Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

AmyII schreef:Mijn vriend heeft heel soms dat hij iets gezien heeft dat hij heel graag wil hebben, bijvoorbeeld een film, iets voor de camera, gewoon random spulletjes die sòms best prijzig zijn of anders gezegd waar hij dat bedrag niet voor neer wil leggen.
Die spulletjes koop ik dan soms online en dan zeg ik dat ik vette korting gehad heb dus dat ik het de prijs wel waard vond. Meestal 'lieg' ik zo'n 20% tot 25% van de prijs af, gewoon omdat ik hem dat cadeautje dan gun.
xmichxrocky schreef:AmyII schreef:Mijn vriend heeft heel soms dat hij iets gezien heeft dat hij heel graag wil hebben, bijvoorbeeld een film, iets voor de camera, gewoon random spulletjes die sòms best prijzig zijn of anders gezegd waar hij dat bedrag niet voor neer wil leggen.
Die spulletjes koop ik dan soms online en dan zeg ik dat ik vette korting gehad heb dus dat ik het de prijs wel waard vond. Meestal 'lieg' ik zo'n 20% tot 25% van de prijs af, gewoon omdat ik hem dat cadeautje dan gun.
Dat is gewoon uberlief!
Ook neem ik niet de telefoon op als er niemand is, of als ik degene ben die het dichstbij zit.
of kijk gewoon strak voor me uit.
hij keek naar binnen en zei toen 'dan niet' en wurmde het pakketje in de brievenbus... Schaam me er wel een beetje voor

elle108030 schreef:speedfiets_2 schreef:Oke ik heb ook een confession te maken.
Ik ben de meest verschrikkelijke winggirl ooit.
Ik ga altijd met flink wat jongens op stap en vaak ben ik dan ook de enige meid. Maar de heren vinden dat niet erg want ik val ook op vrouwen en weet dus hoe die zijn( totally not).
Nu is dan hun stategie om eerst mij eropaf te sturen om dames uit te horen. Vaak werkt die stategie goed. MAAR het is een paar keer voor gekomen dat ik met het meisje vandoor ben gegaan![]()
Dan denk ik altijd had zelf maar het lef om erop af te gaan
ik begin volgens mij ook deels die richting in te gaan, ben het enige meisje in een klas van 17 jongens. ik loop dan wel eens met een paar jongens door de stad en ik word dan ook overal en nergens op afgestuurd. ze hebben af en toe ook de meest intelligente gesprekken, het raden van bh maten etz. ik doe dan natuurlijk gewoon gezellig mee
. Ik vind het wel grappig dat ik voor hun een hoop vrouwelijke mythes heb mogen vertellen dat ze niet waar waren.
Peelie schreef:XxxVon, dat vind ik wel heel erg dat je door jou ziekte vriendinnen bent verloren. Dat is gewoon laag. Lekkere vriendinnen waren het dan...
Ik ben ook al mijn "vrienden en vriendinnen" verloren omdat ik een nieuwe vriend had die een ander huidskleurtje dan blank had. Ik heb ook nog heel lang gehoopt dat het goed zou komen. Ondertussen weet ik wel beter.
Tillie20 schreef:Peelie schreef:XxxVon, dat vind ik wel heel erg dat je door jou ziekte vriendinnen bent verloren. Dat is gewoon laag. Lekkere vriendinnen waren het dan...
Ik ben ook al mijn "vrienden en vriendinnen" verloren omdat ik een nieuwe vriend had die een ander huidskleurtje dan blank had. Ik heb ook nog heel lang gehoopt dat het goed zou komen. Ondertussen weet ik wel beter.
Dat slaat echt nergens op zeg, hoe oppervlakkig kan je zijn..
xxVon schreef:Tsja, die dingen gebeuren in het leven nu eenmaal. Heb er ook wel vrede mee nu. In het begin kon ik er echt heel verdrietig om worden.
Er komt er nog 1tje af en toe (1x per 6 maanden oid) op bezoek, maar ik voel gewoon aan haar dat ze het een 'verplicht' nummertje vindt.

). Ergens achter een struik zitten en miauwen als er mensen langsliepen. Vervolgens hoorde je die mensen roepen; 'poes, poes, kom dan' 'waar zou ie nou zitten'
Tillie20 schreef:Peelie schreef:XxxVon, dat vind ik wel heel erg dat je door jou ziekte vriendinnen bent verloren. Dat is gewoon laag. Lekkere vriendinnen waren het dan...
Dat slaat echt nergens op zeg, hoe oppervlakkig kan je zijn..
een echte tatta 
AmyII schreef:[naam] schreef:Mijn confession van de dag , te lui om mijn id kaart te kopiëren dus ik zeg straks dat ik het helemaal vergeten ben
Fijn, door mensen (in mijn geval leerlingen) met die mentaliteit loop ik me elke keer de pl**** als ZIJ zich bij ONS willen inschrijven.
het spijt me alvast
, op zulke afspraken neem ik kopie wel mee maar nu even niet
. Gelukkig weet ik heel zeker dat je niet bij mij langs komt haha. Ik herken het wel hoor, ik doe dat ook (soms). Maar dat ik meer omdat ik weiger 10cent te betalen in een supermarkt voor een verfrommeld scheef geprint kopietje.