Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Ik ga morgen even langs the Punch in Rotterdam om te passen, voor mijn eerste paar Dr. Martens hoop ik
Wil ontzettend graag deze:
[ [url=m/xeTjTR.png]Afbeelding[/url] ]
Nou hebben ze die online niet meer in maat 40. Nou kan ik meestal 39 (van m'n Nikes dan wel 40 maar die vallen toch klein) wel aan maar wil toch eerst even passen. Ik heb namelijk best moeilijke voeten (smal, maar aan 1 hiel een soort bot vergroeisel). Hoop dat de winkel in R'dam ze heeft of kan bestellen, maar dan kan ik iig vast het model passen.
Samiyah schreef:Die zijn ook super gaaf Warboel!
Ik heb trouwens ook het idee dat ze groter vallen, ik heb echt altijd maat 39 van schoenen en neig soms naar 39.5 of zelfs 40 maar mijn dr. Martens (1460) zijn maat 38.
Shenavallie schreef:Warboel schreef:Ik ga morgen even langs the Punch in Rotterdam om te passen, voor mijn eerste paar Dr. Martens hoop ik
Wil ontzettend graag deze:
[ [url=m/xeTjTR.png]Afbeelding[/url] ]
Nou hebben ze die online niet meer in maat 40. Nou kan ik meestal 39 (van m'n Nikes dan wel 40 maar die vallen toch klein) wel aan maar wil toch eerst even passen. Ik heb namelijk best moeilijke voeten (smal, maar aan 1 hiel een soort bot vergroeisel). Hoop dat de winkel in R'dam ze heeft of kan bestellen, maar dan kan ik iig vast het model passen.
Was laatst bij een vriendin in Rotterdam op bezoek en ben toen ook naar The Punch geweest. Die hadden een handje vol van wat modellen staan (geen idee of die van jou er ook stond, want ik zoek alleen Pascal's). Je zou - als The Punch ze niet heeft - een keer langs de DM-winkel in Amsterdam kunnen gaan. Die hebben hoe dan ook een veel breder aanbod.
Shenavallie schreef:Samiyah schreef:Die zijn ook super gaaf Warboel!
Ik heb trouwens ook het idee dat ze groter vallen, ik heb echt altijd maat 39 van schoenen en neig soms naar 39.5 of zelfs 40 maar mijn dr. Martens (1460) zijn maat 38.
In GB kun je doorgaans alleen maat 6 of 7 krijgen. Halve maten kennen ze daar niet en daarom adviseren ze daar ook om een zooltje te gebruiken als de ene net wat groter valt dan de andere. Heb zo goed als alle zaken in Londen en daarbuiten bezocht en kreeg overal hetzelfde te horen. Hier in Nederland willen we hoe dan ook halve maten. Die drukken ze er dan ook vrolijk in, voor het idee. Daarom kan het zijn dat je de ene keer een 40 nodig hebt en de andere keer een 41 of zelfs een 39. Had in Duitsland bijvoorbeeld een 40 en een 41 in handen, die allebei exact evengroot waren. Ook met passen. Het was dus gewoon ienemienemutte in dat geval. Daarom adviseer ik iedereen altijd in een winkel te passen.
SammyFloor schreef:Hi!
Ik ben al een tijdje opzoek naar dr. Martens Jamesone 1460 jungle boots in maat 39, maar kan ze nergens binnen Europa vinden.
Kunnen jullie me misschien helpen met waar ik ze kan krijgen?
Het zijn deze
[ Afbeelding ]