Young & out

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 23:51

Simoonzel schreef:
Wanneer worden de eerste blind dates gevormd in dit topic? ^&+

Nou zeg het maar schat :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:52

Lienie_F schreef:
het grote voordeel van zo'n topic op een forum met bijna alleen vrouwen :')

Nouja, helaas zijn niet alle vrouwen uit op een relatie met een vrouw. :')
Laatst bijgewerkt door DezeNaam op 09-03-15 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 23:53

DezeNaam schreef:

In dit topic toch wel zeg maar bijna iedereen :')

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:53

StonedRomy schreef:
Het aantal meelezers is gewoon te hoog :') show yourself!

Och jeetje, nu moet ik wel.. :')

Ik ben G'lies, 17 en trans.. denk ik.. Ik zit nog in de prille beginfase waar alles nog aftasten is, maar mijn vrienden zijn gewend aan een 'hij' en het bevalt me zelf ook prima. :D Echter moet ik nog steeds uit de kast komen voor mijn familie, en daar kijk ik niet echt naar uit gezien mijn moeder altijd zo trots is op haar 'kleine meid'. :o Ok... die 'kleine meid' shopped altijd op de herenafdeling en is eigenlijk een jongen van 1.85, maar ouders hè? Ik wil dit wel ergens binnen nu en een paar weken doen, zodat ik mijn studie (lerarenopleiding :D) kan beginnen als een hij. Moet er niet aan denken ook maar door één iemand aangesproken te worden als 'mevrouw' later. :\

Tevens ben ik slecht in reageren, maar weet je... Ik zou het eens proberen! *\o/*

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:53

Shhht, it's never enough. :')

Welkom G'lies!^^
Laatst bijgewerkt door DezeNaam op 09-03-15 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:54

DezeNaam schreef:
Lienie_F schreef:
het grote voordeel van zo'n topic op een forum met bijna alleen vrouwen :')

haha ook weer waar, maar de aliens kunnen we wel vast uitsluiten :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 23:56

Nimuz_ schreef:
StonedRomy schreef:

Ik ben G'lies, 17 en trans.. denk ik.. Ik zit nog in de prille beginfase waar alles nog aftasten is, maar mijn vrienden zijn gewend aan een 'hij' en het bevalt me zelf ook prima. :D Echter moet ik nog steeds uit de kast komen voor mijn familie, en daar kijk ik niet echt naar uit gezien mijn moeder altijd zo trots is op haar 'kleine meid'. :o Ok... die 'kleine meid' shopped altijd op de herenafdeling en is eigenlijk een jongen van 1.85, maar ouders hè? Ik wil dit wel ergens binnen nu en een paar weken doen, zodat ik mijn studie (lerarenopleiding :D) kan beginnen als een hij. Moet er niet aan denken ook maar door één iemand aangesproken te worden als 'mevrouw' later. :\

Tevens ben ik slecht in reageren, maar weet je... Ik zou het eens proberen! *\o/*

Knap dat je er zo in staat! Je wilt op een gegeven moment ook operaties laten doen neem ik aan? Hoorde van een vriend(in) dat man naar vrouw veel makkelijker is dan andersom...

Edit: gewoon voor meer info zodat we elkaar begrijpen, niet om je bang te maken of om respectloos over te komen hoor! Geld bij al mijn opmerkingen.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:57

Nimuz_ schreef:
StonedRomy schreef:

Welkom. Wat leuk om een man in dit topic te zien. Dat je door je moeder als kleine meid wordt gezien is niet zo vreemd hoor. Hebben meer moeders last van en dan niet eens zozeer de meid, zoals bij jou, maar dat kleine, terwijl je al bijna 2 jaar in het buitenland woont en 23 bent :') Mag ik vragen waar je op valt? Mannen/vrouwen/ertussen/alles/etc.?

Sewri

Re: Young & out

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:01

Welkom G'lies! We krijgen al een leuke verzameling mensen hier :D

Hahaha laat die blinddates maar komen:p

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:05

Nimuz_ schreef:
StonedRomy schreef:

Ik ben G'lies, 17 en trans.. denk ik.. Ik zit nog in de prille beginfase waar alles nog aftasten is, maar mijn vrienden zijn gewend aan een 'hij' en het bevalt me zelf ook prima. :D Echter moet ik nog steeds uit de kast komen voor mijn familie, en daar kijk ik niet echt naar uit gezien mijn moeder altijd zo trots is op haar 'kleine meid'. :o Ok... die 'kleine meid' shopped altijd op de herenafdeling en is eigenlijk een jongen van 1.85, maar ouders hè? Ik wil dit wel ergens binnen nu en een paar weken doen, zodat ik mijn studie (lerarenopleiding :D) kan beginnen als een hij. Moet er niet aan denken ook maar door één iemand aangesproken te worden als 'mevrouw' later. :

ik ben ook niet zo goed in reageren, dusse, hoi :D
mevrouw klinkt ook gewoon raar, maar voor jou is dat waarschijnlijk nog veel vreemder. ga je trouwens pabo doen of voor de middelbare?
en is dat je meisjesnaam of je jongensnaam? (dit klinkt geloof ik heel onaardig, maar het is wel echt oprechte interesse)

oh en sorry voor alle vragen, ik hoop niet dat je nu meteen gillend wegrend :D

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:06

Ik ben geen quote expert, dus ik doe het even zo:

@Romy: Poeh... vroeg of laat wel. Het is een lange weg en ik moet echt mezelf eens over de drempel heen schoppen. Als ik me niet verantwoordelijk voelde tegenover mijn familie was ik al láng bezig met de lange weg richting testosteron en mannelijkheid. :D Het voelt alsof je in een mijnenveld loopt, vooral omdat het in dit boerengat niet het meest besproken onderwerp is.. Ik was van plan eerst mijn broer zijn vriendin in te lichten, die kan me vast helpen.

@Dribbel: Haha, dat stelt al gerust! Ehm... Om het heel lomp te zeggen op oude kerels in bands O:) ... Qua mensen val ik eigenlijk wel op alles, ik ben niet zo kieskeurig. Love works in mysterious ways. :D

@Ankimo: Zwaai waai! :wave:

@Lienie_F: Ik wil de lerarenopleiding aardrijkskunde doen, dus middelbaar. En G'lies is een bijnaam van mijn 'meisjesnaam', maar gezien ik zo'n unieke naam heb is het gewoon mijn naam, en niet mannelijk of vrouwlijk. :D

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:08

@Nimuz_ Gokje, Bono? Ben dan gelijk benieuwd wat de uitspraak is van G'lies :D

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:10

Ja ik ook! Ik vind het in elk geval wel een hele mooie en bijzondere naam!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:11

Dribbel schreef:

deliefdevanmijnleven <3

Gewoon als een losse G en dan lies. Vooral leuk met Duitsers, dan wordt het 'Gay'-lies. Zeer toepasselijk. :Y)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:12

Nimuz_ schreef:
Dribbel schreef:

deliefdevanmijnleven <3

Gewoon als een losse G en dan lies. Vooral leuk met Duitsers, dan wordt het 'Gay'-lies. Zeer toepasselijk. :Y)

Gee-lies of Glies? hihi, die duitste uitspraak. In het Engels zou het klies worden denk ik, dat is ook wat ik direct las :')

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:14

Haha ik zat weer aan een soort van Gillies te denken ofzo :+

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:14

Ik heb al zoveel variaties gehad dat ik zelf ook de weg kwijt ben.. Soms lokken mensen mij gewoon door heel toevallig 'you too' of een andere variatie op U2 te droppen. Dan let ik wel weer op. :D

@Ankimo:
Gillies? ;(

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:16

Nimuz_ schreef:
Ik heb al zoveel variaties gehad dat ik zelf ook de weg kwijt ben.. Soms lokken mensen mij gewoon door heel toevallig 'you too' of een andere variatie op U2 te droppen. Dan let ik wel weer op. :D

@Ankimo:
Gillies? ;(

:') Dat dacht ik dan weer niet. Dan ga ik op papier voor G'lies en op spraak voor Gee-lies als je het niet erg vindt.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 00:17

Gewoon g.... Lies dus de g spellen, zo las ik het?

Maar ik heb dan ook een Limburgse g :')

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:23

Als een rasechte Drent kan ik je dan niet verder helpen, maar ik accepteer veel. :D

Maar goed... laten we verder gaan over ongemakkelijke crushes, want volgens mij ben ik daar vakkundig doorheen gemanoeuvreerd. :')
Ik had een crush op één van m'n best vriendinnen.. alleen jammer dat uiteindelijk iedereen dat wist omdat ik nog net niet met een neon-bord rondliep. Ik kan dus /echt/ niet subtiel zijn. :o

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 00:24

Beter dan door het zusje van je crush in het bed van je crush gedwongen worden.... En dit leest fout....

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:26

@SR wow. Zusje zag je graag als schoonzus blijkbaar :')

Nimuz_ schreef:
Als een rasechte Drent kan ik je dan niet verder helpen, maar ik accepteer veel. :D

Maar goed... laten we verder gaan over ongemakkelijke crushes, want volgens mij ben ik daar vakkundig doorheen gemanoeuvreerd. :')
Ik had een crush op één van m'n best vriendinnen.. alleen jammer dat uiteindelijk iedereen dat wist omdat ik nog net niet met een neon-bord rondliep. Ik kan dus /echt/ niet subtiel zijn. :o

_O- Geniaal gewoon. Neem aan dat het eenzijdig was?

Mijn vriendin weet ook wel dat ik veel om haar geef trouwens. Heb dat nooit echt onder stoelen of banken geschoven, maar ben blij zoals het nu is. Haar vriend zegt al dat wij maar moeten gaan daten als het uit gaat, want we hebben iets gemeen := Jammer voor hem dat ik toch echt geen gevoelens voor hem heb, maar erom lachen doen we wel met z'n allen.

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:27

Hahaha ik weet het ook niet. Ik en namen is sws wel een vak apart. Een vriendin van mij heet Audrey no way dat ik dat kan uitspreken op de een of andere manier

Oeh foute chrushes daar ben ik bekend mee...ik heb helaas vaak het probleem dat ik altijd net op hetero meisjes val. Of het probleem dat je een gay meisje valt maar zij of een vriendin toch is of dat ze een ex van iemand is. En dan blijft er hier niet veel in de buurt meer over(achterhoek)

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:28

SR wow dat is echt gênant! Hoe is het eigenlijk afgelopen?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 00:30

Nieuw bloed naar de Achterhoek brengen dan maar? :')

Zusje wilt mij graag als zus, iets met het feit dat ik niet bijt... :')
Hoe het is afgelopen? Iedere keer als ik daar ben ( en das vaak ) slaap ik in hetzelfde bed als mijn crush. Gek genoeg ben ik de enige die dat awkward vindt geloof ik