Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Een keertje, vond het echt niet lekker. Relaties allemaal gestrand om deze reden. Helaas is er geen datingmogeljkheid op internet voor 'ace' mensen. Het ergste is niet eens je vriend, maar de reacties van mensen die zeggen dat ze je wel even zullen helpen het lekker te vinden. Dat het tussen de oren zit, en dat soort dingen.
Hhilde schreef:germie schreef:Een keertje, vond het echt niet lekker. Relaties allemaal gestrand om deze reden. Helaas is er geen datingmogeljkheid op internet voor 'ace' mensen. Het ergste is niet eens je vriend, maar de reacties van mensen die zeggen dat ze je wel even zullen helpen het lekker te vinden. Dat het tussen de oren zit, en dat soort dingen.
Omg, pff. Wat stomAl gebeurd dat ook bij homoseksuelen wel. Zeggen dat ze gewoon nooit goed genoeg behandeld zijn in bed door het andere geslacht en dat zij ze wel even omturnen.
germie schreef:Een keertje, vond het echt niet lekker. Relaties allemaal gestrand om deze reden. Helaas is er geen datingmogeljkheid op internet voor 'ace' mensen. Het ergste is niet eens je vriend, maar de reacties van mensen die zeggen dat ze je wel even zullen helpen het lekker te vinden. Dat het tussen de oren zit, en dat soort dingen.
MorganeR schreef:germie schreef:Een keertje, vond het echt niet lekker. Relaties allemaal gestrand om deze reden. Helaas is er geen datingmogeljkheid op internet voor 'ace' mensen. Het ergste is niet eens je vriend, maar de reacties van mensen die zeggen dat ze je wel even zullen helpen het lekker te vinden. Dat het tussen de oren zit, en dat soort dingen.
Tuurlijk wel!
http://Www.ace-book.net
http://Www.asexualitic.com
germie schreef:MorganeR schreef:
maar allemaal in het engels. Dus heb je niets aan.
MorganeR schreef:knetterhard schreef:Maar jullie hebben wel ervaring er in dus?
Ik alleen maar met tongzoenen, een keer en nooit meer. Sex interesseert me gewoon niet dus nooit geprobeerd.
germie schreef:Verliefd ja, maar altijd zonder enige behoefte aan seks. Seks is inderdaad iets voor voortplanting en verder niet. Maar ik zie mezelf gewoon niet zwanger, dus wil ook geen kinderen.
Masturberen soms. Een gezicht kan knap of lelijk zijn, maar ik vind dat je de mens achter het gezicht moet bekijken. Ik zie wel of iemand knap is of niet.
germie schreef:Ik vind er een wezenlijk verschil tussen iemand die masturbeert of iemand die seks heeft.
Hhilde schreef:Maar heb je nooit domme reacties gehad dan HC? Ik ben nog lang niet overtuigd maar toch ontdekkend of ik polyamoreus ben, maar mensen vinden dat echt niet leuk hoor