Twijfelen om iemands uiterlijk: is dat eerlijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Re: Twijfelen om iemands uiterlijk: is dat eerlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:31

Jammer hé? Dat sommige bokkers zo graag hun mening willen sproeien of dat nu gewenst is of niet.

Cinderella

Re: Twijfelen om iemands uiterlijk: is dat eerlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 13:13

Ik moet mij aangetrokken voelen tot mijn partner ja. Het hoeft geen 10 te zijn, want innerlijk is ook ontzettend belangrijk. Ik kan geen relatie hebben met een ontzettend lekkerding, die verder zaagsel in zijn harses heeft :Y).

HC: hallo, daar ben je weer. Kun je niet je eigen topic openen, waarin je al je pracht ideeën deelt met de kleine groep mensen die dit wel interessant vindt? Dan hebben we twee vliegen in 1 klap: jij verziekt geen topics en toch kun je lekker discussiëren met anderen over jouw levensvisie.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 14:41

Ayasha schreef:
Callisto04 schreef:
HC en zijn mening blijven voor beroering zorgen.
Ik snap je niet zo goed met dat zesje voor thuis en de hogere scores elders. Ik begrijp wel dat uiterlijk van de persoon waarmee je leeft maar een onderdeel van die persoon is. Maar toch ook van de persoon elders? Enkel uiterlijk is voor mij persoonlijk niet aantrekkelijk denk ik. Maar mss is dat raar?

HC doet aan meerdere personen... :)

Dat weet de wereld ondertussen wel haha maar waarom dan thuis kiezen voor een zesje en erbuiten voor een negen. Is gemiddeld maar 7,5. Te weinig lijkt mij :) .

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 14:42

Kana schreef:
Jammer hé? Dat sommige bokkers zo graag hun mening willen sproeien of dat nu gewenst is of niet.

Katers doen ook aan sproeien waar ze er zin in hebben.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 15:39

Callisto04 schreef:
Ayasha schreef:
HC doet aan meerdere personen... :)

Dat weet de wereld ondertussen wel haha maar waarom dan thuis kiezen voor een zesje en erbuiten voor een negen. Is gemiddeld maar 7,5. Te weinig lijkt mij :) .

Omdat een echt haantje graag showt.
:) thuis heb je echter niks aan zo'n schoonheid want die weten vaak wat ze waard zijn en zijn te eigenzinnig thuis. Die 6jes voegen zich makkelijker.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 16:13

Goof schreef:
Wow en zo gaat het van de vraag van TS of je eigenlijk wel op uiterlijk mag selecteren naar de discussie monogamie- polygamie, Knap hoor mensen +:)+

Ja de TS heeft UITERAARD het goed RECHT daar op selecteren en nee dat is niet oneerlijk voor de rejects; ze is tenslotte geen sociaal werkster.

Klaar *\o/*

Dat er inmiddels tig paginas over zijn is een bonte verzameling van wonderlijke zijstappen waabij van alles erbij en door elkaar gehaald wordt.

Al met al is het meest trieste van deze draad dat de TS de vraag stelde. Dat ze blijkbaar met een moreel dilemma opgezadeld is door een 8)7 beeld van normen en waardes.

Het is allemaal simpele gedragsleer:
Je doet iets.
Dat geeft een resulktaat.
Dat kan fijn, niet fijn of gewoon ... niets zijn.
Is het fijn dan doe je het nog een keer.
Is het niet fijn, dan doe je het de volgende keer anders.
Daarbij is het of iets fijn is of niet volstrekt PERSOONLIJK en dat gaat een ander en ook het collectief aan anderen genaamd samenleving niets aan.
In het verlengde daarvan ligt PERSOONLIJKE ontwikkeling; voorschrijdend inzicht.
Leer :)*

Oh en je kan ook leren door waarnemen en door :list:

Durf te leven, GA ervoor!
Dat de buren of andere Bokt(st)ers dat niet durven of vinden dat dit niet zou moeten mogen is niet JOUW probleem {:}

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 17:09

Ayasha schreef:
Omdat een echt haantje graag showt.
:) thuis heb je echter niks aan zo'n schoonheid want die weten vaak wat ze waard zijn en zijn te eigenzinnig thuis. Die 6jes voegen zich makkelijker.

Dat vind ik wel een vreemde redenering. Nu ja, ik denk ook niet in termen van zesjes of negens. Ofwel is iemand als geheel aantrekkelijk of anders niet, welke rol uiterlijk daarin speelt is mij ook niet helemaal duidelijk. Maar het is alles of niks. Dat kan natuurlijk anders zijn voor jou en als je gelukkig bent in je relatie is dat super en doe je het beter dan ik :-).

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:07

Huertecilla schreef:
Goof schreef:
Wow en zo gaat het van de vraag van TS of je eigenlijk wel op uiterlijk mag selecteren naar de discussie monogamie- polygamie, Knap hoor mensen +:)+

Ja de TS heeft UITERAARD het goed RECHT daar op selecteren en nee dat is niet oneerlijk voor de rejects; ze is tenslotte geen sociaal werkster.

Klaar *\o/*

Dat er inmiddels tig paginas over zijn is een bonte verzameling van wonderlijke zijstappen waabij van alles erbij en door elkaar gehaald wordt.

Al met al is het meest trieste van deze draad dat de TS de vraag stelde. Dat ze blijkbaar met een moreel dilemma opgezadeld is door een 8)7 beeld van normen en waardes.

Helemaal eens met bovenstaande!
En idd weer ontopic, die uitstappen naar de discussie zoals ik die hierboven al aangaf was mijns inziens onnodig en offtopic.