Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Century schreef:Ik heb ook nog steeds niet mijn laatste twee YC tarts die ik had besteldNooit meer wat van gehoord, ook niet na herhaaldelijk mailen.
kiwiwitje schreef:Hee Century, jij zit hier niet eens zo ver vandaan.. Zwaar offtopic maar toch..
Stamper; waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar hoor er wel veel hoor.
Stamper schreef:kiwiwitje schreef:Hee Century, jij zit hier niet eens zo ver vandaan.. Zwaar offtopic maar toch..
Stamper; waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar hoor er wel veel hoor.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt?
Maar indd wat skessa zegt. Fouten maken is menselijk, alleen zie ik het hier vaak misgaan. Sorry dat ik dat zeg hoor!
Alwiene schreef:Century, antwoord ze wel op je mailtjes of helemaal niet? Anders zou ik even keertje bellen misschien?
Yv_ schreef:Nou vanochtend dacht ik dus inderdaad dat het een deellevering was, die gewoon een soort van mislukt was. Maar dat komt dus omdat ik dacht dat ik die Spring Clean gewoon besteld had. Nu ik net die foto's onder elkaar hier in het topic zie, ging ik eens goed kijken en denk ik dus inderdaad dat er gewoon een verkeerde bestelling is verzonden. Maar het is gewoon alles van half feb tot nu wat er mankeert aan die order. Scentsy 2 geloof ik. Daarom zei ik: voor mij even geen bestellingen meer deze maand, want alles gaat mis
Ontvangen mensen hier weleens met Kiala? Hoe lang gaat daar gemiddeld een beetje overheen voordat je het op kunt halen? Nog nooit mee laten versturen, ben nieuwsgierig.
Edit: Ik vind foutjes ook totaal niet storend. Gebrek aan communicatie wel, daar kan ik me héél erg over opwinden. Kan me niet schelen om wie of wat het gaat.
Edit2: WME, tot nu toe idd bij al mijn bestellingen so far![]()
. Maar dat geeft niet, want foutjes maken kan gewoon gebeuren. No big deal. Als jij niet gaat reageren op de mailtjes, telefoontjes if welke manier van communiceren, dán gaan er dingen rollen..
Yv_ schreef:Edit2: WME, tot nu toe idd bij al mijn bestellingen so far![]()
. Maar dat geeft niet, want foutjes maken kan gewoon gebeuren. No big deal. Als jij niet gaat reageren op de mailtjes, telefoontjes if welke manier van communiceren, dán gaan er dingen rollen..