Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Varekaj schreef:Zo proficiat met je diploma! Mag je zeker trots op zijn
ik ben sinds donderdag afgestudeerd als Bachelor verpleegkunde, denk dat dat in Nederland de HBO-V is?
Genieten van elkaar moet je zeker doen en met volle teugen, liefde is te mooi om zomaar langs je heen te laten glippen.
Ymke_Z schreef:Gefeliciteerd met je diploma.
Helaas mogen ze officieel niet meer reizen in uniform wegens dreiging. Dus hier geen vriendlief die thuis komt in uni. En vanwege dat hij een voorbeeld functie heeft moet hij zich hier ook strikt aan houden
volgens hem staat er duidelijk "openbaar vervoer" hij gaat met de auto naar huis en dat is dus geen openbaar vervoer. Hoe en wat voor de rest geen idee.
korbakimmy8 schreef:Ymke_Z schreef:Gefeliciteerd met je diploma.
Helaas mogen ze officieel niet meer reizen in uniform wegens dreiging. Dus hier geen vriendlief die thuis komt in uni. En vanwege dat hij een voorbeeld functie heeft moet hij zich hier ook strikt aan houden
Hier heeft nog even goed naar gekekenvolgens hem staat er duidelijk "openbaar vervoer" hij gaat met de auto naar huis en dat is dus geen openbaar vervoer. Hoe en wat voor de rest geen idee.
Gek genoeg stond er ook iemand in zelfde uniform als me vriend bij me diploma uitrijking (vriend van een gediplomeerde). Dat zou mijn vriend bv nooit doen. Wat dat mag inderdaad gewoon niet.
. Ymke_Z schreef:Maar je kan hem er wel op attenderen.. zou zonden zijn als ie daarvoor een boete krijgt..
Zoals me vriend zou zeggen weer een gevalletje van OEI of IWAB
Hij had zich ook kunnen omkleden daar en in burger kunnen reizen, had hem net zo veel tijd gekost in theorie..
Ymke_Z schreef:Dat je toch door blijft gaan dat hij het wel goed heeft. Terwijl er twee mensen zeggen dat hij het niet heeft. Zou zonde zijn als ie een boete zou krijgen, en ik zou dat persoonlijk 'omdat ik om die persoon geef' willen voorkomen..
Daarbij vind ik je heel betweterig over komen om dan op te zoeken wat openbaar vervoer betekend, terwijl er op wijzen dat het ook niet met de auto mag.

liesjecryos schreef:als hij met uniform aan jou deur staat maakt hij jou ook doelwit...denk daar maar eens over na...
En je kan wel tegen Ymke_Z schenen aan schoppen maar ze heeft veel ervaring en ik heb twijfels bij jou vriend en jullie relatie.
Bijt je niet te vast in maar 5 jaar dienst...je komt nog van een hele koude kermis thuis.
korbakimmy8 schreef:liesjecryos schreef:als hij met uniform aan jou deur staat maakt hij jou ook doelwit...denk daar maar eens over na...
En je kan wel tegen Ymke_Z schenen aan schoppen maar ze heeft veel ervaring en ik heb twijfels bij jou vriend en jullie relatie.
Bijt je niet te vast in maar 5 jaar dienst...je komt nog van een hele koude kermis thuis.
Oh god heb je alles gelezen want zoals je dit bericht typt heb je veel gemist. Maar goed heb jij lekker je twijfels. Is gelukkig nie jou vriend of relatie.