Sneaker addict!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 16:34

Rebeccaa schreef:
Heel gaaf Roos! Denk dat ze je prachtig zullen staan. :D Op al je foto's waarbij ik je voeten/schoenen heb kunnen zien, heb ik je voeten nooit groot gevonden. En als ze toch te lomp blijken te zijn, kun je ze altijd nog terug sturen, toch?

Aahh dankjewel <3

Ik heb ze besteld :D kan ze idd altijd nog terug sturen :Y) zal het laten weten hoe ze staan!

Minoes

Re: Sneaker addict!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 17:08

Ik durf niet meer naar sneakers te kijken, ik heb geen geld... ;(

En als ik hele toffe sneakers zie dan MOET ik ze hebben.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:40

Oké ik ga die stan smiths terug sturen, deze beebs blijven <3

OH Roos, die zijn gaaaaaaaaf!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:39

xRoosss schreef:
Rebeccaa schreef:
Heel gaaf Roos! Denk dat ze je prachtig zullen staan. :D Op al je foto's waarbij ik je voeten/schoenen heb kunnen zien, heb ik je voeten nooit groot gevonden. En als ze toch te lomp blijken te zijn, kun je ze altijd nog terug sturen, toch?

Aahh dankjewel <3

Ik heb ze besteld :D kan ze idd altijd nog terug sturen :Y) zal het laten weten hoe ze staan!

Stuur je wel een foto als je ze hebt? <3 Ik mag ze in januari kopen van mezelf, heb deze maand al 2 paar gekocht en met een 3e paar is mijn bankrekening het niet helemaal mee eens helaas. :)) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:41

Mooi Macy! <3 merk je verschil tussen superstars en stan smiths m.b.t. pasvorm? Je had al superstars toch? :D Mijn stan smith's komen morgen binnen. Heb wel de meest basic versie genomen (wit met groen), maar misschien moet ik maar gewoon accepteren dat ik niet heel gedurfd ben met sneakers.. :') Heb witte (hoge + lage), zwarte en bordeaux rode lage all stars, zwarte airmax thea's en wil helemaal zwarte huaraches. :+ Het enige wat wel redelijk uit mijn comfort zone ligt zijn mijn asics en nike janoski, maar die heb ik dan ook het minste aan.. Hopeloos, haha. Basic kleurtjes combineren zo lekker makkelijk. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 19:52

Waar heb jij je huaraches besteld Roos? Ik kan ze online best weinig vinden.. :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:08

Bij Footlocker! :D zijn idd echt heel weinig te vinden. Zelfs Zalando heeft ze niet en op de Nike website is alles best snel uitverkocht -O-

Overigens als je ze gaat bestellen, hele maat groter doen! Is mij door veel aangeraden.

Qua schoenen koop ik altijd eerst een basic paar die ik altijd kan dragen en daar omheen koop ik dan wat "gekkere" paren voor de afwisseling :D

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:11

ik heb zelfs 2 maten groter van de huarache

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:29

Ja, van Nike heb ik altijd maat 37.5 omdat maar 37 niet bestaat, dus dat komt zeker goed. :j Maar footlocker dus, thanks!

Edit; Jammer genoeg heeft footlocker niet de zwarte. |( Wordt nog een zoektocht dit, haha

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:43

Rebeccaa schreef:
Mooi Macy! <3 merk je verschil tussen superstars en stan smiths m.b.t. pasvorm? Je had al superstars toch? :D Mijn stan smith's komen morgen binnen. Heb wel de meest basic versie genomen (wit met groen), maar misschien moet ik maar gewoon accepteren dat ik niet heel gedurfd ben met sneakers.. :') Heb witte (hoge + lage), zwarte en bordeaux rode lage all stars, zwarte airmax thea's en wil helemaal zwarte huaraches. :+ Het enige wat wel redelijk uit mijn comfort zone ligt zijn mijn asics en nike janoski, maar die heb ik dan ook het minste aan.. Hopeloos, haha. Basic kleurtjes combineren zo lekker makkelijk. <3

Pasvorm merk ik vrij weinig verschil! Alleen de neus is ´glad´, en verder zien ze er iets anders uit. Ik herken dat heel goed, haha! Ik heb nog een groen paar asics staan, maar merk dat ik die een stuk moeilijker te combineren vind. Heb meer mijn witte adidas of zwarte nikes aan :'). Klopt! Ik heb de superstars in het wit/blauw, maar vond ze zo tof dat ik nog een paartje wou. _O-

Wel foto's showen van jullie huaraches he! Ik ben heel benieuwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:45

Ah op de nike site staan ze gewoon! Maar ze staan bij de dames in maat 37,5 voor 120 euro te koop en bij de Kids in maat 37,5 voor 95 euro. Zou dat gewoon hetzelfde zijn? Bij Adidas heb ik ook de 37 1/3 kids maat besteld.. Scheelt toch weer. :Y)

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:51

Dat zou ik niet weten Rebeccaa! Met mijn 40 2/3 heb ik geen kindermaat meer :P

Ik heb nog best wel veel sneakers op m'n verlanglijstje staan haha, op dit moment toevallig alleen maar superstars :')

Welke van deze 6 vinden jullie het leukst?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:53

Rebeccaa schreef:
Ah op de nike site staan ze gewoon! Maar ze staan bij de dames in maat 37,5 voor 120 euro te koop en bij de Kids in maat 37,5 voor 95 euro. Zou dat gewoon hetzelfde zijn? Bij Adidas heb ik ook de 37 1/3 kids maat besteld.. Scheelt toch weer. :Y)

Stille meelezer :D.

Vaak zijn de schoenen in kindermaten smaller.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:54

Ik vind de 3e het leukste. :D

Hmmmm. Ik heb op zich wel vrije voeten, dus misschien dat ik dat dan gewoon ga gokken. :D heb m'n uggs en adidas ook in kindermaat, dus moet wel goed komen dan haha.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 21:23

2, 1, 3, 4, 5, 6 in die volgorde :D

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 21:33

Haha duidelijk!

Ik denk idd dat het nummer 1, 2 of 3 wordt :D

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 21:40

Kindermaten zitten bij mij beter, smaller inderdaad! :j

Wat vind iedereen nou zo leuk aan de adidas superstars? Ie-de-reen heeft ze namelijk.
Ik ben echt allergisch voor schoenen die iedereen heeft. Dan hoef ik ze bij voorbaat al niet.Ik vind dat maar niks :+
(Niet aanvallen bedoeld, gewoon benieuwd)

Edit: sommige aparte uitvoeringen vind ik nog wel oke, maar die standaard uitvoeringen neh..

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 21:51

Haha ik snap je hoor daisssx! Ik vind bijv. de Thea's en Huaraches juist verschrikkelijk :P

Waarom ik superstars leuk vind? Tja :') Ze zitten heerlijk, nog lekkerder dan m'n Roshe Runs eigenlijk, en ik vind ze er gewoon mooi uit zien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:01

tja, persoonlijke smaak. Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld Nike airmax 90 echt super lelijke schoenen. Maar hey- ik snap wel dat anderen ze leuk kunnen vinden.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 00:13

Ik vind de "bijzondere" uitvoeringen van de superstars wel leuk inderdaad, maar ik wil ze puur niet omdat bijna iedereen hier er mee loopt :o

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 00:29

prugelpiet schreef:
Ik vind de "bijzondere" uitvoeringen van de superstars wel leuk inderdaad, maar ik wil ze puur niet omdat bijna iedereen hier er mee loopt :o

*\o/* precies hetzelfde

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:36

Ik heb Nike Air Max 90's in kindermaat, zijn een stuk smaller idd. Maargoed, met maat 38,5 pas ik in kinder-, mannen- en vrouwenschoenen haha.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 10:48

Ik vind de een na laatste mooi, die zwarte met crème/wit? Ik hou dan ook een beetje van de vintage style :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:06

Drunksheep schreef:
Ik heb Nike Air Max 90's in kindermaat, zijn een stuk smaller idd. Maargoed, met maat 38,5 pas ik in kinder-, mannen- en vrouwenschoenen haha.

Dan ga ik dat gewoon proberen. Het scheelt namelijk best wel veel geld haha

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:16

Precies de reden waarom ik m'n 90's in kindermaat heb _O-