mijn vriend heeft trouwens een breitling horloge en een hublot volgensmij, zal binnenkort even kijken of ik een foto kan maken, hij heeft niks met merkjes, behalve als het gaat om horloges
Susanne
Geplaatst: 17-06-15 13:31
Mijn vriend heeft überhaupt weinig met merkjes
Ik zelf houd gewoon van mooie spullen, niet perse van een bepaald merk. Qua make up ben ik dan wel wat meer trouw aan merken, ik gebruik voornamelijk Chanel en Dior. Prachtige producten!
No 5 vind ik dan weer niets aan. Doe mij de Chance of de Mademoiselle maar. Ik zou nog wel een Chanel flap bag willen. Mijn schoonmoeder heeft er eentje tweedehands gekocht, maar dat zou ik niet durven.
Hublot horloges zijn prachtig. Mijn man wil nog graag een Panerai.
anoukkk.
Geplaatst: 17-06-15 14:00
Dank voor de complimentjes op mn liefde haha. Ik heb hem via MP gescoord voorrrrrr rappapapaaa.... 400 euro! Echt een koopje voor een Chanel tas, ik ben al zolang weg van die tassen en ik heb er echt al zoveeeeel onderzoeken naar gedaan etc. Er zat niks bij, de foto's waren wat raar wazig, maar mijn gevoel was goed en ik probeer bij zulke dingen altijd echt mijn gevoel te volgen. Ik mocht gewoon langs komen en ben er diezelfde avond om half 11 in de avond nog heen gereden. (2uur heen en terug met code oranje voor ijzel vergeten we voor het gemak even) Ik kon toch al niet meer slapen na het zien en het gevoel bij de tas. Ik had met mezelf afgesproken dat als ik twijfelde over de echtheid ik het niet zou doen. Ik heb werkelijk geen moment getwijfeld en heb hem even onderzocht en direct meegenomen.
Toevallig was ik een paar weken erna bij de Chanel store en wou hem toch wel even laten checken, ik was 99% zeker dat hij echt was, maar toch heel fijn om dat 1% tje dan ook aan zekerheid te hebben. Ja hoor hij was echt!
Zo heel verhaal.. Haha, ik ben nog steeds druk bezig met een gaaf project hierover en als het af is ga ik het jullie direct laten weten!!
Mijn Mk tas is al in heel wat regenbuien geweest maar nogsteeds erg mooi, al heb ik gewoon een leren. Misschien een verschil?
Ah Hublot horloge's vind ik zoo prachtig!!
Make-up heb ik niet veel dure merken, alleen lippenstiften van Dior en Chanel zijn voor mij echt verzamelobjecten haha, terwijl ik het echt amper draag. Heel stom maar vind het allemaal altijd zo prachtig verpakt etc.
Als iedereen straks genoeg gespaard heeft kunnen we wel een meeting in de P.C. Hoofdstraat houden hahaha. Kunnen we allemaal onze liefdes aanschaffen.
Ik zou tweedehands ook niet zo snel aandurven. Anouk, waar had je op gelet dat hij echt is? Is wel een 'koopje' idd!
Anoniem
Geplaatst: 17-06-15 14:08
Ik vind tweedehands ook wel tricky, zeker omdat ik nog relatief nieuw ben op het gebied van designerschoenen. Ik zie bijvoorbeeld dan een advertentie zoals deze:
En dan denk ik bij mezelf.. ik zie dezelfde op Aliexpress staan.. hoe weet ik zo zeker dat ze echt zijn want ook bij Aliexpress krijg je een dustbag erbij..
Ik las ook eerder dat er een webshop is met productiefoutjes.. maar ook daarbija (naast dat ik die site niet weet), hoe weet je nou zo zeker dat het productiefouten zijn en geen imitatie
Ik had voor de gein eens op marktplaats gekeken maar de love bracelet van Cartier. Ik vind m zelf niet mooi, gewoon nieuwsgierig dus. Maar daar stonden er dus ook een aantal voor een paar honderd euro, dan zou je denken dat hij echt is. Maar deze waren overduidelijk fake! Prijs zegt dus iig niets denk ik.
Want zo heb je op Ali Express deze: http://nl.aliexpress.com/item/New-2013- ... 99451.html en da's natuurlijk geen echt leer / suede. Maar zijn wel look-a-likes van de DAF Booty Calf. De foto bij AliExpress is ook van de site van Louboutin zelf. Er staan bij de reviews wel userfoto's en die zien er goed uit bijv.