Simoonzel schreef:Wanneer worden de eerste blind dates gevormd in dit topic?
Nou zeg het maar schat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Het aantal meelezers is gewoon te hoogshow yourself!
Nimuz_ schreef:StonedRomy schreef:Het aantal meelezers is gewoon te hoogshow yourself!
Och jeetje, nu moet ik wel..![]()
Ik ben G'lies, 17 en trans.. denk ik.. Ik zit nog in de prille beginfase waar alles nog aftasten is, maar mijn vrienden zijn gewend aan een 'hij' en het bevalt me zelf ook prima.Echter moet ik nog steeds uit de kast komen voor mijn familie, en daar kijk ik niet echt naar uit gezien mijn moeder altijd zo trots is op haar 'kleine meid'.
Ok... die 'kleine meid' shopped altijd op de herenafdeling en is eigenlijk een jongen van 1.85, maar ouders hè? Ik wil dit wel ergens binnen nu en een paar weken doen, zodat ik mijn studie (lerarenopleiding
) kan beginnen als een hij. Moet er niet aan denken ook maar door één iemand aangesproken te worden als 'mevrouw' later.
![]()
Tevens ben ik slecht in reageren, maar weet je... Ik zou het eens proberen!
Nimuz_ schreef:StonedRomy schreef:Het aantal meelezers is gewoon te hoogshow yourself!
Ik ben G'lies, 17 en trans.. denk ik.. Ik zit nog in de prille beginfase waar alles nog aftasten is, maar mijn vrienden zijn gewend aan een 'hij' en het bevalt me zelf ook prima.Echter moet ik nog steeds uit de kast komen voor mijn familie, en daar kijk ik niet echt naar uit gezien mijn moeder altijd zo trots is op haar 'kleine meid'.
Ok... die 'kleine meid' shopped altijd op de herenafdeling en is eigenlijk een jongen van 1.85, maar ouders hè? Ik wil dit wel ergens binnen nu en een paar weken doen, zodat ik mijn studie (lerarenopleiding
) kan beginnen als een hij. Moet er niet aan denken ook maar door één iemand aangesproken te worden als 'mevrouw' later.
![]()
![]()
Nimuz_ schreef:Dribbel schreef:@Nimuz_ Gokje, Bono? Ben dan gelijk benieuwd wat de uitspraak is van G'lies
deliefdevanmijnleven
Gewoon als een losse G en dan lies. Vooral leuk met Duitsers, dan wordt het 'Gay'-lies. Zeer toepasselijk.
Nimuz_ schreef:Ik heb al zoveel variaties gehad dat ik zelf ook de weg kwijt ben.. Soms lokken mensen mij gewoon door heel toevallig 'you too' of een andere variatie op U2 te droppen. Dan let ik wel weer op.
@Ankimo:
Gillies?
Nimuz_ schreef:Als een rasechte Drent kan ik je dan niet verder helpen, maar ik accepteer veel.![]()
Maar goed... laten we verder gaan over ongemakkelijke crushes, want volgens mij ben ik daar vakkundig doorheen gemanoeuvreerd.![]()
Ik had een crush op één van m'n best vriendinnen.. alleen jammer dat uiteindelijk iedereen dat wist omdat ik nog net niet met een neon-bord rondliep. Ik kan dus /echt/ niet subtiel zijn.