Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gloa schreef:Geloof me ik en mijn collega's doen echt onze stinkende best om vertraging te voorkomen of eruit te rijden. En ook ik zit te koken op mn stoel als een treindienstleider recht voor mijn neus een stoptrein of goederentrein laat vertrekken omdat ik met mn intercity net een minuutje te laat ben. Of wanner ik mn best doe vertraging eruit te rijden maar het systeem mij inclusief vertaging doorgeeft naar het volgende treindienstleider gebied en ik compleet onnodig voor een rood sein kom te staan (omdat dat sein mij pas een paar minuten later verwacht) en ik al mijn ingelopen tijd weer kwijt ben met afremmen, treindienstleider bellen en weer optrekken.
Toydoll schreef:Gloa schreef:Geloof me ik en mijn collega's doen echt onze stinkende best om vertraging te voorkomen of eruit te rijden. En ook ik zit te koken op mn stoel als een treindienstleider recht voor mijn neus een stoptrein of goederentrein laat vertrekken omdat ik met mn intercity net een minuutje te laat ben. Of wanner ik mn best doe vertraging eruit te rijden maar het systeem mij inclusief vertaging doorgeeft naar het volgende treindienstleider gebied en ik compleet onnodig voor een rood sein kom te staan (omdat dat sein mij pas een paar minuten later verwacht) en ik al mijn ingelopen tijd weer kwijt ben met afremmen, treindienstleider bellen en weer optrekken.
Gloa, ik zou je graag een keer uitnodigen op een verkeersleiding post, dan zie je dat die keuzes niet altijd zo voor de hand liggend zijn als je denkt.
Ineke2 schreef:Ik moest vorige week een keer rennen om mijn metro te halen. Net voor mij liep er een jongen de roltrap op en bleef staan. Heb 3x gevraagd of ik er langs mocht, steeds wat harder ( want hij had oordopjes in) uiteindelijk heb ik hem gewoonweg opzij geduwd.
Begon er een vrouw zich ermee te bemoeien dat je best stil mag staan op een roltrap blabla... Heb daar niet eens op geantwoord. Heb mijn metro nét gehaald dus was het niet voor niks.
Ineke2 schreef:Dat vind ik ook flying Angel
Nagels knippen in het OV ben ik gelukkig nog nooit tegen gekomen. Daar zou ik echt wat van zeggen trouwens. Dat doe je maar lekker thuis in de badkamer.
Warboel schreef:... En zich dan naast je wurmen
Nagels knippen vind ik ook niet helemaal fris inderdaad.
Er is ook wel eens iemand twee stoelen achter mij in de bus vol over z'n zuiger gegaan, had de spetters nog net niet op m'n schoenen zittenwas helemaal achterin, na de rit van een half uur lag het ook voorin de bus, was echt de hele bus doorgelopen
wat was dat smerig zeg. Hij had een beetje teveel gedronken.
Sindsdien zijn dronkelappen in het OV ook een grote ergernis, ze zijn vaak vervelend en ik ben dan altijd bang dat ze over hun nek gaan
Carr_friesje schreef:Wat een onzin(tenzij die persoon natuurlijk zijn nagels in het rond laat schieten met het afknippen.)
Als ik ergens blijf haken en ik scheur m'n nagel dan gaat ie er mooi af
Of als ik onderweg ben naar m'n werk en ik ben ze thuis vergeten te knippen...
Zal het heus niet doen als er iemand tegenover me zit te eten ofzo, want dat zou ik ook vies vinden.
Maar voor de rest moeten mensen zich eens niet zo druk maken over anderen haha.
Selina schreef:Ik ben nogal wagenziek en heb daarom altijd een plastic tas bij me, just in case
Nog nooit nodig gehad hoor, daar niet van.