Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:33

Wat een confessions zeg!
Maar ik ben weinig beter denk ik.

De eerste x dat ik uit mocht gingen we om 9 uur met de bus weg en ik was om 11 uur ( toen m'n broer net binnenkwam) zo dronken dat ik de wc al enige tijd aan het knuffelen was. Heb m'n moeder gebeld dat ze me op moest halen wat ik vond er geen moer aan en was t zat, ze kwam me ophalen en is tot nu toe nog steeds heilig ervan overtuigd dat ik t gewoon niet leuk vond daar.

Ik heb een x giga veel wiet gerookt op 1 avond. Ik kwam lijkbleek thuis en liep meteen naar boven. Toen m'n moeder me een kleine 5 minuten later wou checken heb ik net gedaan of ik sliep( denkt ze nog steeds!)

Maar momenteel?
De eigenaar van de paarden is op vakantie. We hebben 1 pensionpaard en de eigenaresse is nogal veeleisend. Zo mag er geen keuteltje in de stal liggen, de stal moet geharkd zijn als t paard erin gaat, hij krijgt heel veel homeopatische druppels voor hoefbevangenheid en dat alleen door een vermoeden( da is er nooit bij geweest). Alleen om haar te treiteren laat ik altijd enkele losse keuteltjes liggen en hark ik de stal niet.
Daarbij ben ik nu al 3 x vergeten m druppels te doen. Maar no way dat ik iets zeg.

We hadden een eigen winkel en heb regelmatig klanten voor gelogen omdat ik geen zin had om moeite te doen voor se nadat ik dat al tig keer gedaan had.

er is nog wel veel meer maar daar moet ik nog even over nadenken wat ik wel en niet plaats.

AmyII

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 00:10

Mijn vriend heeft heel soms dat hij iets gezien heeft dat hij heel graag wil hebben, bijvoorbeeld een film, iets voor de camera, gewoon random spulletjes die sòms best prijzig zijn of anders gezegd waar hij dat bedrag niet voor neer wil leggen.
Die spulletjes koop ik dan soms online en dan zeg ik dat ik vette korting gehad heb dus dat ik het de prijs wel waard vond. Meestal 'lieg' ik zo'n 20% tot 25% van de prijs af, gewoon omdat ik hem dat cadeautje dan gun.

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 00:22

AmyII schreef:
Mijn vriend heeft heel soms dat hij iets gezien heeft dat hij heel graag wil hebben, bijvoorbeeld een film, iets voor de camera, gewoon random spulletjes die sòms best prijzig zijn of anders gezegd waar hij dat bedrag niet voor neer wil leggen.
Die spulletjes koop ik dan soms online en dan zeg ik dat ik vette korting gehad heb dus dat ik het de prijs wel waard vond. Meestal 'lieg' ik zo'n 20% tot 25% van de prijs af, gewoon omdat ik hem dat cadeautje dan gun.

Dat is gewoon uberlief! <3

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 07:20

xmichxrocky schreef:
AmyII schreef:

Dat is gewoon uberlief! <3

Ja, dat vind ik ook!

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 07:51

Als ik alleen thuis ben doe ik nooit de deur open, ik kruip dan over de vloer en ren naar boven := Ook neem ik niet de telefoon op als er niemand is, of als ik degene ben die het dichstbij zit.
Ik háát het om mensen te groeten, ook tijdens mn werk in de jumbo. Ik doe net alsof ik ze niet zie. Op de fiets zie ik dan 'opeens' iets interessants :') of kijk gewoon strak voor me uit.

1 keer had ik een pakje besteld dat met een handtekening moest worden geleverd. Ik lag lekker op de bank onder een kleedje in mn pyjama. Klopt die postbode op het raam.. Ik schrik me dood en durfde in die outfit niet de deur te openen, dus ben alsof ik dood was gewoon tv blijven kijken :') hij keek naar binnen en zei toen 'dan niet' en wurmde het pakketje in de brievenbus... Schaam me er wel een beetje voor :o

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 07:53

Dank jullie wel Peelie en xmichxrocky... :o

Jeetje Gerpiegorp, waar komt die 'angst' vandaan?

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 08:04

elle108030 schreef:
speedfiets_2 schreef:
Oke ik heb ook een confession te maken.
Ik ben de meest verschrikkelijke winggirl ooit.

Ik ga altijd met flink wat jongens op stap en vaak ben ik dan ook de enige meid. Maar de heren vinden dat niet erg want ik val ook op vrouwen en weet dus hoe die zijn( totally not).
Nu is dan hun stategie om eerst mij eropaf te sturen om dames uit te horen. Vaak werkt die stategie goed. MAAR het is een paar keer voor gekomen dat ik met het meisje vandoor ben gegaan :')

Dan denk ik altijd had zelf maar het lef om erop af te gaan :P

ik begin volgens mij ook deels die richting in te gaan, ben het enige meisje in een klas van 17 jongens. ik loop dan wel eens met een paar jongens door de stad en ik word dan ook overal en nergens op afgestuurd. ze hebben af en toe ook de meest intelligente gesprekken, het raden van bh maten etz. ik doe dan natuurlijk gewoon gezellig mee :')

BH maten is ook zoiets leuks dat ze idd vaak doen of wanneer ze echt of nep zijn. Helaas zitten ze er vaak finaal naast :') . Ik vind het wel grappig dat ik voor hun een hoop vrouwelijke mythes heb mogen vertellen dat ze niet waar waren.

Oja en seks advies geven zo verschrikkelijk. Dit is ook een confession:
De heren vragen mij dan om advies op het gebied van seks want dat durven ze met hun ego niet aan mekaar te vragen.( want dan ben je pussie) Maar ik weet vaak het antwoord ook niet. Dus zeg ik altijd maar wat....
Blijkbaar vaak iets goeds want ze blijven om advies vragen.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 09:56

Ik ben door mijn chronische ziekte veel vriendinnen kwijt geraakt, maar soms fantaseer/droom ik ervan voor dat ze plots op de stoep staan en me verrassen met een dagje naar de SPA of iets dergelijks.

oh ja, en ik "stalk" de twee ex vriendinnen van mn vriend op facebook *\%/*

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 10:20

xxVon schreef:
Ik ben door mijn chronische ziekte veel vriendinnen kwijt geraakt, maar soms fantaseer/droom ik ervan voor dat ze plots op de stoep staan en me verrassen met een dagje naar de SPA of iets dergelijks.

Dit :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 10:31

XxxVon, dat vind ik wel heel erg dat je door jou ziekte vriendinnen bent verloren. Dat is gewoon laag. Lekkere vriendinnen waren het dan...

Ik ben ook al mijn "vrienden en vriendinnen" verloren omdat ik een nieuwe vriend had die een ander huidskleurtje dan blank had. Ik heb ook nog heel lang gehoopt dat het goed zou komen. Ondertussen weet ik wel beter. :)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 10:34

Peelie schreef:
XxxVon, dat vind ik wel heel erg dat je door jou ziekte vriendinnen bent verloren. Dat is gewoon laag. Lekkere vriendinnen waren het dan...

Ik ben ook al mijn "vrienden en vriendinnen" verloren omdat ik een nieuwe vriend had die een ander huidskleurtje dan blank had. Ik heb ook nog heel lang gehoopt dat het goed zou komen. Ondertussen weet ik wel beter. :)

Dat slaat echt nergens op zeg, hoe oppervlakkig kan je zijn.. -O-

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 10:42

Tillie20 schreef:
Peelie schreef:

Tsja, die dingen gebeuren in het leven nu eenmaal. Heb er ook wel vrede mee nu. In het begin kon ik er echt heel verdrietig om worden.

Er komt er nog 1tje af en toe (1x per 6 maanden oid) op bezoek, maar ik voel gewoon aan haar dat ze het een 'verplicht' nummertje vindt.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 10:46

xxVon schreef:
Tsja, die dingen gebeuren in het leven nu eenmaal. Heb er ook wel vrede mee nu. In het begin kon ik er echt heel verdrietig om worden.

Er komt er nog 1tje af en toe (1x per 6 maanden oid) op bezoek, maar ik voel gewoon aan haar dat ze het een 'verplicht' nummertje vindt.

Dat snap ik heel goed meid! Gosh, sommige mensen zou je gewoon eens flink moeten confronteren. Iedereen is zo egoïstisch tegenwoordig, zo jammer..

Knuffel meid! :(:)

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:31

Het is inderdaad niet leuk om vriendinnen te verliezen door je ziekte. Nu, na een jaar heb ik er vrede mee. Na alles wat ze me hebben "aangedaan" (dwingen om uit te gaan, ziekte niet geloven etc.) ik kon er heel verdrietig om zijn maar nu weet ik wel beter! :)

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:48

Wat een leuk topic! :D

Ik kan er zo ontzettend veel bedenken.

Een hele kinderachtige bijvoorbeeld. Regelmatig ging ik met een vriendin van me, toen we nog jonger waren (heel veel jonger :')). Ergens achter een struik zitten en miauwen als er mensen langsliepen. Vervolgens hoorde je die mensen roepen; 'poes, poes, kom dan' 'waar zou ie nou zitten' _O-
Er zijn zoveel mensen ingetrapt, we moesten vervolgens moeite doen onszelf niet te verraden van het lachen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:55

Tillie20 schreef:
Peelie schreef:

Zulke vrienden wil ik ook miet. Ondertussen ben ik al bijna 6 jaar samen met mn vriend, en echt. Hij is de grootste kaaskop die ik ken :P een echte tatta :P

Nog een conffesion. Ik zit te bokken om onder mijn "werk" (het schrijven van een sollicitatiebrief) uit te komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:05

Mijn confession van de dag , te lui om mijn id kaart te kopiëren dus ik zeg straks dat ik het helemaal vergeten ben :+

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:07

Rebecca schreef:
Mijn confession van de dag , te lui om mijn id kaart te kopiëren dus ik zeg straks dat ik het helemaal vergeten ben :+

Fijn, door mensen (in mijn geval leerlingen) met die mentaliteit loop ik me elke keer de pl**** als ZIJ zich bij ONS willen inschrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:11

AmyII schreef:
[naam] schreef:

Fijn, door mensen (in mijn geval leerlingen) met die mentaliteit loop ik me elke keer de pl**** als ZIJ zich bij ONS willen inschrijven.

:') het spijt me alvast :o , op zulke afspraken neem ik kopie wel mee maar nu even niet

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:13

:'). Gelukkig weet ik heel zeker dat je niet bij mij langs komt haha. Ik herken het wel hoor, ik doe dat ook (soms). Maar dat ik meer omdat ik weiger 10cent te betalen in een supermarkt voor een verfrommeld scheef geprint kopietje.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:14

Ik heb wel eens een vriendin met een mentale ziekte laten vallen. Ze trok me zowat mee een depressie in en omdat ik mijn eetstoornis steeds beter onder controle krijg, kan ik er niemand bij gebruiken die nog middenin haar eetstoornis leeft. Heel banketstaaf voor haar en niet netjes dat ik iemand laat vallen om haar mentale problemen, maar het was beter voor mij zo. En ik ben vast niet de enige die daarom een vriendin heeft laten vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:15

:') ik woon op 5 minuten van het centrum en de kopieerzaak die kundig is :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:16

ik ben net gezakt voor examen 2 en ik vind het niet eens erg (ben nog langer met mijn rij-instructrice := )

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:20

Soms wil ik gewoon een dag thuis serie kijken in bed ipv. sociaal doen bij vriendjelief/ vrienden :o

Ook al weet ik dat ik een normaal gewicht heb, schaam ik mezelf om in bikini te lopen met bekenden.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:40

_Yasmine_ schreef:
Ook al weet ik dat ik een normaal gewicht heb, schaam ik mezelf om in bikini te lopen met bekenden.

Herkenbaar :j