Morgen met het monster circuit Zandvoort op ! Super veel zin in, twintig minuten vrij rijden en verder genieten van al het moois !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

prugelpiet schreef:Hola!
Ik schop dit topic even weer omhoog
Ik ben van plan over te stappen op diesel, rij nu een BMW 1-serie uit 2005, maar ik neig op dit moment heel erg naar een Alfa Romeo MiTo diesel. Stiekem verliefd op de Giulietta, maar die is voor nu iets te duur.
Alleen, ik hoor veel wisselende verhalen over het verbruik van de auto. Ik rij best wat kilometers, maar geen 50.000 op jaarbasis. Denk 25.000-30.000.
Autosite's beweren dat die gemiddels 1 op 29 zou moeten lopen, maar in de praktijk is dit natuurlijk altijd minder. Maar hoeveel minder? Iemand die me iets meer inzicht kan geven hierover?
prugelpiet schreef:Nee, de bmw staat nog op de dam. Teveel twijfel en ben hier ook wel erg blij mee. Ik ben net van baan gewisseld en als ik alles aan inkomsten en uitgaven weer wat beter op een rijtje heb, kijk ik weer verder

Bloodymary schreef:Hé wat leuk, dit topic is er weer! Na vier jaar. Toen reed ik nog in mijn 159, deze is inmiddels vervangen door zijn opvolger. Wauw, dat rijdt ook lekker hoor.
En wat de vraag betreft, geen idee. Welke Alfarijder let er nu op het verbruik.![]()
Nee hoor grapje. Maar ik zou het niet weten. Weet wel, eens een Alfarijder, altijd een Alfarijder.
Veel succes met de goede keuze maken!
Esaqar schreef:Bloodymary schreef:Hé wat leuk, dit topic is er weer! Na vier jaar. Toen reed ik nog in mijn 159, deze is inmiddels vervangen door zijn opvolger. Wauw, dat rijdt ook lekker hoor.
En wat de vraag betreft, geen idee. Welke Alfarijder let er nu op het verbruik.![]()
Nee hoor grapje. Maar ik zou het niet weten. Weet wel, eens een Alfarijder, altijd een Alfarijder.
Veel succes met de goede keuze maken!
En wat rij je nu?