Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.Pantykous schreef:Goof schreef:
Passie kan volledig los staan van liefde (voor het leven).
Zo kan je binnen een vaste relatie volkomen passie-loze seks hebben en geen relatie hebben maar wel passievolle seks ervaren.
Had het niet beter kunnen omschrijven.
RaafSmits schreef:Waarom staan zoveel mensen opeens op hun achterste benen als iemand een term gebruikt om zich te uiten??
Citaat:Noem mij een stoffige vleermuisgrot, kortzichtige ziel die slechts in hokjes denkt.......mij een biet.
Mijn mening over een onderwerp waarop ik me niet aangesproken, laat staan aangevallen over voel.
Waarom voelen andere vrije denkers dit dan schijnbaar wel??
anjali schreef:Ik schrik best wel van de vele ja-stemmers.Denken jullie er wel aan dat sex niet zomaar iets is, je kunt ongewenst zwanger raken of een soa opdoen. En als je al een vaste relatie met iemand anders hebt dan kan losse sex met iemand anders tor het verbreken daarvan leiden. Ik vind trouwens dat er ook een psychische kant aan sex zit, waardoor ook op dat terrein gevolgen kunt krijgen.
RaafSmits schreef:ShadowO
Niet 'opeens' - het is een onaardige term en mensen vinden het eigenlijk bijna nooit leuk dat er zeer onaardig gesproken wordt over ze of tegen ze. Dat heeft weinig met het onderwerp te maken, dat leidt bijna altijd tot frustraties en geprikkelde opmerkingen terug. Echter iedere gebruikersnaam zit een echt mens.
Nou, dit vind ik wel een goeie.
Zo zie ik het ook, en die termen zijn er nu eenmaal, hoe je het ook wend of keert.
Iedereen weet wél meteen wat je bedoeld.
Ik vraag me in deze gewoon af of mensen zich nu om hun levenskeuze aangevallen voelen of om de termen die daarvoor gebruikt worden.
Persoonlijk zóu ik bijna denken om het eerste, maar daar ben ik dus gewoon nieuwsgierig naar.
heb ik dat wel eens gedaan. In totaal misschien met 2 gasten,
Ik denk dat dat helemaal niet zo verkeerd is in een leeftijdsfase tussen de 18-28. (heel ongeveer dan hé
) anjali schreef:Ik heb zo'n idee dat de meeste Bokkers vrouwen zijn, en dat als deze vraag aan mannen werd gesteld er nog veel meer ja-stemmers zouden zijn. Ik las hier wel eens een topic over vreemdgaande vriendjes, en dan vroeg ik me af wie dan toch die vrouwen zijn die zich daarvoor lenen. Want die doen er de bedrogen partij toch veel verdriet mee.
RaafSmits schreef:ShadowO
Niet 'opeens' - het is een onaardige term en mensen vinden het eigenlijk bijna nooit leuk dat er zeer onaardig gesproken wordt over ze of tegen ze. Dat heeft weinig met het onderwerp te maken, dat leidt bijna altijd tot frustraties en geprikkelde opmerkingen terug. Echter iedere gebruikersnaam zit een echt mens.
Nou, dit vind ik wel een goeie.
Zo zie ik het ook, en die termen zijn er nu eenmaal, hoe je het ook wend of keert.
Iedereen weet wél meteen wat je bedoeld.
Ik vraag me in deze gewoon af of mensen zich nu om hun levenskeuze aangevallen voelen of om de termen die daarvoor gebruikt worden.
Persoonlijk zóu ik bijna denken om het eerste, maar daar ben ik dus gewoon nieuwsgierig naar.
LauraSaskia schreef:BaileyMix schreef:Ik doe niet andersMeestal pakt dat leuk uit, heel af en toe pakt dat poedersuiker uit. Tja. Als je er maar 100% achter staat op dat moment.
Als ik zou moeten wachten op relatiemateriaal dan kon ik wachten tot ik een ons weegOverigens vind ik een klik, goed in bed, aantrekkelijk en ten alle tijden (!!) respect daarbij wel erg belangrijk, het is dus niet zo dat ik de eerste de beste die zin heeft m'n bed in sleur
Scheelt me weer typen, thanks
. Als was ik een poos juist volledig tegen. Tot ik echt even klaar was met relaties hebben maar toch wel mn behoeftes had. T voordeel is vooral dat ik de verantwoordelijkheid niet heb. En hoe dan ook ten alle tijden sowieso 100% veilig. RaafSmits schreef:En als je écht achter je keuze staat, waarvandaan komt dan dat beledigd gevoel??
Shadow0 schreef:RaafSmits schreef:En als je écht achter je keuze staat, waarvandaan komt dan dat beledigd gevoel??
De Amerikaanse advocaten zouden zeggen: 'objection, asked and answered.' Mensen voelen zich aangesproken door de onvriendelijkheid van het oordeel dat je geeft. Het pijnpunt is niet dat ze zich schamen voor hun gedrag, zoals jij wilt impliceren, maar dat ze reageren op jouw opmerking die respectloos was. (En je insinuaties over ouders minstens zoveel.)
Op die manier kun je altijd reactie oproepen. Reageer ongepast en beledigend op anderen en ze reageren terug. Rutger Castricum van Pwned misbruikt dat trucje graag - hij stelt de meest onbehoorlijke vragen, roept kwetsende dingen, is ronduit irritant en probeert een geirriteerde reactie dan uit te leggen als 'bewijs' voor de diepere zaak.
Maar dat is misleidend en niet netjes, en jij doet dat hier ook.
Soms voelen mensen zich beledigd, soms worden mensen beledigd. In dit geval is het laatste aan de hand. En of die term nou bestaat of niet, jij hebt ervoor gekozen die term te gebruiken en te verdedigen. En je verschuilen achter 'dan is het maar duidelijk' is een zwaktebod.