Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liesje84

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:01

Ik heb vanmorgen ook mijn bestelling ontvangen van de 1000poot ontvangen,
niks aan het handje. Alles compleet.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:02

Hee Century, jij zit hier niet eens zo ver vandaan.. Zwaar offtopic maar toch.. :P

Stamper; waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar hoor er wel veel hoor. -O-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:06

Wel eens een foutje kan gebeuren... Daar zegt ook niemand iets van... Hier gaat gewoon meer fout dan goed, heel vervelend.

Century schreef:
Ik heb ook nog steeds niet mijn laatste twee YC tarts die ik had besteld :( Nooit meer wat van gehoord, ook niet na herhaaldelijk mailen.

Zou je dan je geld niet terug vragen?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:07

Mijn bestelling ligt wel bij PostNL inmiddels, maar zal wel dinsdag worden voor die komt want is alleen nog maar afgegeven verder niet verwerkt. Maakt het nu wel heel spannend wat ik nu weer in mijn pakket zal gaan aantreffen hahahaha.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:07

Alwiene schreef:
Mijn bestelling ligt wel bij PostNL inmiddels, maar zal wel dinsdag worden voor die komt want is alleen nog maar afgegeven verder niet verwerkt. Maakt het nu wel heel spannend wat ik nu weer in mijn pakket zal gaan aantreffen hahahaha.

nog spannender dan normaal :P

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 18:08

kiwiwitje schreef:
Hee Century, jij zit hier niet eens zo ver vandaan.. Zwaar offtopic maar toch.. :P

Stamper; waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar hoor er wel veel hoor. -O-

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt?
Maar indd wat skessa zegt. Fouten maken is menselijk, alleen zie ik het hier vaak misgaan. Sorry dat ik dat zeg hoor! -O-

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:09

Volgens mij zeggen jij en kiwiwitje hetzelfde :)

En ja, fouten vind ik niet erg, maar ik wil uiteindelijk wel wat ik besteld heb. Of geld terug inderdaad.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:11

Century, antwoord ze wel op je mailtjes of helemaal niet? Anders zou ik even keertje bellen misschien?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:12

Het gebeurd mij ook hoor foutje maken.
Maar vind dan wel dat het snel en goed opgelost moet worden.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:13

Nou vanochtend dacht ik dus inderdaad dat het een deellevering was, die gewoon een soort van mislukt was. Maar dat komt dus omdat ik dacht dat ik die Spring Clean gewoon besteld had. Nu ik net die foto's onder elkaar hier in het topic zie, ging ik eens goed kijken en denk ik dus inderdaad dat er gewoon een verkeerde bestelling is verzonden. Maar het is gewoon alles van half feb tot nu wat er mankeert aan die order :'). Scentsy 2 geloof ik. Daarom zei ik: voor mij even geen bestellingen meer deze maand, want alles gaat mis _O-

Ontvangen mensen hier weleens met Kiala? Hoe lang gaat daar gemiddeld een beetje overheen voordat je het op kunt halen? Nog nooit mee laten versturen, ben nieuwsgierig.

Edit: Ik vind foutjes ook totaal niet storend. Gebrek aan communicatie wel, daar kan ik me héél erg over opwinden. Kan me niet schelen om wie of wat het gaat.

Edit2: WME, tot nu toe idd bij al mijn bestellingen so far :P _O-. Maar dat geeft niet, want foutjes maken kan gewoon gebeuren. No big deal. Als jij niet gaat reageren op de mailtjes, telefoontjes if welke manier van communiceren, dán gaan er dingen rollen..
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 05-03-16 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:14

Stamper schreef:
kiwiwitje schreef:

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt?
Maar indd wat skessa zegt. Fouten maken is menselijk, alleen zie ik het hier vaak misgaan. Sorry dat ik dat zeg hoor! -O-

Nee, het is inderdaad wat Century zegt, ik bedoel het zelfde.. Bedoelde het alleen als bevestiging op jouw berichtje....

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:17

Alwiene schreef:
Century, antwoord ze wel op je mailtjes of helemaal niet? Anders zou ik even keertje bellen misschien?

Nee, krijg ook geen antwoord op mijn mailtjes. Erg jammer, want ik wil ook graag eens langs bij haar shop en vaker bestellen, maar het is wel demotiverend zo.
Zoals Yv zegt, fouten vind ik niet erg, maar geen communicatie meer is wel vervelend.

Yv_

Oh Muppet, ik heb geen idee! Komt koud nauwelijks geur vanaf. En omdat dit niet door mij besteld is. Doe ik m (nog?) niet op de brander. Sorry!

kiwiwitje

Yv_ schreef:
Nou vanochtend dacht ik dus inderdaad dat het een deellevering was, die gewoon een soort van mislukt was. Maar dat komt dus omdat ik dacht dat ik die Spring Clean gewoon besteld had. Nu ik net die foto's onder elkaar hier in het topic zie, ging ik eens goed kijken en denk ik dus inderdaad dat er gewoon een verkeerde bestelling is verzonden. Maar het is gewoon alles van half feb tot nu wat er mankeert aan die order :'). Scentsy 2 geloof ik. Daarom zei ik: voor mij even geen bestellingen meer deze maand, want alles gaat mis _O-

Ontvangen mensen hier weleens met Kiala? Hoe lang gaat daar gemiddeld een beetje overheen voordat je het op kunt halen? Nog nooit mee laten versturen, ben nieuwsgierig.

Edit: Ik vind foutjes ook totaal niet storend. Gebrek aan communicatie wel, daar kan ik me héél erg over opwinden. Kan me niet schelen om wie of wat het gaat.

Edit2: WME, tot nu toe idd bij al mijn bestellingen so far :P _O-. Maar dat geeft niet, want foutjes maken kan gewoon gebeuren. No big deal. Als jij niet gaat reageren op de mailtjes, telefoontjes if welke manier van communiceren, dán gaan er dingen rollen..

Tot nu toe niet ontvangen. Wel verzenden.. Alleen zijn we daar een beetje klaar mee. Via Gsmloket kun je dus je telefoon opsturen. vooraf bedrag afspreken, en mocht het toestel beter zijn, krijg je meer dan afgesproken, toestel slecht, minder uiteraard. Maar Kiala is dat pakket kwijt geweest, vervolgens moet je een termijn aflopen voor dat je dan je geld van de andere partij krijgt. Dus dat duurde een eeuwigheid. Maar het grootste nadeel:
Kiala heeft geen klantenservice.. Niet dat ie slecht is, hij is er helemaal niet. Zelfs als kialapunt kun je zo goed als geen contact krijgen met Kiala zelf..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:27

Ohhh, mag ik me hier ook melden?

In de loop der jaren heb ik een collectie opgebouwd met voornamelijk waxmelts van Puresoap & de bekende scentchips.. Moet mijn verzameling nu eerst opmaken van mezelf voor ik nieuwe mag bestellen. Maar hier meelezen en dus vast een verlanglijst maken moet altijd kunnen :D

Ik houd vooral van frisse, zachte geuren (denk aan clean cotton, baby powder etc.) en kruidige geuren. Maar vooral niet van natuurgeuren zoals vijgen, dennen etc. Dus als iemand nog tips voor me heeft? Graag!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:29

Ik vind ook dat er slecht gereageerd word op mails. Heb ook al een paar x geen antwoord gehad.
Of ik vraag 3 dingen en krijg terug: Ja, is goed.
Ja wat is er goed dan? :')

Snap ook niet dat je er zelf niet dood moe van wordt als je op zoveel bestellingen die er weg gaan steeds weer mails komen met vragen en dingen die niet kloppen. Dan ga je dat toch ook eens even bij jezelf na lijkt me :=

Kiala geen ervaring mee.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:29

Welkom Rianne!!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:32

Hoi Rianne welkom hier!

Oh Yv dat is wel heel erg hoor!

Hier ook mn bestelling binnen gekregen...1 foutje.. had van Crunchy leaves een doosje besteld en alleen een blokje gekregen.

Hier echter nóóit problemen mbt communicatie..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:33

Thanks! :D

Oei, wat jammer van die webshop zeg. Gemiste kans wel als ik in de beginpost zie wat voor heerlijke dingen ze verkopen -O-

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:39

Jack frost doet me trouwens denken aan candy cane lane waxmeltsenzo :)! Heerlijk

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:48

Dit is mn bestelling! :D

Afbeelding
Afbeelding

Meteen crunchy leaves op de brander gedaan...echt héérlijk! !

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:50

Ziet er goed uit Cerastes <3

Hebben jullie trouwens meerdere branders in huis staan?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:53

Yv_ schreef:

Jij hebt gewoon dubbel pech bij mij, maar ik hoop dat je hem al wel in huis hebt??

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:54

Ik heb er 1 op de slaapkamer en 2 in de woonkamer. Kan ik afwisselen :) Heb ook op diverse plaatsen in het huis kaarsen staan. :)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:54

Ik heb er totaal 8...2 normale en 6 elektrische :')