Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleurtjeuh schreef:Nee, vandaag is bloed getrokken.
Volgende week weer én dan kunnen ze vergelijken
ilayda schreef:chanel1985 schreef:Maar zeker is dat je niet meer zwanger bent, aangezien er iets te zien is
Hebben ze iets gezegd over buitenbaarmoedelijke? Hebben ze dat nagezien? Alarmsignalen waar je op moet letten?
Als het buitenbaarmoederlijk zou zijn dan zou dat ook gelijk te zien zijn oo de echo.
fleurtjeuh schreef:Ik heb 1 test van de kruidvat gedaan, positief.
Vandaag bij hun een test gedaan, ook positief.
We weten de precieze waardes dus niet, dus is er bloed geprikt zodat ze daarnaar kunnen kijken, en met volgende week vergelijken om te kijken of de waardes dalen, stijgen of gelijk blijven.
@rosie: Vanaf vrijdag heb ik meer bloedverlies. Ik vermoed een beginnende miskraam.
verootjoo schreef:Maar als er geen vruchtje zit... Wat kan er dan uit als het een miskraam isJe bent dus gewoon niet zwanger, en wordt ongesteld, maar die is misschien nog wat van slag omdat je onlangs met de pil bent gestopt.
Een vruchtje zie je echt op de echo vanaf 1a2wkn overtijd, ook als het daarna een miskraam wordt...
fleurtjeuh schreef:Bij de eerste echo was het vermoeden dat het te vroeg was.
Dus toen is er gezegd om te wachten en later weer te kijken.
fleurtjeuh schreef:Er is mij verteld dat ze niks kunnen vinden.
Dus ze gaan nu hormoonlevels testen.
lieveli schreef:Je hebt heel veel meelezers nu, mensen wegen ieder woord dat je schrijft op een schaaltje, mensen twijfelen aan je. Houd het gewoon even voor jezelf en stel ons later op de hoogte. Sterkte Fleur!