tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SinneJ

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:38

Poedersuiker.. wat wil dat nu precies zeggen? De Belg kan niet volgen

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 15:39

whahahahahahahahaha! misschien is het wel heel erg kuuuuuut, en hartverscheurend om te lezen. Maarja dan weet je meteen waar je aan toe bent.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:43

wel ik stem dik tegen, kan wel leuk en grappig idee zijn, maar zover gaan we het toch niet drijven he ;) is een echte inbreuk op zijn privacy en jij gaat er niet beter van worden

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:49

SinneJ schreef:

poedersuiker is k*t, oftewel 1 van de woorden die niet door de boktcensuur heen komen. :+
Boktcensuur kun je overigens uitschakelen in je gebruikerspaneel, ik meen onder forumweergaven. :)

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:50

lor1_1984 schreef:
SinneJ schreef:

poedersuiker is k*t, oftewel 1 van de woorden die niet door de boktcensuur heen komen. :+
Boktcensuur kun je overigens uitschakelen in je gebruikerspaneel, ik meen onder forumweergaven. :)

oh handig :D dan lag het niet aan het belg zijn.. ik ga eens even neuzen in die instellingen

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:23

Ligt idd niet aan het Belg zijn nee. :)
Echter, als ik poedersuiker zeg en iemand met ingeschakelde censuur quote mij dan zie je poedersuiker, ook als je de censuur zelf uit hebt staan. :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:45

Ja je kunt whatsapp hacken... Volgens mij zijn er betaalde apps voor, maar dat moet je écht niet willen :n
Sowieso inbreuk op privacy, maar je word er hoogstwaarschijnlijk ook echt niet gelukkig van. Daarbij word je dan langzaam een stalker... Niet cool -O-

Ik zou ook graag willen weten wat hij appt en afspreekt en doet, maar daarmee blijf ik alleen maar hangen denk ik ;(

Ik ga ook proberen lol te hebben en te doen waar ik zin in heb. Met momenten lukt dat vrij aardig. Heb de afgelopen dagen ook veel minder gehuild, maar dat wil gewoon niet zeggen dat ik hem niet mis en hem niet terugwil #) Ik zou niets liever willen dan dat...

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:49

Ik stem ook tegen wat betreft het hacken, zo erg midden we onze exen toch niet? :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:50

Jawel we missen hem heul erg... Maar dit gaat gewoon een stapje te ver :p

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:51

Nee, ik zou het niet doen vanwege hem, maar ben wel nieuwsgierig naar hoe het werkt :))

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:51

Oh -O-
dan zijn we gewoon onwijs verstandig :)

Ja ik dus ook dreamy hahah

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:16

Ik zou ook niets hacken. :n
Krijg je alleen maar gezeik mee en je weet niet wat voor narigheid je aantreft, moet je niet willen. ;)

Heb ooit wel ingebroken in de msn van m'n zusje d'r exvriendje maar dat was heel makkelijk omdat zij z'n ww had. :+
Hij had haar hyves en msn geblokkeerd en zij was pissig dus heeft ze samen met mij zijn msn geopend, de status in iets banketstaaf veranderd en toen het ww veranderd met daarbij dat het automatisch (?) maandelijks veranderd werd. }>
Die knul kon nooit meer in z'n msn en mail omdat hij z'n nieuwe ww niet wist. :(:)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:20

Jup, de tijd dat je vrij makkelijk kon inbreken in accounts omdat mensen meestal een kloppend antwoord gaven op de geheime vraag. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 17:29

Hey meiden, ik zat ooit in dit liefdesverdriet topic: [LZP] Liefdesverdriet

Speciaal voor jullie even gevraagd hoe het met iedereen is daar. En we hebben allemaal óf een veel leuker vriendje dan onze ex ooit was, of we zijn happy single.

Het gaat over, echt. Het beste wat je kunt doen is alle contact verbreken en lekker op jezelf focussen. Gun jezelf het verdriet maar ook laat het ook los en geniet van de mooie dingen van het leven.

En onthoud, iedereen verwerkt op zijn eigen manier. Dat hij misschien al een nieuw vriendinnetje heeft, wilt niet zeggen dat jij niks betekende.

Het komt goed. Veel sterkte!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:16

Ik sprak mijn ex nog wel eens, hoe het nu ging enz en hebben elkaar nog 2 keer gewoon gezien en zijn wat gaan eten enzo maar toen kreeg ik ze gisteren op mijn kop van mijn goede vriendin dat het wel een eikel is en dat hij nu ook de moeite niet meer hoeft te doen om spontaan ineens tijd vrij te maken voor me, had ie in de relatie mee moeten komen. En aangezien ie vreemd gegaan is is het officieel een eikel. Helaas ben ik diegene die zich soms schuldig voelt, en nee ik zou niet weten waarom maar zo ben ik, dus heb gezegd even geen contact te willen en dat hij diegene is die nu te laat is en iets verkeerd gedaan heeft en dat was volgens mij een regelrechte bitchslap in zijn gezicht. Nu laat ik ook even niks van me horen en kan ik dingen doen zonder me schuldig te voelen, hoop ik.. Berouw komt na de zonde zeggen ze he?, nou das dan heel jammer voor hem.

Ben nu met een jongen op tinder aan het chatten sinds vandaag en ben wezen zwemmen met een groepje en hele weekend staat volgepland en hij gaat er nog meer spijt van krijgen dan dat hij nu al heeft! :D

*en nu in deze 'ik kan de hele wereld aan' modus blijven*

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:46

Goedzo xJurdyWonanx! Inderdaad nu in de juiste modus blijven...

Ik zit in een kakmodus. Niks lukt :(
Dacht ik eindelijk dat het weer even mee zat door kaartjes voor een festival te winnen... Ik heb de hele tijd 1e gestaan en nu sta ik ineens derde :') zelfs dat lukt dus niet.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:56

Ik heb zometeen een fotoshoot hier thuis dus das wel leuk, nadat het nu wel eerst even spannend is hihi, dus even afleiding en vooral jezelf even geweldig vinden voor de foto hahahah! Ik ga even stemmen voor je, zit nu achter de pc.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:57

Fotoshoot is inderdaad wel leuk :) Geniet ervan!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:32

Hacken gaat mij veel te ver, net als bewust zoenen voor zijn neus wat van de week voorbij kwam :o

Heb net ook weer zitten appen met hem :+:

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:43

Oh in mijn dromen komen de gekste dingen voorbij! Nog veel erger dan hacken.
Maar goed dat het dromen zijn! _O- _O- _O-

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:47

*\o/* hier nog iemand. De laatste keer praten kwam hij niet om te praten maar om z'n spullen te halen (met 2 vrienden die buiten op hem wachtte) en weer terug aan de navelstreng van mama gaan liggen :j

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:48

vibabu schreef:
*\o/* hier nog iemand. De laatste keer praten kwam hij niet om te praten maar om z'n spullen te halen (met 2 vrienden die buiten op hem wachtte) en weer terug aan de navelstreng van mama gaan liggen :j

_O-
Vooral die laatste opmerking doet het hem hahaha

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:49

Whahahah * spuigt haar net genomen slok passoa jus weer uit*

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:57

Misschien ook best lachwekkend dan dat hij riep je moet hulp zoeken want je bent niet goed. Vervolgens heb ik hulp gezocht en de hulpverleners zeggen wat kom jij hier doen? Jij bent gezond, hij hoort hier te zitten, doe aangifte want hij heeft echt hulp nodig. dus ik heb geluisterd, heb hulp gezocht en nu gaat hij hulp krijgen. Hij zal me vast dankbaar zijn dat ik hulp gezocht heb :j

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:01

vibabu schreef:
Misschien ook best lachwekkend dan dat hij riep je moet hulp zoeken want je bent niet goed. Vervolgens heb ik hulp gezocht en de hulpverleners zeggen wat kom jij hier doen? Jij bent gezond, hij hoort hier te zitten, doe aangifte want hij heeft echt hulp nodig. dus ik heb geluisterd, heb hulp gezocht en nu gaat hij hulp krijgen. Hij zal me vast dankbaar zijn dat ik hulp gezocht heb :j

_O-
Wat een mannetje joh hahaha. Liever kwijt dan rijk