[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:29

Huertecilla schreef:
Sunrise19 schreef:
Nou, 80% van mijn vriendinnen kan het niet tijdens seks.. dus tja.. zal het wel geen fabel zijn eh?

´Zelfbevestegend´; een ról ´zoals het hoort´ schrijf ik :)*

Bij de overgrote meerderheid van míjn vriendinnen is het nl níet zo.

Om van een overgrote meerderheid te kunnen spreken moet je er dan minstens 10 hebben of zo. Waar haalt een mens de tijd...

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:29

Of zoals wij zeggen: I'm Faking it <3 ;)

Misschien dat rijpere vrouwen in spanje wat lagere standaarden hebben als nederlandse vrouwen? :')
En daarbij, hoe weet je zo zeker dat het niet zo is? Sommige vrouwen laten mannen graag geloven dat ze geweldig zijn, om ze niet te kwetsen :(:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:32

Callisto04 schreef:
Huertecilla schreef:

Om van een overgrote meerderheid te kunnen spreken moet je er dan minstens 10 hebben of zo. Waar haalt een mens de tijd...
Multitasken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:32

Geryon schreef:
In de boktwereld is elke vrouw goed en super leuk in bed, terwijl toch zooooveel jongens en mannen zo'n vrouw weinig meemaken. Dat vind ik zo apart. En het is niet dat ik de dames op bokt niet geloof hoor, misschien zijn paardrijdende vrouwen ook gewoon beter? :P of reageren vooral alleen die vrouwen in dit soort topics..

Wat me ook opvalt is dat alle vrouwen hier lichamelijk zo genieten van seks en orgasmes daarbij heel normaal vinden of het zelfs eisen. Terwijl dat volgens mij helemaal niet zo normaal is?

Ik wil graag een orgasme tijdens de seks, ja. Niet altijd, maar wel regelmatig. Als mijn bedpartner me dat niet wil geven dan vind ik hem een lül. Ik weet hoe het werkt bij mij, ben helemaal bereid hem het aan te leren hoe mijn knopjes bespeeld moeten worden als hij het zelf niet kan uitvogelen, dus ik zie geen enkele reden voor mijn partner om mij niet te voorzien in mijn behoeftes :Y)

Sammie

Re: [18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:34

Ik geloof dat het tijd wordt om hier een busje zout neer te zetten, voor de korreltjes zout om uit te delen :')

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:38

Callisto04 schreef:

Ik schreef net al ´40 jaar´ :)*

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:39

Sammie schreef:
Ik geloof dat het tijd wordt om hier een busje zout neer te zetten, voor de korreltjes zout om uit te delen :')

Leesbril wellicht een beter idee?!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:40

Callisto04 schreef:
Huertecilla schreef:

Als de Canarische populatie al de gemiddelde spanjaard vertegenwoordigd zullen een handjevol wel staan voor de overgrote meerderheid :D

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:41

Sunrise19 schreef:
Nou, 80% van mijn vriendinnen kan het niet tijdens seks.. dus tja.. zal het wel geen fabel zijn eh? Overigens speelt het zeker wel mee wie, wat en waar.. Maar dan nog werkt het bij een vrouw wel even iets anders allemaal..

Dan doel je op komen van de daad zelf? Het klopt dat de meeste vrouwen dat niet kunnen, maar clitoraal kan vrijwel elke vrouw en tijden de seks kunnen de handjes ook wapperen toch? ;)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:41

Huertecilla schreef:
Sammie schreef:

Leesbril wellicht een beter idee?!

Kijk je zal maar zo een man als jou in je bed hebben liggen. Zo dan ben je f*ckt :')

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:43

Bowen schreef:
Sunrise19 schreef:
Nou, 80% van mijn vriendinnen kan het niet tijdens seks.. dus tja.. zal het wel geen fabel zijn eh? Overigens speelt het zeker wel mee wie, wat en waar.. Maar dan nog werkt het bij een vrouw wel even iets anders allemaal..

Dan doel je op komen van de daad zelf? Het klopt dat de meeste vrouwen dat niet kunnen, maar clitoraal kan vrijwel elke vrouw en tijden de seks kunnen de handjes ook wapperen toch? ;)

Natuurlijk alleen de daad zelf.. Dat je zelf ook wat kan doen is logisch, maar de meeste vrouwen schamen zich/ denken dat het dan raar is.. En... als je perse mannetje boven vrouwtje onder moet doen, gaat dat ook wel wat lastiger..

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:43

Munnie schreef:
Kijk je zal maar zo een man als jou in je bed hebben liggen. Zo dan ben je f*ckt :')

..en we zijn weer bij de persoonlijke beledigingen *\%/*

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:46

Sunrise19 schreef:
maar de meeste vrouwen schamen zich/ denken dat het dan raar is..

Wederom een ´zoals het hoort´ zelfbevestigende mythe. Dat is een :r gevolg van opvoeding/omgeving en níet van de vrouwelijke biologie; díe is _/-\o_ want wat sexgenieten betreft veruit superieur aan die van de man.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:47

Huertecilla schreef:
Munnie schreef:

..en we zijn weer bij de persoonlijke beledigingen *\%/*

Nee maar is gewoon een rot opmerking. Snap niet echt waar die voor nodig was.

Dus ik betrek het even bij het onderwerp om het ontopic te houden.

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:48

Sunrise19 schreef:
Bowen schreef:

Natuurlijk alleen de daad zelf.. Dat je zelf ook wat kan doen is logisch, maar de meeste vrouwen schamen zich/ denken dat het dan raar is.. En... als je perse mannetje boven vrouwtje onder moet doen, gaat dat ook wel wat lastiger..

Raar is dat eigenlijk dat vrouwen zich daar vaak over schamen. Mijn ervaring is dat mannen het namelijk helemaal niet erg vinden, juist leuk vinden in bed als de vrouw zichzelf een handje helpt of hun vraagt het te doen e.d.
Waar komt dat toch vandaan dat vrouwen zich zo snel schamen over fijne seks hebben, genieten van seks?

Nu moet ik wel zeggen dat als ik het zelf over seks heb ik het niet alleen over de daad heb, maar alles eromheen, dus ook voorspel, tussenspel en naspel. Alleen mannetje boven, vrouwtje onder zou bij mij onder slechte bedprestaties vallen (als dat standaard is dan).

Qimm

Sunrise19 schreef:

Dat is gewoon een beschrijving van slechte seks. Van beide kanten

Palmera

Sunrise19 schreef:
Of zoals wij zeggen: I'm Faking it <3 ;)

Misschien dat rijpere vrouwen in spanje wat lagere standaarden hebben als nederlandse vrouwen? :')
En daarbij, hoe weet je zo zeker dat het niet zo is? Sommige vrouwen laten mannen graag geloven dat ze geweldig zijn, om ze niet te kwetsen :(:)

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat er een verschil zit tussen de nederlandse en de spaanse man.
De nederlandse man is zo nuchter in bed. Een beetje koel zelfs. Alles word weloverwogen uitgevoerd.
De spanjaard daarentegen: puur vuur, energiek, zeer creatief en geeft je ten alle tijde het gevoel (ook al betreft het voor mijn part een ONS) dat je de enige en de mooiste bent.

Dit verschil zou zo een reden kunnen zijn waarom de spaanse vrouw gelukkiger is in bed. ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:49

HC, Ik vind het nu toch leuk om te zien dat je fanatiek door kan blijven gaan op onderwerpen waarin je vind dat je gelijk hebt, en de ander net zolang quoteerd tot die antwoord geeft, maar dat je zelf niet reageert als je een generaliserend, te kort door de bocht foutje maakt.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:49

Huertecilla schreef:
Sunrise19 schreef:
Nou, 80% van mijn vriendinnen kan het niet tijdens seks.. dus tja.. zal het wel geen fabel zijn eh?

Maar hebben we het nu over sex of over neuken? ...

Het is wel een feit dat een heel groot deel van de vrouwen niet kunnen klaarkomen van penetratie, maar penetratie is natuurlijk niet hetzelfde als seks. Penetratie is seks, seks is niet per definitie penetratie natuurlijk ;)
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 29-09-15 11:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:50

Mannen zeggen dat vrouwen zeuren maar zo kwam net naar boven dat een man het beter weet in bed en de leiding hoort te hebben.

Maar aan de andere kant willen ze wel graag dat de vrouw bovenop gaat. _O- mannen weten helemaal niet wat ze willen.

Edit vergeet een stuk.
Laatst bijgewerkt door Munnie op 29-09-15 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:52

Sunrise19 schreef:

Hou maar op…sommigen mannen weten het gewoon beter, beter dan de vrouw zelf _O-
Laatst bijgewerkt door Kinke op 29-09-15 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:53

Diablo schreef:
Ailill schreef:
Volgens mij was het grappig bedoelt, jullie vrouwen zijn soms zooo lastig te peilen 8)7

Hé hé, niet alle vrouwen over één kan scheren hè, we zijn niet allemaal zuur en zonder humor ;).

Ik ben ook absoluut niet zuur zonder humor :') Ik had het ook niet over deze specifieke kerel, meer dat als iemand mij ooit zo zou behandelen..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:55

Bowen schreef:
Raar is dat eigenlijk dat vrouwen zich daar vaak over schamen. Mijn ervaring is dat mannen het namelijk helemaal niet erg vinden, juist leuk vinden in bed als de vrouw zichzelf een handje helpt of hun vraagt het te doen e.d.
Waar komt dat toch vandaan dat vrouwen zich zo snel schamen over fijne seks hebben, genieten van seks?

Nu moet ik wel zeggen dat als ik het zelf over seks heb ik het niet alleen over de daad heb, maar alles eromheen, dus ook voorspel, tussenspel en naspel. Alleen mannetje boven, vrouwtje onder zou bij mij onder slechte bedprestaties vallen (als dat standaard is dan).

Stukje eigenwaarde dat mist. Niet het moment voor jezelf durven pakken?
Zo vaak dat ik denk; dit is het moment om even te vingeren of whatever. En dat blijft bij denken
Want dan is hij zo lekker bezig en wil ik niet onderbreken. Dat ik achteraf denk: '@+!@$=' maar wel genoten heb van het vrijen op zich.

Stukje durven etc. Ligt niet aan mijn vent. Maar aan mijzelf.
Kan me dat ook wel indenken dat dat vaker voorkomt ( bij meerdere vrouwen)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:55

Sammie schreef:
Vergeet de peper niet, sommige hebben wat vuur en passie nodig :P

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:56

Ailill schreef:
Sammie schreef:
Vergeet de peper niet, sommige hebben wat vuur en passie nodig :P

~~}>