hesterve schreef:Tja , ik vind het bijzonder dat er zoveel mensen over vallen dat je in zijn telefoon hebt gekeken. Zijn vertrouwen schenden wordt het ook genoemd.
In mijn ogen heb je in een goede relatie niets te verbergen( al hoef je niet per se alles te zeggen maar wordt er naar gevraagd dan eerlijk antwoord geven) . Ik vind het geen probleem al leest mijn man in mn telefoon , hij weet overal toch wel vanaf. Andersom is dat ook zo , en dat is met onze mail net zo.
Vertrouw er maar op dat je intuïtie het wel bij het juiste eind heeft, misschien dat er nog niets gebeurd is tussen hun maar je vriend heeft belangstelling op een manier die niet juist is als je een vriendin hebt. Aan jou om nog even te doen of je neus bloed en op vakantie te gaan en zien wat er te redden valt of de confrontatie aangaan en zien waar t strand...
Iig succes ermee!,
Mocht ik zo teveel quotes achter elkaar hebben zal ik ze alsnog samenvoegen.
Maar als je behoefte hebt om te controleren, denkt dat je niet gewoon kan vragen, vind ik dat wel degelijk een probleem. Als je niet denkt dat je een eerlijk antwoord gaat krijgen, er dus wantrouwen is, is er een enorm probleem in de relatie. Mijn vraag daarbij is moet je een relatie waarin je onzekerheid of vragen niet gewoon in vertrouwen bij de ander neer kan leggen wel door willen zetten? Wat betekend het voor de toekomst dat je moet controleren om zeker te weten?
Ik heb werkelijk geen probleem met mijn partner die mijn telefoon, mail of wat dan ook bekijkt. Ik heb wel een probleem als hij het gevoel heeft dat hij mijn gangen na moet gaan, of dat ik zijn gangen na moet gaan.
Zonder vertrouwen, zonder het idee dat ik gewoon kan vragen en een eerlijk antwoord ga zou ik me afvragen of deze relatie wel zin heeft. Dat na een ruime 20 jaar samen, ik zou deze relatie opgeven als ik hem niet meer kan vertrouwen, dat is echt een fundament onder een relatie naar mijn mening.
Laatst bijgewerkt door Bowen op 14-08-15 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt