Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.Ayasha schreef:Callisto04 schreef:HC en zijn mening blijven voor beroering zorgen.
Ik snap je niet zo goed met dat zesje voor thuis en de hogere scores elders. Ik begrijp wel dat uiterlijk van de persoon waarmee je leeft maar een onderdeel van die persoon is. Maar toch ook van de persoon elders? Enkel uiterlijk is voor mij persoonlijk niet aantrekkelijk denk ik. Maar mss is dat raar?
HC doet aan meerdere personen...
. Callisto04 schreef:Ayasha schreef:HC doet aan meerdere personen...
Dat weet de wereld ondertussen wel haha maar waarom dan thuis kiezen voor een zesje en erbuiten voor een negen. Is gemiddeld maar 7,5. Te weinig lijkt mij.
thuis heb je echter niks aan zo'n schoonheid want die weten vaak wat ze waard zijn en zijn te eigenzinnig thuis. Die 6jes voegen zich makkelijker. Goof schreef:Wow en zo gaat het van de vraag van TS of je eigenlijk wel op uiterlijk mag selecteren naar de discussie monogamie- polygamie, Knap hoor mensen
beeld van normen en waardes.
Ayasha schreef:Omdat een echt haantje graag showt.thuis heb je echter niks aan zo'n schoonheid want die weten vaak wat ze waard zijn en zijn te eigenzinnig thuis. Die 6jes voegen zich makkelijker.
. Huertecilla schreef:Goof schreef:Wow en zo gaat het van de vraag van TS of je eigenlijk wel op uiterlijk mag selecteren naar de discussie monogamie- polygamie, Knap hoor mensen
Ja de TS heeft UITERAARD het goed RECHT daar op selecteren en nee dat is niet oneerlijk voor de rejects; ze is tenslotte geen sociaal werkster.
Klaar![]()
Dat er inmiddels tig paginas over zijn is een bonte verzameling van wonderlijke zijstappen waabij van alles erbij en door elkaar gehaald wordt.
Al met al is het meest trieste van deze draad dat de TS de vraag stelde. Dat ze blijkbaar met een moreel dilemma opgezadeld is door eenbeeld van normen en waardes.