Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:11

:') Deze snapt dat niet. Ik wist dat hij redelijk simpel was, maar dat het zo erg is :n Die stopt niet. Hij snapt dus echt niet wat het probleem is, want we zijn beide vrijgezel. (het is ook niet voor niks dat zijn vriendinnetjes allemaal weglopen na de eerste keer bedsport :x ) Ik verwacht het 1 van de dagen hier nog aan de deur ook. Maar dan mag hij bij de politie gaan uitleggen waarom hij mij lastig valt.

Mijn vader ziet in hem helaas de ideale schoonzoon.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:51

Ik denk als je je vader vertelt waarvoor hij je wilt gebruiken dat zijn beeld snel veranderd :=

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:56

Poetser, waarom blokkeer je die kerel niet en speel je geen open kaart met je vader? Probleem opgelost lijkt me.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 10:09

Tja, mijn vader is van het principe dat als er 2 verschillende verhalen zijn over dezelfde situatie, dan zal de waarheid ergens in het midden liggen. Daar komt dan nog eens bij dat het contact beter is tussen hun als tussen mij en mijn vader.
Ex is overal op geblokkeerd, hij gebruikt de gsm van vrienden/collega's, heeft een ander facebook account aangemaakt, maar daar kan hij zich nu mee vermaken, heb mijn instellingen zo aangepast dat ik niet te vinden ben voor mensen die niet in mijn vriendenlijst staan. Ik vind het alleen een eng idee dat hij mijn adres weet en weet waar zoontje op school zit.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:07

Ik dacht eigenlijk dat je een puber was en we spraken over een mannetje van een jaar of 18, maar nu lees ik zoontje en zie dat je 28 bent. Dus dat heerschap moet dan toch ook ergen minstens rond die leeftijd liggen? :D .

Maakt het ook weer direct duidelijk waarom je het hebt uitgemaakt :D .
Kan je je vader niet laten lezen dat hij je stuurt omdat hij gewoon seks wil?

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:18

poetser schreef:
Pff, Hoe kan je je ex duidelijk maken dat ex betekend exit uit mijn leven?

Laatste ex (al ruim een jaar uit elkaar) stuurde dit weekend een sms dat hij zin had in s*ks, vrijgezel is en of ik hem niet kon helpen. Na hem duidelijk gemaakt te hebben dat ik daar absoluuuuut geen zin in had heb ik hem overal geblokkeerd. Nu heeft meneer dus mijn vader ingeschakeld om aan mij te vragen waarom ik hem geblokkeerd heb en of ik hem even kan bellen.
Ik word zo moe van die mannen he.

In dit geval had ik vaderlief over zijn voorstel verteld...kijken wat die gaat doen en hoe ex zich eruit red

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:45

Dit gedoe is het zogenaamde stalken. Het is heel vervelend en het komt heel veel voor helaas.Het beste is helemaal niet reageren. :+ :j

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:37

Negeren is het enige dat werkt volgens mij... en dan ook écht negeren. Negatieve aandacht is ook aandacht en aandacht is wat ze willen... compleet negeren. ze zullen eerst echt wel alles uit de kast trekken maar als je volhoud houd het vanzelf op (enkele uitzonderlijke gevallen daargelaten natuurlijk... )

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:55

Ilsemarie schreef:
Negeren is het enige dat werkt volgens mij... en dan ook écht negeren. Negatieve aandacht is ook aandacht en aandacht is wat ze willen... compleet negeren. ze zullen eerst echt wel alles uit de kast trekken maar als je volhoud houd het vanzelf op (enkele uitzonderlijke gevallen daargelaten natuurlijk... )

Hoelang volhouden is volhouden? :+
Mijn relatie met mijn ex is sinds 2011 uit en die waagde zondag nogmaals een poging via een andere weg om mij te contacten :')
Na een berichtje dat ik wilde dat die me vanaf NU met rust liet en ik anders vervolgstappen ging ondernemen kwam er bericht terug dat die t nu begreep en me voortaan met rust zou laten.
Even afkloppen hoor maar ik heb het gevoel dat deze boodschap beter over is gekomen dan het negeren wat ik eerst deed want dan ging die gewoon vrolijk door :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 10:14

Queelens, door te reageren heb je hem wel weer een bevestiging van zijn actie gegeven ;)
Gewoon nooit op reageren. Is de lol er echt wel vanaf.

Helaas ervaring mee, ben ook ooit zo'n 2,5 jaar gestalkt door een ex, de idioot _-:(

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:11

Kwanyin schreef:
Ik dacht eigenlijk dat je een puber was en we spraken over een mannetje van een jaar of 18, maar nu lees ik zoontje en zie dat je 28 bent. Dus dat heerschap moet dan toch ook ergen minstens rond die leeftijd liggen? :D .

Maakt het ook weer direct duidelijk waarom je het hebt uitgemaakt :D .
Kan je je vader niet laten lezen dat hij je stuurt omdat hij gewoon seks wil?

Dat heerschap is zelfs ouder als ik :o
Gisteren weer 3 nummers kunnen blokkeren dankzij hem.

Heb mijn vader ook duidelijk laten verstaan dat hij eveneens van mijn facebook vliegt als hij nog 1 bericht van ex door stuurt en dat hij zich erbij moet neerleggen dat het nooit zijn schoonzoon terug zal zijn.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:29

Voor de mensen die verregaand bedonderd zijn door hun ex: misschien biedt dit liedje herkenning of een uitlaatklep.

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:29

Geweldig filmpje

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:35

Wauw poetser...ik verbaas me echt :')
Heb met je te doen! Wat een creep!
Niet mijn ex, maar weleens gestalkt Door een jongen.
Hoelang ik hem ook geblokkeerd heb ...mocht ik hem toevallig deblokkeren (had zijn nr gewist en wist niet meer wat hij was, had nieuwe telefoon etc en schoon begonnen ) dan heb ik binnen enkele dagen reactie.
Brrrr

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:38

*\o/* Niks meer gehoord van creepy ex vandaag. Ja oke, vanmorgen vroeg een mailtje, maar die heb ik ongeopend verwijderd en hem opgegeven als spammer }>

LukieBradley, daar zou ik mij ook niet fijn bij voelen. Al een geluk voor jou dat de streken van mijn ex niet heeft :(:)

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:55

omdat ik een balletje van een ex had, hoefde maar iets me stem te verheffen in een discussie en meneer viel in zijn slachtofferrol. daar kon ik niet meer mee overweg na 3 jaar.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 23:30

loesje4600 schreef:
omdat ik een balletje van een ex had, hoefde maar iets me stem te verheffen in een discussie en meneer viel in zijn slachtofferrol. daar kon ik niet meer mee overweg na 3 jaar.

Haha zo was die van mij ook ongeveer
Heel gevoelig snel huilen en stampvoetend weg lopen van een ruzie want hij was een perfect kind!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:33

Omdat mijn ex geen ruggengraat had.

Hij droeg mij op handen, ik hoefde maar iets te vragen en hij deed het voor mij/gaf het mij. Punt was alleen, ik had gewoon dringend behoefte aan iemand die nee zei tegen mij.

Dus als ik de hele dag op concours was, liep hij de hele dag met mijn paard te sjouwen en ik was de hort op. Want dat pikte hij allemaal.

Daarnaast wilde ik iemand die voor mij vecht. Meneer was conflictvermijdend, dus met stappen kon ik gerust de hele avond met andere jongens dansen en flirten terwijl hij toe keek... en aan het eind van de avond vroeg hij dan ook nog of ik het gezellig had gehad en als ik dan vroeg of hij het erg vond kreeg ik als antwoord: 'als jij het maar leuk hebt schat, dan heb ik het ook leuk'.

Nee, doordat hij geen nee kon zeggen en conflictvermijdend was werd het een hele ongezonde relatie waarbij ik als 16 jarige heel erg vaak over de grenzen heen ging in de hoop een reactie uit te lokken.
Dus toen besloot ik er maar een eind aan te maken :).
Beste keuze ooit... wij zijn daarna nog jaren vrienden geweest.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:41

Oh wat verschikkelijk is dat M_D_H!
Zo vreselijk als iemand geen tegengas dorst te geven.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:45

jorika1986 schreef:
Oh wat verschikkelijk is dat M_D_H!
Zo vreselijk als iemand geen tegengas dorst te geven.

Ja echt heel naar.
Ik weet ook dat ik mij in die relatie verschrikkelijk heb gedragen, maar ik wilde gewoon een reactie.
Ik weet nu ook dat ik, zeker met mijn karakter, iemand nodig heb die mij durft af te remmen, iemand die niet bang is voor het conflict en standvastig is als hij nee zegt.
Gelukkig heb ik dat gevonden :)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:57

Ik heb een collega die zo is. Durft ook geen nee te zeggen. Kan hem als ik zou willen op z'n handen laten lopen en tegelijkertijd mijn tas laten dragen.
Sommige andere collega's maken vreselijk misbruik van zijn ''goedheid'' om het zo maar te noemen...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 10:00

jorika1986 schreef:
Ik heb een collega die zo is. Durft ook geen nee te zeggen. Kan hem als ik zou willen op z'n handen laten lopen en tegelijkertijd mijn tas laten dragen.
Sommige andere collega's maken vreselijk misbruik van zijn ''goedheid'' om het zo maar te noemen...

Oh dat is inderdaad ook heel vervelend ja, ook voor hem zelf.
Hele ongezonde situatie

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:53

M_D_H schreef:

Hij droeg mij op handen, ik hoefde maar iets te vragen en hij deed het voor mij/gaf het mij. Punt was alleen, ik had gewoon dringend behoefte aan iemand die nee zei tegen mij.

Dus als ik de hele dag op concours was, liep hij de hele dag met mijn paard te sjouwen en ik was de hort op. Want dat pikte hij allemaal.

Daarnaast wilde ik iemand die voor mij vecht. Meneer was conflictvermijdend, dus met stappen kon ik gerust de hele avond met andere jongens dansen en flirten terwijl hij toe keek... en aan het eind van de avond vroeg hij dan ook nog of ik het gezellig had gehad en als ik dan vroeg of hij het erg vond kreeg ik als antwoord: 'als jij het maar leuk hebt schat, dan heb ik het ook leuk'.

Nee, doordat hij geen nee kon zeggen en conflictvermijdend was werd het een hele ongezonde relatie waarbij ik als 16 jarige heel erg vaak over de grenzen heen ging in de hoop een reactie uit te lokken.

Lijkt me toch wel een fijne!!!!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:23

anjali schreef:
M_D_H schreef:

Lijkt me toch wel een fijne!!!!

Het is honderd keer beter dan lichamelijk of geestelijk mishandeld worden, maar echt een gezonde relatie is het niet. Ik moet niet denken aan een partner die alles van mij maar geweldig vindt en nooit kritiek heeft. Bovendien kan ik ook heel slecht tegen conflictvermijders. Zulke mensen gaan vroeg of laat passief-agressief gedrag vertonen: subtiel sarcasme, dwarsliggen, het met van alles niet eens zijn, moeilijk doen over kleinigheden... Of ze klappen helemaal dicht en hoort niets meer van ze. Dan heb ik liever een keer goed ruzie om alles eruit te gooien.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 16:09

@Musiqolog: Maar, deze jongeman probeert alles te doen voor zijn meisje en dan is het nog niet goed. Het lijkt soms wel dat vrouwen een man willen die hen mishandelt, vernedert en uitbuit! want de lieve mannen krijgen dus geen vrouw? Daar snap ik echt niets van hoor. :)ddd 8)7 :o?