Ik zie wel je profiel hoor Hij is leuk maar erg druk hahaha Mijn profiel is zwz leeg sanne
Murtel ik ga even voor je kijken
Snoraly
Geplaatst: 13-02-15 03:05
Ik had trouwens laatst zo'n ontzettend lieve poes in mijn schuur aangetroffen om 5 uur 's nachts. Dag erna is de dierenambulance d'r op komen halen want ze was nog steeds niet weg. (Niet dat ik het erg vond maar het was ontzettend koud en mama wilde haar niet binnen op dat moment). Nu 2 weken later is ze nog steeds niet opgehaald bij het asiel/ergens vermist opgegeven. Wil d'r zo graag meenemen.
Mijn vader is fotograaf dus weet er inmiddels wel het een en ander vanaf
Arrrg ik zit me hier al dagen te ergeren aan mn computter Normaal als ik een woord fout typ krijg ik zn rode onderlijning maar nu krijg ik die continu bij alle 3 de keuzes van toetsenbord taal en dat brengt me enorm aan t twijfelen elke x
ik vind 2 minder scherp, 3 spreekt mij, persoonlijk, meer aan.
Zucht, volgend jaar heb ik de mogelijkheid om op buitenlandse stage te gaan, maar ik zou niet weten waar en bij wat
Gentlegiant
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-15 03:16
Ja daar heb je gelijk in maar bij 3 vind ik de belichting beter denk ik
Buitenland stage in welke sector? ik zit dan wel in Limburg maar wel een Duits bedrijf
Murthul
Geplaatst: 13-02-15 03:18
Waaruit heb je de keuze thejoker?
Belichting en scherpte is idd een puntje, t was vrij donker waardoor ik m'n sluitertijd flink moest opkrikken om nog lichte foto's te kijken. Bij die 3e foto kijkt ze heel mooi langs 't licht van de lamp waar ze naast lag te kroelen.
TheJokerr
Geplaatst: 13-02-15 03:20
Ondernemer/Manager recreatiedieren, mag van alles zijn dier gerelateerd.. alleen moeten de opdrachten wel uitgevoerd kunnen worden op het bedrijf, nu weet ik dus niet wat voor een opdrachten dat zijn..
het is trouwens volgend jaar november tot en met februari dacht ik zo uit mijn hoofd en het lijkt me dan heerlijk om eens niet in een winter te zitten... moet wel binnen de EU want dan krijg ik een aardig zakcentje van school
Vriendin van mij gaat naar Ghana, een of ander dierenreservaat dacht ik, of dierenartspraktijk
Gentlegiant
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-15 03:22
Dat is niet handig als je dat niet weet.... Als je het wel weet hoor ik het misschien wel hier is alles van dieren van kamelen tot struisvogels tot zwijnen
Ja ik ga maandag eens wat informatie op doen bij de mentor of ik alvast opdrachten kan inzien en of überhaupt in die periode wel een buitenlandse stage geschikt is vanwege de PVB's (proeve van bekwaamheden) die worden afgenomen, maar ik roep al 2 jaar dat ik het wil dus 3e jaar is scheepsrecht?
Ja je moet wel opdrachten kunnen inzien anders kun je toch nooit opzoek na een geschikte stage? Ik kan hier wel een stagiaire aannemen maar als die uiteindelijk een paard moet gaan inspannen of noem maar wat zit je hier gewoon echt fout
Gelukkig doe ik niet paard gerelateerde opleiding, ik moet niet aankomen met een stage waar ik paarden ga rijden in het buitenland maar hondenstront scheppen in de snikhete zon is dan wel weer zinvol
Ohhh Wat lief annelien! Ik was pas nog foto's aan t terugkijken van toen onze poesjes nog klein waren, je zou toch willen dat ze altijd zo klein bleven!
TheJokerr
Geplaatst: 13-02-15 03:31
Ja niks ik vind het zo vervelend, heb alle takken van dierverzorging zoon beetje wel gehad.. heb in een dierentuin stage gelopen, dierenspeciaalzaak, Politie honden, Schapenstage, melkveebedrijf..
Ik haat poezen
Gentlegiant
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-15 03:32
Wat een scheetjes! ondanks dat ik niet van katten houd
Politie honden is gaaf werk heb ik ook n stage in gehad
Annelien92
Geplaatst: 13-02-15 03:32
Ja, t zijn nu terrorristen ... toen ookal. Maar nu in groot formaat. As we speak hoor beneden weer een hoop ellende op de grond vallen.. Ach dat is een zorg voor morgen
Snoraly
Geplaatst: 13-02-15 03:33
William screenshotbomb Wat een schattige poezebeestjes!
'T is dat ik mijn zorgverzekering moet betalen en eten, anders was ik zo gekomen!
TheJokerr
Geplaatst: 13-02-15 03:33
morgen? hoelang was jij van plan niet beneden te komen?