Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Rocamor, ten eerste vind ik het niet gepast om te gaan speculeren over het verhaal van de dader, want dat is hij in mijn ogen wel.
Ten tweede, mocht het zo zijn gegaan, vind ik nog ongehoord om door te gaan!
werkschaduw schreef:blijkbaar heeft niemand hier vrienden die s nachts altijd welkom zijn als ze je nodig hebben. laat maar ik heb het gehad. bevestigt het alleen maar meer voor mij dat ik dom ben geweest. mijn baas is helaas niet de baas van het hele bedrijf . ik werk als een koerier op een loods waardoor er dus meerdere "bazen" rondlopen. De baas de hoogste dus. weet van niks
werkschaduw schreef:blijkbaar heeft niemand hier vrienden die s nachts altijd welkom zijn als ze je nodig hebben. laat maar ik heb het gehad. bevestigt het alleen maar meer voor mij dat ik dom ben geweest. mijn baas is helaas niet de baas van het hele bedrijf . ik werk als een koerier op een loods waardoor er dus meerdere "bazen" rondlopen. De baas de hoogste dus. weet van niks
werkschaduw schreef:laat maar ik heb het gehad. bevestigt het alleen maar meer voor mij dat ik dom ben geweest.
doezel2 schreef:En daarbij. Vind ok niet dat ts het ,uitlokte' wat er eerder in topic gezegt is,
Want je mag toch zelf weten hoe je je bezoek ontvangt. Of deur opent. Hij had gewoon van haar af moeten blijven
blijven
SpeechLess schreef:Wat ik me nog wel afvraag; heeft jouw baas nog plannen om hier meer mee te doen? Lijkt me toch niet dat dit nu afgedaan is voor hem, of heb je dat idee wel?
Hhilde schreef:TS je geeft wel je identiteit weg. Ik weet niet of dat je uitmaakt, maar na je eerste bericht had ik al vermoedens en nu weet ik het zeker. Misschien wat informatie weghalen als je niet wil dat anderen weten wie je bent?
friendly schreef:Ik voelde het ook al aankomen dat TS niet meer zou willen reageren dus ik hoop vooral dat de bokkers erg blij met zichzelf zijn die zo hard en denigrerend aan het praten waren. De enige uitlaatklep die TS op dit moment had is nu naar de knoppen geholpen. Schandalig.
TS, meid, laat je niets aanpraten. Je collega heeft jouw privacy geschonden op een manier die je niemand toewenst. Jij hebt GEEN ENKELE aanleiding gegeven tot deze daad. Als er iemand zich dom moet voelen is dat dat stuk stront wel. Laat hem niet je leven afpakken en zoek zsm hulp. Ik hoor meerdere bokkers hier over slachtofferhulp, dat lijkt mij een hele goede. Dan hoef je nog even niet aan aangifte te denken (al zou ik dat wel adviseren) maar kun je naar gerichte oplossingen zoeken waar JIJ je goed bij voelt. Want dàt is nu even het belangrijkste.
Cowgirl schreef:friendly schreef:Ik voelde het ook al aankomen dat TS niet meer zou willen reageren dus ik hoop vooral dat de bokkers erg blij met zichzelf zijn die zo hard en denigrerend aan het praten waren. De enige uitlaatklep die TS op dit moment had is nu naar de knoppen geholpen. Schandalig.
TS, meid, laat je niets aanpraten. Je collega heeft jouw privacy geschonden op een manier die je niemand toewenst. Jij hebt GEEN ENKELE aanleiding gegeven tot deze daad. Als er iemand zich dom moet voelen is dat dat stuk stront wel. Laat hem niet je leven afpakken en zoek zsm hulp. Ik hoor meerdere bokkers hier over slachtofferhulp, dat lijkt mij een hele goede. Dan hoef je nog even niet aan aangifte te denken (al zou ik dat wel adviseren) maar kun je naar gerichte oplossingen zoeken waar JIJ je goed bij voelt. Want dàt is nu even het belangrijkste.
Als bokt de enige uitlaatklep is die er is is er toch iets goed mis.
En hier blijven hangen gaat niks oplossen.