Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:Wat een warboel.
Ik snap niet dat je voor een kind laten komen kiest in zo'n situatie en niet gewoon verstandig bent en het laat weghalen met zoveel onzekerheden in je leven.
Je wil een kind een goede basis bieden en gezien de omstandigheden kon je ruim van tevoren al inschatten dat jou situatie daar niet aan voldeed.
Zelfs in de baarmoeder pikken kinderen al stress op van de moeder. Kan je nagaan wat jouw baby nu al moet doorstaan.
Laat staan als het geboren wordt.
Zelf niet alles op een rijtje hebben is niet erg, maar betrek daar geen kinderen in.
Dat is egoïstisch.
Ik raad je aan om hulp te zoeken en je problemen zo goed mogelijk te verwerken, om de kans op een later symbiose trauma te verkleinen.
BarbaLala schreef:Ik snap niet dat je voor een kind laten komen kiest in zo'n situatie en niet gewoon verstandig bent en het laat weghalen met zoveel onzekerheden in je leven.
BarbaLala schreef:Wat een warboel.
Ik snap niet dat je voor een kind laten komen kiest in zo'n situatie en niet gewoon verstandig bent en het laat weghalen met zoveel onzekerheden in je leven.
.
BarbaLala schreef:Sammie, dat is niet egoïstisch, dat heet je verantwoordelijkheid nemen.
Liselot schreef:Sterkte! Het klinkt echt heel pijnlijk zo. Is er geen kans dat het gedurende de zwangerschap minder wordt?Zwangerschap is inderdaad de oorzaak, de baarmoeder drukt op de nier, urineleider en blaas waardoor de nier zich niet kan legen. Heb al van mensen gehoord dat het meer pijn schijnt te doen dan bevallen, ben ik daar iig al op voorbereid hahahaha
BarbaLala schreef:Sammie, dat is niet egoïstisch, dat heet je verantwoordelijkheid nemen.
Zouden meer mensen moeten doen als je kijkt naar hoeveel ongelukkige en getraumatiseerde kinderen er zijn.
Citaat:Ik verbaas me er over dat iedereen Oeh en ah voor moeders roept, terwijl het haar keuze is geweest dit kind geboren te laten worden in een warrige onzekere situatie.
Een kind kiest daar niet zelf voor.
spatter schreef:TS sterkte![]()
Ik had ongeveer hetzelfde probleem , ook dwarze kinderen op mijn nieren omdat ik een smal bekken had, kinderen weinig ruimte.
Wat wel hielp was de buik masseren zodat ze wat verplaatste en veel op mijn zij liggen zodat tenminste 1 nier even ruimte kreeg.
Fijn dat je alles al een beetje op orde hebt, kun je maar gedaan hebben.
Suusje1986 schreef:Krijg je geen kraampakket van je verzekering ts? Ik kreeg gratis een pakket! Toch wel handig hoor, ook als je in het zkh bevalt. Heb bijna alles wel gebruikt!