Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik moet betalen, terwijl ik de voorlopige aanslag heel bescheiden had ingevuld. Het enige verschil met de vooraf ingevulde van de belasting die je kunt in kijken is dat daar reiskosten vergoeding staat, nu krijg ik dat wel maar ik kan het nergens invullen. Het lijkt me ook niet dat je daardoor meer terug zou krijgen. Flinke tegenvaller. Zoiets gaat helaas ook nooit eens om 50,-
Booooo schreef:Tamaradb: Nee hoor, als je een fiscale partner hebt kun je samen in 1 aangifte.
Fem schreef:Hmm... Ik heb het nu maar even niet ingevuld en ga er morgen maar weer voor bellen.
Zonder studiekosten-aftrek (die materialen) zou ik sowieso al €1230,- terug krijgen.
Maarja, het gaat om een bedrag van €2500,- studiekosten die voor 1 juni 2015 gemaakt zijn.
Dat zou hoogstwaarschijnlijk ook nog een paar honderd euro opleveren..
Dus toch maar weer bellen morgen.
?
veerledec schreef:Het zijn wel twee aangiften hoor, dus je krijgt ook ieder een aanslag en een te betalen of terug te ontvangen bedrag. Je mag alleen bepaalde inkomensbestanddelen vrij verdelen onder elkaar.
Wou de belasting aangifte vanmorgen doen maar toen was hij bij mij nog niet ingevuld... Heb er juist opgewacht
Dus wacht nu een paar dagen en hoop dat hij dan wel is ingevuld.