Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eulogy schreef:Helemaal geen terecht punt. Wat heeft een werkgever daar nou mee te maken?
Cayenne schreef:Eulogy schreef:Helemaal geen terecht punt. Wat heeft een werkgever daar nou mee te maken?
Jij wilt niet weten hoe vaak werkgevers hun mogelijke werknemers van te voren googlen. Als ik hier als werkgever moet lezen dat iemand haar vuile was wekenlang op een stinkende berg laat liggen, de etensverpakkingen tijdenlang door de kamer laat slingeren (en het niet vreemd vind tussen de vliegen, muizen en ander ongedierte te leven) en dat er geregeld een penetrante stank in huis hangt, dan wil ik niet weten hoe het met de persoonlijke hygiëne is gesteld en hoe je met je eigen werkplek om gaat. Als je daar al geen discipline voor kunt opbrengen om je eigen spulletjes en huis netjes te houden, hoe wil je dat dan op je werk doen?
Echt verbazingwekkend hoe dit soort dingen allemaal heel naief worden neergeplempt.
Ik dacht ook toen ik op kamers ging dan móet ik wel.. Heb het een week volgehouden
Lege verpakkingen, kleding, boeken, post, afwas, alles ligt overal en nergens. Heb een tweepersoonsbed maar de een helft functioneert ook meer als opslagplaats
Vrienden weten inmiddels wel dat bij mij zitten geen optie is en een jongen die af en toe komt slapen ruimt dan zo nu en dan de andere helft van m'n bed op zodat hij daar kan liggen
Cayenne schreef:Eulogy schreef:Helemaal geen terecht punt. Wat heeft een werkgever daar nou mee te maken?
Jij wilt niet weten hoe vaak werkgevers hun mogelijke werknemers van te voren googlen. Als ik hier als werkgever moet lezen dat iemand haar vuile was wekenlang op een stinkende berg laat liggen, de etensverpakkingen tijdenlang door de kamer laat slingeren (en het niet vreemd vind tussen de vliegen, muizen en ander ongedierte te leven) en dat er geregeld een penetrante stank in huis hangt, dan wil ik niet weten hoe het met de persoonlijke hygiëne is gesteld en hoe je met je eigen werkplek om gaat. Als je daar al geen discipline voor kunt opbrengen om je eigen spulletjes en huis netjes te houden, hoe wil je dat dan op je werk doen?
Echt verbazingwekkend hoe dit soort dingen allemaal heel naief worden neergeplempt.
Smee__ schreef:Oh dit is echt een topic naar m'n hartIk dacht ook toen ik op kamers ging dan móet ik wel.. Heb het een week volgehouden
Lege verpakkingen, kleding, boeken, post, afwas, alles ligt overal en nergens. Heb een tweepersoonsbed maar de een helft functioneert ook meer als opslagplaats
Vrienden weten inmiddels wel dat bij mij zitten geen optie is en een jongen die af en toe komt slapen ruimt dan zo nu en dan de andere helft van m'n bed op zodat hij daar kan liggen
![]()
Ik had vandaag gepland als opruimdag maar ben er nu niet meer zo zeker van
ik ga de goede kant op. En het is ook alleen maar mn eigen kamer. Op mn werk en ook in de openbare leefruimte ben ik wel heel netjes, gooi ik als eerste vaatdoekjes in de was en ruim de keuken op.
op het werk men ik ook zeer opgeruimd
Tis alleen mn eigen kamer die zon paasei is.
ik heb maar een paar berichten in dit topic gelezen en ben verbaasd dat mensen zo kunnen leven. Ik krijg er spontaan een muffe onverzorgde lucht van in mijn neus.
TS duizend maal bedankt voor dit topic, het werkt héél goed voor mijn humeur
Dan vertik ik het van af te wassen en degelijke
Maar verder kan je hier van de grond eten, moet ook wel met al die beesten in huis, ik stofzuig bijna 2x dag soms om de hondenharen de baas te kunnen
En ik word misselijk als ik in een keuken moet koken waar niet alles kraaknet is, dus dat is hier ook altijd goed. Alleen tijdens de examens.. tja, dan kook ik niet (vriendlief neemt die functie dan over en die stoort zich niet aan wat afwas) dus..
Kriel schreef:Wat maakt het nou uit of je een verpakking gebruikt als asbak of een gewone asbak? Ik rook overigens nooit binnen want dat vind ik wel echt vies, maar vind dit soort reacties echt uitermate overtrokken.Absoluut waar.
Ik zou het nog wel kunnen waarderen wanneer er een topic geopend wordt waarin je vraagt om hulp en oplossingen om dit te voorkomen/verbeteren.
Maar de lacherige posts waarin men elkaar probeert te overtreffen op ranzigheden vind ik misplaatst.
Verpakkingen mogen dan leeg zijn, ze worden wel gebruikt als asbak. Wat ook betekent dat die hele bende kleding in je kamer ook ruikt naar asbak....
Troep is niet vies en openbare ruimtes worden gewoon schoon en netjes gehouden, dat is al zo'n duizend keer gezegd.
Ik was mijn kleren gewoon voordat ik ze aantrek, ik heb (uiteraard) altijd gewoon schoon ondergoed en ik douche elke dag, als ik sport zelfs vaak 2 keer. Dingen als haren in wasbakken etc kan ik ook niet tegen dus dat hou ik allemaal keurig schoon.