.0 170pk diesel gekocht. Geweldige auto. Goede 2.0 JTDm bak d'r in. Ik kan weer even vooruit!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 12:38

Hé wat leuk, dit topic is er weer! Na vier jaar. Toen reed ik nog in mijn 159, deze is inmiddels vervangen door zijn opvolger. Wauw, dat rijdt ook lekker hoor.
En wat de vraag betreft, geen idee. Welke Alfarijder let er nu op het verbruik. _O-

Nee hoor grapje. Maar ik zou het niet weten. Weet wel, eens een Alfarijder, altijd een Alfarijder.

Veel succes met de goede keuze maken!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:06

Nee, de bmw staat nog op de dam. Teveel twijfel en ben hier ook wel erg blij mee. Ik ben net van baan gewisseld en als ik alles aan inkomsten en uitgaven weer wat beter op een rijtje heb, kijk ik weer verder :D

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 19:46

prugelpiet schreef:
Nee, de bmw staat nog op de dam. Teveel twijfel en ben hier ook wel erg blij mee. Ik ben net van baan gewisseld en als ik alles aan inkomsten en uitgaven weer wat beter op een rijtje heb, kijk ik weer verder :D

Ah dat snap ik wel haha. Succes dan nog! :D

Bloodymary schreef:
Hé wat leuk, dit topic is er weer! Na vier jaar. Toen reed ik nog in mijn 159, deze is inmiddels vervangen door zijn opvolger. Wauw, dat rijdt ook lekker hoor.
En wat de vraag betreft, geen idee. Welke Alfarijder let er nu op het verbruik. _O-

Nee hoor grapje. Maar ik zou het niet weten. Weet wel, eens een Alfarijder, altijd een Alfarijder.

En wat rij je nu? 8-)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:45

Esaqar schreef:
Bloodymary schreef:

En wat rij je nu? 8-)

De opvolger van de 159, een Giulia. :)

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 11:35

Bloodymary schreef:
Esaqar schreef:

En wat rij je nu? 8-)

De opvolger van de 159, een Giulia. :)

Ah ik wist niet dat de Giulia de opvolger is van de 159!
Maar prachtige auto!