Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annettu_ schreef:Waarom een vlieg in de auto 'meerijd' en zodra hij maar 1 cm uit het raam is verdwijnt.. ( stel op de snelweg je rijd 130 )
amkeVH schreef:Joolien schreef:Waarom hebben we nog mannen en vrouwenfietsen als mannen ook gewoon op vrouwenfietsen kunnen rijden?
En waarom hebben mannenfietsen juist die stang terwijl het voor hun juist pijnlijk zou zijn als ze daarop schieten..
Leffroi schreef:Leffroi schreef:Zit er een achteruitrij lampje op een vliegtuig? Zit er een toeter op een onderzeeër? Waarom moet iets eerst fout gaan, voordat het goed gaat, waarom kan het niet in 1 keer goed gaan?
Zwerte schreef:Ik vraag me trouwens nog steeds af wat het nut van een mug is. Vrijwel alle vervelende beesten hebben wel een nut voor de rest van de natuur, maar de mug? Volgens mij bestaan ze alleen maar om ons te pesten!
Kentaro schreef:Wat een geweldig topic!!!
Nee, er zit geen achteruitrij lampje op een vliegtuig, want een vliegtuig kan niet achteruit rijden....
Peperkroket schreef:Ik snap wel, praktisch gezien, dat het pijn doet natuurlijkIk bedoel, waarom heeft 'de natuur' bedacht dat een bevalling pijn moet doen en is het niet een eenvoudig klusje?
Sjira schreef:Waarom zit gezicht crème in potjes ipv tubes? Nu blijft de helft van wat ik pak onder mijn nagels zitten.. (weet wel dat Nivea wel een crème in een tube heeft, maar die is niet zo fijn voor mijn huidje)..
En, waarom zit tandpasta in tubes en niet in zo'n pompflesje? Aquafresh had dit geloof ik wel eerder. Altijd de juiste hoeveelheid tandpasta, geen geklooi met draaidoppen (snap overigens ook niet dat niet alle tandpasta's flipdopjes hebben), geen tandpasta die uit de tube lekt zodra je de dop eraf haalt en nog veel meer voordelen. Misschien is het enige nadeel dat je niet alle tandpasta eruit krijgt, maar dat kan toch ook simpel worden opgelost?
En waarom heeft shampoo de dop bovenop de fles, en conditioner onderop? En waarom heeft een fles conditioner minder inhoud dan een fles shampoo zodat het niet gelijk opgaat?
Melisjeee schreef:eilleen333 schreef:Edit: nu bedenk ik me: heeft een motor een achteruit versnelling? Denk het niet he?
Nee een motor heeft geen achteruit, behalve een Gold Wing maar dat vind ik niet meer onder de motoren vallen
Edit: Oh Chasey was me al voor