Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik zag gisteren bij de action een spaarpotje met de tekst "big Dreams start small". Vond em leuk, maar was eentje met een dop onderin en glazen wandje erin zodat je de inhoud kon zien. Voor mezelf vind ik dat niet erg maar bezoek hoort dat niet te weten en aangezien hij op de kast komt te staan...
Varekaj schreef:Het zat beetje rond het idee wat ik had, €520. Ben pas ergens halfweg 2015 daarmee begonnen en stopte er de ene keer meer in dan de andere keer. Vind het echt zuur dat ik het moet aanspreken maar het gaat om belangrijke rekeningen die betaalt moeten worden helaas. Als het goed is studeer ik eind deze maand af en begin ik half of eind februari weer met voltijds werk. Dan gaat sparen ook weer vlotter
Froukje schreef:Als ik volgende maand pas verder kan moet in 1ne zoveel geld ineens bijleggen om terug te komen op het oude bedrag dat ik dat niet kan opbrengen. En als ik straks gewoon verder ga kom ik niet uit met de 52 weken, dus dan liever gewoon plus minus 50 per maand want dan zit ik op ongeveer het zelfde bedrag in december.