Wow, ik ben wel erg blond..

Edit: foto er vergeten bij te zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
osanta schreef:[ [url=m/zZvwYB.png]Afbeelding[/url] ]
Musiess schreef:osanta schreef:[ [url=m/zZvwYB.png]Afbeelding[/url] ]
Ben ik de enige die als eerste de smaakvolle achtergrond van je foto ziet?
Ooit jaren terug las ik ; Reclame als ReSlame. Het de C is toch een 'cee' en geen K?...
Hoe bedoel je blond.
Nikki schreef:Fair schreef:Oh nog eentje!
Bij de ingang van een park bij ons in de stad staat 'poep meenemen'. Ik dacht dus dat je alleen naar binnen mocht als je poep mee had. Ik snapte er niets van, dus ik rende altijd door dat parkje omdat ik dacht dat ik vet illegaal was omdat ik geen poep mee had genomen.
Oke... dit stukje heeft ervoor gezorgd dat ik zojuist mijn slok uit proestte! hahahahahahahahah
Pluizebolpum schreef:Tja, zo leerde ik tijdens Nederlands literatuur dat Kortjakje zeer waarschijnlijk geen kindje was dat ondanks de chronische ziekte toch maar trouw elke zondag in de kerk zat... De deceptie...Helemaal toen ze ook nog eens Sinterklaas liedjes ging behandelen. Ben toen maar gaan spijbelen, dat kon ik niet aan.
Dat mijn knuffelstier op wintersport ging heb ik werkelijk meer dan twintig jaar geloofd. Die middag in de winkel bij het vlees, toen ik van de plaatjes van Blonde d'Aquitaine stieren naar de bieflappen in de koeling keek...Koe. Koeling. Koud. Winter. Wintersport...![]()
Dat ik überhaupt een knuffelstier had was ook iets van kwartjes die te laat vielen. Er hing wat aan dus was het een koe en dus niet gevaarlijk. Pas toen één van mijn ouders mij er op wees dat dat aanhangsel niet echt een uier was bedacht ik me pas dat het een stier was en toen was het al te laat. Niet dat ik tussen de koeien en de stier door het weiland dartelde hoor. Er zat altijd netjes een hek tussen en de eigenaar van Marius, de buurman, wist van onze platonische liefde.
Sammie schreef:Cayenne schreef:Ik dacht vroeger dat het hielp door heel vaak op het knopje van het stoplicht voor voetgangers/fietsers te drukken, zodat iemand zou zien dat ik heel veel haast had en daardoor het licht sneller op groen zou gaan
Dat denken nog steeds heel veel mensen. ..
_Summerly_ schreef:Ik kwam er van de week achter dat de Disneyfilm Oliver & Co. een adaptatie is van Oliver Twist.
Bij mijn vorige opleiding (Grieks en Latijn) heerst altijd grote hilariteit als bij mensen die al lang niet meer in het eerste jaar zitten, het kwartje van omikron (lett. 'kleine o', dus de variant die je vindt in bijvoorbeeld 'bot') versus omega (lett. 'grote o', dus de lange variant) valt.
vuurneon schreef:Pluizebolpum schreef:Tja, zo leerde ik tijdens Nederlands literatuur dat Kortjakje zeer waarschijnlijk geen kindje was dat ondanks de chronische ziekte toch maar trouw elke zondag in de kerk zat... De deceptie...Helemaal toen ze ook nog eens Sinterklaas liedjes ging behandelen. Ben toen maar gaan spijbelen, dat kon ik niet aan.
Dat mijn knuffelstier op wintersport ging heb ik werkelijk meer dan twintig jaar geloofd. Die middag in de winkel bij het vlees, toen ik van de plaatjes van Blonde d'Aquitaine stieren naar de bieflappen in de koeling keek...Koe. Koeling. Koud. Winter. Wintersport...![]()
Dat ik überhaupt een knuffelstier had was ook iets van kwartjes die te laat vielen. Er hing wat aan dus was het een koe en dus niet gevaarlijk. Pas toen één van mijn ouders mij er op wees dat dat aanhangsel niet echt een uier was bedacht ik me pas dat het een stier was en toen was het al te laat. Niet dat ik tussen de koeien en de stier door het weiland dartelde hoor. Er zat altijd netjes een hek tussen en de eigenaar van Marius, de buurman, wist van onze platonische liefde.
Kortjakje, de dame van lichte zeden toch?
In het kader van de stier: ik heb dus heel lang gedacht dat je een stier kon herkennen aan de horens op de kop. De uier? Daar lette ik niet op. In doodsangst ben ik met een lek bootje in een weiland belandt vol koeien! Allemaal stieren! Ik heb hard gerend (en ja de dames kwamen vrolijk achter mij aan gehobbeld) en was compleet in paniek en mijn vader stond zo hard te lachen bij het hek. Ik jankend naar mijn vader en zo boos op hem waarom hij moest lachen zegt hij droog: lieve schat, sinds wanneer heeft een stier uiers?
Ze hebben mij altijd in de waan gelaten dat ik stieren aanwees met uiersik was een jaar of 9 toen mijn vader eindelijk vertelde dat het dames waren
liliekska schreef:Ik ga stuk om dit topic![]()
Ik heb als kind heel kang gedacht dat het conservatorium hetzelfde was als een crematorium, dus toen iemand vertelde dat ze naar het conservatorium ging vroeg ik wie er dan dood was