Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:is het huis al getaxeerd dan? Weet je idd dat hij jou uit moet kopen of dat jij hem moet betalen??
_Nancy schreef:@Smurfje, wat moet ik dan doen? Hem knuffelen? Dat maakt het denk ik alleen maar erger, ook voor mij...
Wat jullie denken of vinden dat het waard is is leuk, maar je komt er niet ver mee.
smurfje schreef:_Nancy schreef:@Smurfje, wat moet ik dan doen? Hem knuffelen? Dat maakt het denk ik alleen maar erger, ook voor mij...
Voor mij niet hoor. Maar je komt nu op mij over echt als ijskonijn. En hij mag het lekker uitzoeken met alle huisraad en hypotheek lasten. Jij hebt je spullen gepakt en bent naar je ouders vertrokken. Lekker makkelijk weglopen zonder dat er nog echte dingen afgesproken zijn.
_Nancy schreef:verootjoo schreef:is het huis al getaxeerd dan? Weet je idd dat hij jou uit moet kopen of dat jij hem moet betalen??
We weten beide wat het huis waard is, we kwamen beide meteen met hetzelfde bedrag.
Daar gaan we niet over heen en weer zagen, want we willen er allebei vanaf.
We hebben het een en ander gesproken, we werden het heel snel eens. We waren allebei tevreden met wat diegene zou krijgen, dus dat gaat goed.
_Nancy schreef:verootjoo schreef:is het huis al getaxeerd dan? Weet je idd dat hij jou uit moet kopen of dat jij hem moet betalen??
We weten beide wat het huis waard is, we kwamen beide meteen met hetzelfde bedrag.
Daar gaan we niet over heen en weer zagen, want we willen er allebei vanaf.
We hebben het een en ander gesproken, we werden het heel snel eens. We waren allebei tevreden met wat diegene zou krijgen, dus dat gaat goed.
Tieneke schreef:Smurfje, ik gok dat ts in een soort overleefmodus zit en gewoon erg moe is van de emoties de laatste dagen. Ze is helemaal niet koel naar hem toe, maar schermt zich gewoon af van nog meer verdriet.
Ts, ik denk dat het goed is om bij bank en notaris informatie in te winnen vooraleer jullie dingen onderling afspreken.
chanel1985 schreef:Als de hypotheek op zijn naam staat, dan heeft zij toch ook geen recht op een deel van de waarde van het huis?